Hakutulokset

  1. LadyPeugeot

    muita kuu "hulluja"

    Kyllä tuo kuu pistää uni rytmin sekaisin mutta onneksi on suht tumma verho jolla sen voi peittää :)
  2. LadyPeugeot

    Tällä haluaisin toivottaa kaikille rauhallista yötä

    http://www.youtube.com/watch?v=CPwGYdZlZYs Itse toivotan taas tällä hyvää yötä kaikille 2plussalaisille :) Klaussi saa olla minun "tuutu laulun laulaja" :D no leikki sikseen ja kauniita unia jokaiselle :heart:
  3. LadyPeugeot

    mä olen varmaan kalkkis!?!

    Et välttämättä oo kalkkis mut heitäs sille ukolles linkkiä niist hello kity alkkareista etc ja kysys sillai aasi siltoi käyttäe et mitä mies on mieltä,loppu pelis nehä lentää nurkkaa kuitenki touhu alkaes.. :laugh:
  4. LadyPeugeot

    Voi V*tun v*tun v*ttu!!! Pesukone teki sit tiltin!

    Meil hajos kerra pyykki kone ja isännä kans tehtii kaikki eli nukkasihti puhdistettii ja letkut yms mutta koneesta sano se ohjelma paneli härpäke soppari irti ja kiroille seurravana päivänä expertille ostaa uus ja nyt si toivo et tuo kestäs maholisima pitkään... eli luultavasti sulla edes konee...
  5. LadyPeugeot

    Onko kellään tietoa fiat uno-autosta? oikeestaan sen kulutuksesta?

    Eli Turbo on taloudellisenpi ku normi, meillä HDi 2.0 pösö ja kulutus 100 on noin 5 litraa matka ajolla ja muu ratipyörittely menee siinä noin 6 litran hujakoilla että suosittelen ostaa Turbollise :)
  6. LadyPeugeot

    mitä tarkottaa että vastattu facebook mobilen kautta

    henkilö on vastannut toiselle kännykän avulla
  7. LadyPeugeot

    mä en kestä tätä.

    Itse aikoinaan kun tämä 2plus (vuonna 2004) oli vähä erilaisempi niin löysin itselleni ystävän pohjosesta ja 2005 kun tuo nuorimainen synty niin tehtii reisu kesäl heidän luo ja nyt olis tänä vuona tarkotus taas lähtee kesäl käymää pohjosis... Toki tuo välimatka on hieman suuri näin kun...
  8. LadyPeugeot

    POJALLE NIMI

    Nico Aaron ois kans kiva :)
  9. LadyPeugeot

    Miksi mies huo*ittelee?

    todella vähä älynen mutta meitä on monee junaan :/
  10. LadyPeugeot

    Keksitäänpäs palstalaisille ammatit

    Ois muuten iha kiva ammatti siis myydä vain naisille autoi ja sillä väril mitä ostaja haluu :D
  11. LadyPeugeot

    Siis voi kiesus sanon minä!

    Ei silti se armas anoppi sitä määrää mitä se miniä laittaa torttuu olkoo sitte että poika söi lapsena kiltisti äitisä luumutorttuja.
  12. LadyPeugeot

    Keksitäänpäs palstalaisille ammatit

    Aamuäree häne ammatiksi voisi sopia Rock artisti tai Kitaristi *tuli mielee kun vilkasin häne profiilia* :)
  13. LadyPeugeot

    Koskettavaa :`(

    :'(
  14. LadyPeugeot

    mikä osoite oli jossa pystyi kokeilemaan eri hiustyylejä?

    http://www.mtv3.fi/helmi/tyylitalo/
  15. LadyPeugeot

    Tehdäänkö taas ystävän etsintä pino :)

    Kauhava :D :wave:
  16. LadyPeugeot

    Paikkakuntagallup

    eikä Kauhavan rauta ruostu eli Kauhava city kuittaa :D

Yhteistyössä