Hakutulokset

  1. N

    Kuvia plussatesteistä

    Onko apteekin raskaustesti antanu vääriä plussia kenellekkään? Itse täällä pähkäilen että luottaakko raskaustestin tulokseen että on raskaana vai verikokeeseen mikä tehtiin eilen ja se oli 1.
  2. N

    Pillereiden aikana raskaaksi, muita löytyykö?

    Eilen otettiin verestä raskaustesti ja se näytti 1. Tänä aamuna tein apteekin raskaustestin aamupissistä ja punertava viiva siihen tuli. Ollakko vai eikö olla raskaana? Siinä vasta kysymys. Onko kellään ollu tälläistä tilannetta?
  3. N

    Pillereiden aikana raskaaksi, muita löytyykö?

    Itse olen syöny 2 liuskaa Qlaira yhdistelmä pillereitä. Viimeisestä liuskasta unohdin 1 pillerin. Kerran on harrastettu seksiä ja la tekemä apteekin raskaustesti näytti heikkoa plussaa. Tein äsken tunnin pidätettyä pissaa testin ja näyttää negaa. Voiko olla että hormoonia on niin vähäsen...
  4. N

    Elivo raskaustesti

    Minkälaisia kokemuksia teillä on apteekista ostettavasta Elivo merkkisestä raskaustestistä? Onko antanu vääriä haamuja ja roskishaamuja? Mulla on ollut nyt viikon ajan kuvottava olo ympärivuorokauden ja jos ruokailu väli menee liian pitkäksi niin olo eikun pahenee. Tein tuon testin ja siihen...
  5. N

    Pikaista apua akvaario asiassa!!!!

    Mulla on akvaario 84L. Mulla on siellä 2 kuparimonnia, 5 aavetetraa, 2 platya ja 1 kirjoplaty. Kuinka usein ja kuinka paljon kerralla vesi vaihdetaan? Kalat tuli viime viikon ma. Olen ihan sekasin tosta veden vaihdoista. Toiset sanoo että puolet vaihtaa kerran viikossa ja toiset vähemmän...
  6. N

    Mitenhän tämän nyt sitten tulkitsis?

    En sitten kerenny testata. Viime kirjoituksen jälkeen alkoi järkyttävät mahakivut kuin olis ollu synnyttämässä. menin vessaan niin iso veri hyytymä tuli ja veristä vuotoa. Kyllä on ihmeellistä. Normaalisti mulla tiputtelee pari päivää ja sitten alkaa kunnon vuoto nyt sitten kerta rysäyksellä...
  7. N

    Mitenhän tämän nyt sitten tulkitsis?

    Totta ja kiitos :) Täällä menkat ei ole vieläkään alkanut mut valkovuotoa kyllä riittää mitä ennen on alkuraskaudessa ollu. Minulla on siis 3 lasta ennestään. Tilasin netin kautta tänään pari uutta testiä joten ylihuomenna varmaan pääsee uudestaan testailemaan. Täytyy myöntää että vähän...
  8. N

    Mitenhän tämän nyt sitten tulkitsis?

    Primolut N 5mg oli lääke millä siirsin menkkoja.
  9. N

    Mitenhän tämän nyt sitten tulkitsis?

    Eli jouduin siirtämään menkkoja ystväni juhlien vuoksi. Olen ennenkin siirtänyt ja menkat on alkanut yleensä 1-2pvä kuluttua. Nyt on 3 pvä ja menkkoja ei vielä kuulu. No tein clearblue testin kun oli jääny kaappii yksi vielä lojumaan. Siihen tuli heti todella ohut mutta tumma pysty viiva. Nyt...
  10. N

    Väriä vaihtava näytteenottopää clearblue raskaustesti

    Kiitos..Apua!! Nyt rupes kyllä jännittämään..
  11. N

    Väriä vaihtava näytteenottopää clearblue raskaustesti

    Kyllä tuli samaan ruutuun.
  12. N

    Väriä vaihtava näytteenottopää clearblue raskaustesti

    Testissä kerrottiin että voi näyttää 4 pvä ennen oikeita menkkoja positiivisen. No mä menin sitten aamulla pissimään sellaiseen ja nyt ihmettelen tulosta. Testiinhän tulee aina vaaka viiva. Nyt siihen tuli myös todella tumman sininen viiva pystyyn mut se on ohut kuin kuulakärkikynallä piirretty...
  13. N

    b-sure raskaustesti apteekista ostettava

    Oisko kellään kokemusta tästä testistä eli b-sure jonka voi ostaa apteekista? Tein testin enkä oikein osaa nyt tulkita tulosta =)

Yhteistyössä