Hakutulokset

  1. Huldasharks

    *Kolmatta kaipaavien LOKAKUU*

    Barbamama :heart:
  2. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tsemppiä teille peräpäätä pitäville :kiss: Huldis ja pikkusisko reilu 9 viikkoa :heart:
  3. Huldasharks

    *Kolmatta kaipaavien SYYSKUU*

    Mäkin tulin tänne tsemppaamaan Barbamama:n plussaa ja sen vahvistumista :) Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin :heart: Huldis ja pikkusisko (huomenna 7 viikkoa)
  4. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Paljon onnea synnyttäneille :flower: Huldis ja pikkusisko (huomenna 7 vkoa) :heart:
  5. Huldasharks

    Eteisistukka?

    Kolme raskautta takana ja tuorein vauva tänään 6 viikkoa. Laskettu aika oli kuitenkin vasta 4.9.11. Ensimmäinen synnytys oli normaali alatiesynnytys ilman mitään komplikaatioita. Toinen oli kiireellinen sektio 8 cm avautumisvaiheen jälkeen tarjontavirheen vuoksi. Synnytys pysähtyi vauvan...
  6. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tsempit marjalle ja Hasselille! Mutta missä on laura?
  7. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Jemmiksi: Sektion jälkeen jälkivuoto Ekan sektion jälkeen tuli enemmän ja kesti mulla 6 viikkoa. Ehkä hieman vähemmän kuin alatiesynnytyksen jälkeen. Toisen sektion jälkeen mielestäni niukkaa vuotoa, ehkä normaalien mekkojen verran. Mulla runsaat menkat ja tää oli siis vähäisempää vuotoa...
  8. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Casanna: Imetys ei toimi ehkäisynä, mikäli imetysväli on yli 4h. Moni ei tätä ymmärrä ja onkin kohta uudelleen raskaana. :) Mä en itse kyllä luottaisi missään tapauksessa imetykseen ehkäisykeinona, mutta noin terveydenhuoltohenkilöstö neuvoo, että alle 4h välein vähintään pitää imettää, jos...
  9. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Ihanan paljon vauvoja! ONNEA tuoreille äideille! :heart: Ette arvaa, mitä täällä ilmeisesti tapahtui..... Mulla alkoi vissiin MENKAT :mad: Vauva nukkuu sen verran pitkiä pätkiä öisin 4-7h putkeen ja se on siinä. Ihmettelinkin jumalatonta migreeniä viikonloppuna ja nyt alkoi ihan...
  10. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Uskomatonta mitä sulle on lauottu siellä sairaalassa Jemmiksi... :mad:
  11. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Jiimii Mulla oli keskimäisestä epäsäännöllisiä supistuksia vajaa vuorokauden 20-3min välein about, välillä lieviä ja välillä kovempia. Menin varmuuden vuoksi tarkistuttaan tilanteen sairaalaan ja olin 7 cm auki... Että kannattaa varmaan kävästä kääntymässä ;) ???
  12. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea vauvan saaneille! :heart:
  13. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tänään olisi muuten "Pikkaraisen" laskettu aika :)
  14. Huldasharks

    Niin pahin pelkoni tässä raskaudessa kävi toteen

    Etinen istukka voi vuotaa kerran tai monta kertaa. Kyllä ne taitaa kotia laittaa vuodelepoon, mikäli kaikki on muuten kunnossa. Mä olin 3kk pakkovuodelevossa ja sairaalassa makaaminen on todella rankkaa, vaikka suurimman osan ajasta sainkin olla kotona.
  15. Huldasharks

    Niin pahin pelkoni tässä raskaudessa kävi toteen

    Tara Mulla oli edellisessä raskaudessa totaalietinen istukka ja jouduin 7 kertaa raskauden aikana sairaalaan alkaen viikoilta 23+1. Jos haluat jotain kysellä, niin voin jakaa kokemuksia. Vauva synty kiirellisellä sektiolla 5 viikoa ennen laskettua aikaa (35+0) ja on nyt n. 1kk vanha.
  16. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    En ole Merkkari, mutta vastaan silti. Mulla on kaksi kiireellistä sektiota takana ja toisessa olin vuorokauden etukäteen jo sairaalassa sektiovalmiudessa. Ei tarvitse tyhjentää suolta ymmärtääkseni ennen leikkausta. MUTTA leikkauksen jälkeistä olotilaa helpottaa huomattavasti se, ettei...
  17. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tuntuu niin väärältä Santun puolesta. Omaa vauvaa olen pidellyt nyt sylissä ja rutistanut ja itkenyt vain ajatustakin menettämisestä. Voi kun voisin jotenkin lohduttaa... :'( Onnea innoM! Kunnon kokoinen kaveri teille tulikin, onnea koko perheelle! :flower: Olikos muitakin joita...
  18. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Santulle :hug:
  19. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tsemppiä innoM!! Täällä myötäeletään sun supistuksissasi! :) Voimia koitokseen! :wave: Veikkaan, että huomenna on jo vaavi kainalossa....
  20. Huldasharks

    Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

    Onnea casanna ja ansuliini :heart:

Yhteistyössä