Hakutulokset

  1. N

    40+ so what wol.12

    Huomenia, huomenia, kaikille. Eilen tuli testit postissa, max-paketti mut jaettiin laatikkoon.. hiljasta oli ovistestissä, vain kontrolliviiva.No jatketaan testailua, tilasin vissiin 50 kpl:) kun halvalla sai...Ninnille iiso halaus :hug:. Mukavaa viikonloppua kaikille.
  2. N

    40+ so what wol.12

    Huomenta huomenta!!Voi Minttu, selkäkipu on karmeeta....Buranaa sitten vaan meille lääkäri sanoi, että lihastulehdukseen reilusti buranaa (800mg) 3krt päivässä kolme päivää, ni pitäis helpottaa.Mulla flunssa on ehkä hivenen parempi jo. Nii tosta kierrosta, sikäli kun siitä voi mitään sanoa...
  3. N

    40+ so what wol.12

    Huomenia tasaisesti kaikille:heart:, no flunssahan se sieltä pukkasi päälle, se taitaa selittää sen eilisen fiiliksen. Tuhannesti kiitos vinkistä, tilasin oitis ison satsin noita ovistestejä:laugh: Se ois huomenna miehen kotiviikonloppukin edessä, paha vaan kun kierto on näin alussa...
  4. N

    40+ so what wol.12

    Minttu, saat toki sanoa Nooa:)Paljon mahdollista, että on unohtunut ottaa ajallaan joku pilleri. Juu en tiedä onko nyt vaan tolkuttoman univajeen aikaansaannosta vai miksi on mieli niin maassa ja pinna piukalla:'( sain miehenkin kanssa riidan aikaiseksi, niin ei se fiilis ainakaan parantunut...
  5. N

    40+ so what wol.12

    Mur-mur: on ok:) kun ei ole niin aktiivsesti yritetty. Valkeakuulas, elä vielä lannistu aamulla tehty voi hyvinkin olla oikeessa, sitähän toivotaa, peukut pystyssä:hug:
  6. N

    40+ so what wol.12

    IHANAA, ku joku sanoo nuoreksi:laugh:,Ja kiitos kaunis vinkeistä.. En oo vielä mummi mutta keväällä tulossa=), jänniä hetkiä, paljon plussatuulta testaajille..mulla vois ehkää olla kierron noin 5pv, voi olla kyllä myös mitä muuta vaan. Meillä ei oo mitään ehkäisyä ollut käytössä pariin vuoteen...
  7. N

    40+ so what wol.12

    Kertokaahan vielä sekin, että oliskohan tilanteeseen apua noista ovistesteistä, jos sais selvitettyä tapahtuuko mitään ovulaatiota ja missä vaiheessa kiertoa.. Ja minkämerkkisiä testejä kannattaisi ostaa? En tosiaan osaa sanoa kierron pituutta:( mutta ikää on 35 ja neljäs olisi toiveissa, nää...
  8. N

    40+ so what wol.12

    No kiitos tervetulotoivotuksista. Mulla tosiaan kierto niin sekaisin, että vaikea ees tietää mikä päivä mahtais olla menossa:) piste iin päälle tälle kiertosekasotkulle oli vahingossa väärään aikaan siirretyt kuukautiset kesällä.Täytyy ehkä harkita noita "apuja"... mitenköhän niitten kanssa ois...
  9. N

    40+ so what wol.12

    HEIPPA! Huolittaisko miutkin mukaan?? Ikää on fyysisesti kyllä alle 40, mut henkisesti on jo ylikin:), mummiksikin oon jo tulossa... Olen aina silloin tällöin täältä taustalta tilannetta seuraillut, onnea vaan kaikille plussanneille:heart:. Yrittäminen ei oo niin aktiivista ollut, osittain...
  10. N

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    KSYLOFON, peukut pystyssä, kuin myös kaikille muille loppukiertolaisille.Mun olo muuten tuntuu lähes lupaavalta, mutta alavatsa on kyllä aivan sellainen kun ennen menkkoja yleensäkin:headwall:En ole sitten viittinyt edes ostaa testiä valmiiksi, uskoisin, että tässä päivän parin sisällä kuitenkin...
  11. N

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    KORALLI Paljon paljon onnea:heart:. Mä tässä nyt olen vähän ihmeissäni tämän oman olotilani kanssa, jotensakin on kuitenkin taas tullut huono-olo. Rinnat on kipeet ja hiukan alavatsallakin menkkakipuja ollut päivänä parina.No katsellaan jahka viikko etenee miten käy.
  12. N

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    JAMBO onnea:) Koralli, kyllähän siinä viiva on, ei siitä mihinkään pääse. Viime raskaudessa tein testin kun menkat oli viikon myöhässä, siinä oli kanssa hyvin hailakka viiva, ei siitä ottanut selvää, kävin sen kanssa apteekissakin et onko vai ei, niin ne silloin siellä sanoivat että viiva kun...
  13. N

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Ai nii, näin mä muuten unta viime yönä, että mulla oli pieni tyttövauva ja mä olin NIIN ONNELLINEN.. josko se ois vaikka enneuni..ai miten nii toivo korkealla?:whistle:Jos ei kuitenkaan pinna kestä odottaa, niin koskakohan voisi testata ja millä testillä?
  14. N

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    HEI kaikille ja paljon paljon plussaonnea testejä suunnitteleville:) Mun ei taida maksaa vaivaa ees ostaa testiä, sen verran on olo niinkuin aina ennen menkkoja:( Rinnat on kipeet ja välillä alavatsa/selkä mut muuten aika ok.Ja on ilmaantunut menkkaoireista ainakin jatkuva nälkä ja pientä...
  15. N

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    KORALLI, mites testaukset etenee?? Plussaonnea:). Kamalaa kun tämä aika kuluu hitaasti... mulla on kyllä edelleen menkkamaisia kipuja alavatsalla ja selässä päivittäin hmh, ettei vaan olis joku tulehdus tms sairaus.Ei tämä ihan tyypillistäkään ole kyllä, arvioidusta oviksestakin rupee olemaan...
  16. N

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Olen nyt tässä funtinut näitä edellisiä raskauksiani ja oireiden ilmaantumista. Muistinkin, että ensimmäisellä kerralla olen ollut kyllä jo aivan järkyttävän väsynyt ja muutenkin toistaitoinen raskausviikosta 3-4 alkaen. Voi olla, että jo aiemminkin, mutta se juhannus on jäänyt elävästi...
  17. N

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Kiitos kaunis tervetulotoivotuksista:) Chilipapu onnea matkaan:) Mä en ole tuollaisia ovulaatiotestejä ikinä kokeillutkaan, pitäisköhän koittaa, jos ei nyt sitten tärppää, niinkuin oletettavaa on. Mites ne oikein toimii? Mua niin huvittaa, kun teini-ikäiselle tyttärelle saarnaan että EI OLE...
  18. N

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Mä oon mukana kanssa:)oireissa on aina löytynyt, plussissa harvemmin:). Nytkin on suunnilleen ovulaatiosta asti ollut ns menkkakipuja ja vatsassa jotenkin outo tunne, rinnat on nyt jo hiukan arat. Olettusti nyt ois ehkä dpo noin 4. Etovaa oloa ja voimattomuutta on esiintynyt, mutta se liittynee...
  19. N

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    SINDERELLA: mä muistan sut edelliseltä kerralta, täällä siis taas, Mä tosin siis edelleenkin ilman tulosta:D.
  20. N

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    HEIPS! Ilmoittaudun mukaan, jos vaan vielä mahtuu:) Mä tässä haaveillen neljännestä, aktiivisesti ei olla yritetty koska, miehen reissuluonteisentyön vuoksi se on ainakin hyvin haastavaa, jos ei sitten mahdotonta.Ehkäisyä ei olla käytetty vissiin pariin vuoteen, mutta kuten sanottu ajoituskaan...

Yhteistyössä