Hakutulokset

  1. Z

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Kyllä siellä vaan syke näkyi ultrassa 🥰
  2. Z

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Torstaina minulla varhaisultra - lopputuloksen perusteella mahdollisesti kyselen pääsyä FB-ryhmään :)
  3. Z

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Vau...olen niin pihalla etten tiedä mistä aloittaa. Nähtävästi olen joskus aikoinaan luonut tänne käyttäjätunnuksenkin kun unohtunutta salasanaa piti pyytää sähköpostiin :) Luulin että tällaiset keskustelufoorumit ovat jo historiaa ja tuli jotenkin orpo olo... Esikoinen syntyi 11/2005 ja nyt...
  4. Z

    Kaihilasten vanhempia

    Ulkomuistista nyt tulee. Mutta siis ihan yksinkertaisia juttuja; värikäs kuva tai lelu mitä liikutellaan lapsen näkökentässä ja yritetään saada lapsi seuraamaan sitä molemmilla silmillä, viedään puolelta toisella ja pyritään että varsinkin keskilinjan yli myös katsekontaksi pysyy (meillä oli...
  5. Z

    vammaistuki

    Kelaan hakemusta menemään. Tarvitset lääkäriltä epikriisiin että hän suosittelee alinta hoitotukea. Eihän se muuten selviä kuin kokeilemalla :)
  6. Z

    Sopiva hoitomuoto

    Ehdottomasti integroituun ryhmään! Lapsi ottaa mallia muista ikäisistään ja mahdollisesti oppii *peukku* Oma poika oli ensin vuoden normiryhmässä avustajan kanssa ja nyt siirtyi viime syksynä erityislastenryhmään. (Hän on kylläkin vaikeasti monivammainen että siirto olo normaali toimenpide)...
  7. Z

    Kaihilasten vanhempia

    Me saatiin sellaiset muoviset "kupit" jotka laitettiin ihoteipillä kiinni ja tarkoitus niitä ole pitää vauvan nukkuessa viikon verran vaan me jätettiin jo parin päivän jälkeen ne pois, ei siitä tullut mitään. Poika onneksi silmät laittoi kiinni itse kun niitä hieroi ja eipä tulehtuneet...
  8. Z

    Kaihilasten vanhempia

    Hei, omalla pojaltani on leikattu kaihi 01/06 kun hän oli reilun kuukauden ikäinen. Molemmissa silmissä siis oli synnynnäinen harmaakaihi. Piilarit olleet siitä asti, hän on nyt reilu 3vee. Vahvuutta molemmissä +37 ja itse aamulla laitan silmiin ja yöksi pois. Voin kirjoitella lisääkin...
  9. Z

    Saatteko vammaistukea? ( Ent. Erityishoito raha)

    Korkeinta saadaan ja sinne asti päätös on voimassa kun lapsi täyttää 16 vaikkakaan poika ei niin pitkään tule elämään. Poika niin vaikeasti monivammainen että eipä siinä enempää tarvitse selitellä. Kiltisti Kela maksanut alusta asti korkeinta paitsi ekat 3kk syntymästä saatiin korotettua kun...
  10. Z

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    Olen vm. 86 äiti ja -05 syntyneen vaikeasti monivammaisen poikani omaishoitaja. Hän sairastaa hyvin hyvin hyvin harvinaista oireyhtymää.
  11. Z

    Pieni pää

    Hei, omalla pojallani on pieni pää (3v1kk) n. 39cm pään ympärys eikä tuosta tule enempää kasvamaan. Mutta meillä pienipäisyys johtuu pojan harvinasesta sairaudesta.

Yhteistyössä