Hakutulokset

  1. T

    70 bilepikkujoulut

    Moi, pääsin nyt minäkin tällepuolelle! Elikä mehän muistamme 70 luvun jotenkuten, joten laitanko sukkahousuksi punaiset paksut, ihonväriset ohuet vai harmaat 20 denieriä , kun puku on lyhyt punainen veluri-versio?
  2. T

    Ripset ja kauneus...

    Samanlailla irtoaa pienemässäkin- tosi harmi. On nimittäin minun suosikkini. Kaikki muut tippuu kasvoille ja myös jotenkin ärsyttää. Shesheidolla on myös yksi joka aika hyvin sopii. Kumpikaan ei juuri räpsysilmiä tee, mutta syventää ja tummentaa hieman katsetta. Pidän myös Kanebon eyelinerista.
  3. T

    Parisuhde ahdistaa...

    Heippa vaan! Kerran jo mainostinkin täällä sellaista kurssia kuin /memennaaneteenpain/. Löytyy siis netti-sivut tuon termin kautta. Kurssi ja sen myötäiset " jatko" jutut antavat elämään uutta polkua ja lämpimiä tuulia! Vilkaisepa ja ryhdy rohkeasti mukaan miehesi kera. :hug:
  4. T

    Lämpörullien parhaimmat!

    Olen ajatellut Joulupukille kirjoittaa kiharapilvestä. Saisikohan upeat kutrit noilla lämpörullilla ja mihin niitä valitessa kannattaa kiinnittää huomio, jos vaikka joulupukin pajassa pyöritellään useamman erilaisia. Patukoiden kanssa ei hyvää minulla synny, ja tuuminkin jo, että pitäisikö...
  5. T

    Ketkä juhlivat marraskuussa?

    Kiitos, Kiitos kovasti !, samoin Onnea Sinulle Tiitiäisen Äiti kuin myös Maha-Asukki07:lle :hug:
  6. T

    Avantoon!

    Juu mä ymmärän sua Pitkä Kiekko. Valtavan makee olo sen jälkeen! Eipä vaan ole säännöllisesti silti tullut käytyä. Kun tuli maa valkeaksi ja oli aurinkoinen valkea päivä, tuntui siltä, että on ihan uinti sää!
  7. T

    Joko ikkunassasi loistaa..?

    Pitkällepä luin ketjua kun ajattelin jo ettei voi olla totta!!!! Sitten huomasin viimevuoden päivät.... että kylläpä tuo ajankohta on ainakin itselläni aika paljon myöhemmin. Tuikkuja tietysti poltellaan ja joskus laitan ihanaia tuoksuja palaan. Lapsetkin pysähtyneet tunnelmaan ja tuumineet että...
  8. T

    Näkötesti

    Kalliokuvassa kaksihahmoa isompi ja pienempi,horisontaalisesti oikeasta laidasta vasemmalle päin. Rukoilevat tai kädet oikeastaan yhteen painettuna.
  9. T

    puolisoiden horoskoopit

    Tämä on kyllä itsestänikin hieman turhanpäiväinen, kun en oikeastaan edes näihin usko. Tuli vaan noista synymäpäivistä mieleen, että onkohan samoihin aikoihin syntyneet palstalaiset yhtään samantapaisia ja siitä varsinaisena johdoksena, että minkä puolison ovat horskoopeissa ottaneet? Meillä...
  10. T

    Ketkä juhlivat marraskuussa?

    Ja täälläpä yksi lisää 25 pv.lle!
  11. T

    Mitä mitä Teerenpilkkuakin näkee?

    Kiitos kysymästä, ihan kivaa. Pikkuvauva-vaihe kun meni ohi, niin minulla muuttui hieman touhut. Vauvan päikkäriajat käytin opiskeluun tai tutkimukseen, jota sain hieman eteenpäin ja sitten tulikin jo koululaiset kotiin. Hieman töitäkin olen syksyllä aloitellut. Palstalle on ollut kiva katsella...
  12. T

    Tarkistakaa lastenne koulu- ja päiväkotikuvien laskut ja varokaa KUVAVERKKOA!

    Meillä kuvattiin Seppälän kuvaamon kautta koulukuvat. Tuli sitten huipputarjous, kun kolmannen saman perheen lapsen kuvat saikin ilmaiseksi!
  13. T

    Samalla patjalla?

    Kaksi patjaa, yksi petari ja yksi yhteinen peitto.
  14. T

    Minkä väriset varpaankynnet?

    Ihan nudet vaan. Kaapissa odottavat vielä lakat pulloissa,; vaaleaa, punaista, hopeaa, sinistä, vaaleanpunaista
  15. T

    Montako makkaraa ja olutta meni?

    Yksi olut ja ei yhtään makkaraa. Grillattiin lammasta, kanaa ja savustettiin taimenta.
  16. T

    Koira vai kissa...?

    Meillä on pihan rusakotkin hau, hau vielä, sekä oravat että kissat. Vappuna oli possunaamari, josta oppi hyvin possun röh,röh äänet, jopa niin aidosti että tällanen kaupunkilainen voisi luulla oikeaksi ääneksi.
  17. T

    trampoliini ja muut vermeet

    Meillä ollut kolme vuotta iso tramboliini ja kaksi vuotta korkea suojaverkko ympärillä, joka ihan ehdoton! Muutamia kertoja on trambalta tiputtu ennen kehikkoa, mutta säästytty vahingoilta kuitenkin. Pari kertaa on kättä tai jalkaa käyty kuvaamassa, mutta ei venähdystä kummempia ole ollut...
  18. T

    kotihoidon tuella kotona

    :wave: minä myös hoitovapaalla
  19. T

    Kärpät vai Jokerit?

    Hyvä Kärpät! :)
  20. T

    Mitä säilytätte kodinhoitohuoneessa??

    Meillä neljän korin korkea likapyykkikaappi (lapsetkin osaa laittaa vaaleat ja tummat erilleen, minä erottelen 60 ja 40). Yhtäiso korkeakaappi myös vetokorien kanssa, jossa jokaiselle perheenjäsenelle ome kori, johon äiti pyykit viikkaa. Kaikki saa itse huoltaa ja käydä hakemassa kaappeihin...

Yhteistyössä