Hakutulokset

  1. P

    3vuotiaan joululahjat siis mitä äiti ostaa...onko mielestäsi liikaa? vähän?

    Tää ei nyt vastaa sun kysymykseen. Mut rupes kiinnostamaan toi leikkikamera? Mistä ostit/ostat? ja minkälaisen? MEijän 3 vuotiaalla tuo kamera kans toivomuslistalla. :)
  2. P

    Olen tosi iloinen että me asutaan sen verran normaalilla asuinalueella, että täällä lapset virpovat

    Millanen tällänen normaali asuinalue on, missä lapset virpovat? me ollaa kovasti ootettu virpojia mutta eipä oo näkyny.. kerrostalo alueella asutaan ja mun tietääkseni täällä myös paljon lapsia, mut eipä oo meijän ovella käyny.. :/
  3. P

    Äitiysloman alkaminen???

    nonni kiitos tästä.. :D nyt selkeni.. :D eli se on sitte toi 19.4.2012
  4. P

    Äitiysloman alkaminen???

    Miten se lasketaan. Itselläni sellainen käsitys että lasketaan 30pv lasketusta ajasta taaksepäin ja niin mielestäni myös kelan sivuilla. Mutta sitten kun käytän kelan laskuria niin antaa ihan eri päivämäärän kuin mitä 30pv lasketusta ajastani. :O Laskettuaika siis minulla 26.5.2012.. Ja jos...
  5. P

    Orkideaa vaille??

    Kiitos vinkeistä.. pitääkin lähteä kohta katsastamaan tilannetta..:)
  6. P

    Orkideaa vaille??

    Onkos kukaan seuraillut noiden orkideojen hintoja? mistähän sais edullisesti esim. lahden seudulla? :)
  7. P

    herpeksen tarttumisesta

    kiitos teille vastauksista.. :D toivon tosiaan että ei nyt olis tarttunut.. aika kiusallinen vaiva kuulemma on ku parillaki kaverilla on. :/
  8. P

    herpeksen tarttumisesta

    Osaisko kukaan kertoa että tarttuuko huuliherpes jos on juonut samasta pullosta mistä sellainen ihminen on juonu jolla herpes (aktiivisena)? Vahingossa tänään join samasta pullosta, mistä samana päivänä oli juonut hlö, jolla aktiivisena nyt tuo herpes.. tajusin heti ku olin pari huikkaa...
  9. P

    oisko vinkkiä millä renkaiden jälet lattiasta pois

    Pakko itekki vielä joku tollanen kovempi sieni tai harja ostaa ja yrittää hinkata vaan..
  10. P

    oisko vinkkiä millä renkaiden jälet lattiasta pois

    elikkäs tällänen ongelma.. vaunujen pyöristä siis tullu karseet sellaset vihertävät jälet muovilattiamattoon.. googletinki jo ja löysinki samasta ongelmista kärsiviä ja ratkaisua ei löytynyt (mutta keskustelut olivat muutaman vuoden vanhoja joten ajattelin josko ois tullu joku ihme aine jolla...
  11. P

    Kirppari hintoja

    oih tosi hyviä löytöjä oot tehny..:) tuntuu että täällä lahden seudulla välillä tosi huonokuntosistakin pyydetään kauheesti! mutta ite just meinasin että kuhan sais nurkista pois ja tietty ois kiva ku sais sitte vähän rahaakin niistä.:)
  12. P

    Kirppari hintoja

    Hirveästi kertynyt tuon pikkulikan pieniä vaatteita, joten nyt päätin kirpparille ne viedä.. Hintoja tässä mietin. Kertokaas vähän mitkä teillä max rajat mitä maksatte vauvan vaatteista? Suuri osa vaatteista mitä vien on ollu vaan tällä meijän neitillä joten ei oo hirveesti päässy kulumaan.
  13. P

    paras tv-sarja kautta aikojen?

    Puhtaat valkeat lakanat. :heart: ja moni moni muukin kyllä..:)
  14. P

    Gluteeniton kakkupohja

    Hei! onkos kokemuksia? En ole itse koskaan tehny edes normi täytekakkua, joten ajattelin josko tekis käärretorttupohjia ja niistä kasais sitte kakun.. mutta onko mitään hyviä ohjetta kellään?mitä suosittelee. elikkä ku on ainaki sellassia että laittas pelkkiä perunajauhoja tai sitten että...
  15. P

    Vauva nukahtaa vaan turvakaukaloon, sitterin ostoon?

    mä suosittelen kanssa vauvojen riippumattoa.. :) meillä oli samantapainen ongelma.. ei tykänny alkuu nukkua ku sitterissä.. sitte ostin pinnasänkyy kiinitettävän riippumaton ja se oli kyllä kiva.. ei ehkä niin kätevä ku tuo koalan ku sitä koalan saa siirreltyä kätevämmin..
  16. P

    Jos saisit 5000 euroa juuri nyt käteesi/tilillesi, mitä tekisit niillä?

    Maksaisin opintolainan pois.. Sitte jtn hemmottelua ittelle ja sitte vaikka risteilylle
  17. P

    Jos yleensä erittäin vilkas sikiö olisikin pari päivää todella vaisu, huolestuistitko?

    mä ainakin soittaisin.. toivottavasti pikkanen taas vilkastuisi omaksi itsekseen..
  18. P

    minkä ikäisellä äpakkauksen toppahaalari päällä?

    voihan sen tuoda mutta on kyllä varmaa todella iso vastasyntyneelle.. mulla elokuussa syntynyt tyttö ja lokakuussa taidettiin pukua käyttää kerran sen verta iso oli hänkin tuntui siihen pukuu hukkuvan.. onneks kirpparilta löyty hyvän kokoinen, joka onki ollu kovassa käytössä..
  19. P

    Onko muita, jotka ei ole ostaneet vielä ainuttakaan joululahjaa?

    juu täällä kans yks joka ei oo ostanu vielä yhtään joululahjaa

Yhteistyössä