Hakutulokset

  1. Electra

    35+ Lapsettomat

    sico, meillä DFI 35 ja omilla soluilla tehtiin 6 ICSIä, joissa päästiin loppuun asti. Myös meille annettiin tuo 10 % onnistumismahdollisuus. Tuloksena oli yksi raskaus, joka jouduttiin keskeyttämään, koska pienen kromosomit olivat poikkeavat, eikä sikiön kasvavan turvotuksen perusteella sille...
  2. Electra

    35+ Lapsettomat

    Iines, kyllä olen taustaillut ja seurannut tuttujen kuulumisia. Yksi hoito on tehty tässä loppukeväällä huonoin tuloksin. Kuun lopussa käydään juttelemassa, vieläkö jatketaan, vai joko laitetaan pillit pussiin. Nyt tuntuu siltä, että jo riittää. Pettymys on vielä niin tuore. Mutta ehkä sitä...
  3. Electra

    35+ Lapsettomat

    Pakko oli tulla kertomaan tähän, että meidän kohdalla hoitoa, joka ei johtanut siirtoon, ei laskettu sellaisieksi korvattavaksi hoidoksi, joka vähentäisi seuraavan hoidon korvattavuutta. Kela korvasi myös neljännen hoidon kuluja samaan tapaan kuin aiemminkin, vaikka kolmannesta hoidosta ei...
  4. Electra

    35+ Lapsettomat

    Otin itseni pois listalta, niin ei tarvitse miettiä mitä siihen kirjoittaisi ja mihin paikkaan. Palaan pinoon ehkä joskus, mutta tällä hetkellä tämä oli tässä. Kaikkea hyvää teille urheat naiset :heart:
  5. Electra

    35+ Lapsettomat

    Listamme Tikru70 38/36. Endometrioosi taustaa. Yritys aloitettu elokuussa 2004. Yksi inssi ja kolme IVF-hoitokierrosta. Ensimmäinen plussa viimeisestä hoidosta. Vauva syntyi 22.8.09. maariaa 38(39)/37 v /yritystä 03/04 / kilpirauhasen vajaatoiminta ja miehellä vähänlaisesti normaali...
  6. Electra

    35+ Lapsettomat

    Ikävämpiä uutisia. Lapsivesi- ja sikiön UÄ-tutkimusten perusteella päädyimme raskauden keskeytykseen. Sikiön kromosomit olivat poikkeavat ja turvotusta sekä kystia oli paljon ja ne olivat kasvaneet matkan varrella, mikä on huono merkki. On suuri todennäköisyys, että tämä raskaus keskeytyisi...
  7. Electra

    35+ Lapsettomat

    Madonluvut mulle luettiin np-ultrassa. Sikiön 4 mm niskaturvotus näyttää Hygroma collilta (ei tavallinen niskaturvotus, koska läpinäkyvä ), joka aiheuttaa mm. Turnerin syndroomaa (puuttuu x-kromosomi, sydänvikoja, jos selviävät synnytykseen asti). Sain lähetteen NKL:lle toista mielipidettä ja...
  8. Electra

    35+ Lapsettomat

    Rosmariini, luomumahikset on pienet, mutta sulla on selvät tavoitteet ja hoidot edessä. Päivä kerrallaan, kohta olet jo nenä sumussa ja piikki mahassa. Siitä alkaa uudet mahdollisuudet :flower: Piinailijoille tsemppiä ja Mileenalle tervetuloa! :flower: :flower: (.) Kävin sikapiikillä :|...
  9. Electra

    35+ Lapsettomat

    tiki, kunnan nettisivulta löysin tietoa ja otin yhteyttä neuvolaan. Mun piti itse ilmoittautua sinne rokotusasian kanssa, koska päätimme jatkaa klinikan neuvolassa, jossa ei saa rokotusta. Tämän hetkisen tiedon mukaan raskaana oleville annetaan rokotuksia parina päivänä, jatkossa aina sitten...
  10. Electra

    35+ Lapsettomat

    Chloelle oikein paljon tiukkaa liimaa matkaan! Hienoilta kuulosti sun pitkälle viljellyt blastot. Noin pitkiä viljelyjä vissiin harvassa paikassa tehdään. Olen lukenut, että blastoista saadaan hyviä tuloksia, koska tuohon vaiheeseen kypsyneistä alkioista heikoimmat ovat jo varmimmin...
  11. Electra

    0-ultraan piikki mukaan, kumpi?

    Varmaan ihan sama, kumman otat. Annos on hoidon alussa tuskin edes 300IU, jota joillekin olen nähnyt täällä määrätyn. Mulla taisi gonal-annos olla 225IU. Aika erikoista muuten, että pyytävät ottamaan oman piikin mukaan. Minä olen aina harjoitellut klinikalla pistämistä hoitajan kanssa jollain...
  12. Electra

    35+ Lapsettomat

    Minnamamma, Helsingistä löytyvät yksityisellä puolella ainakin Väestöliiton ja Felicitaksen klinikat, muista en tiedä. Julkisella puolella taitaa ystävälläsi ikä tulla vastaan. Jotain perustutkimuksia varmaan voi tehdä ihan terveyskeskuslääkärin lähetteellä, mutta yksityisellä puolelle on...
  13. Electra

    35+ Lapsettomat

    Miten meni Chloen punktio? Taidat olla vielä pökkyrässä, kun et ole tullut kertomaan. Lepää vaan! Kyllä me malttamattomat ehditää kuulumisesi kuulla myöhemminkin :)
  14. Electra

    35+ Lapsettomat

    Voi Iines :hug: Matka voi tehdä hyvää tässä vaiheessa, kun saat vaihtaa maisemaa. Toivottavasti ystäväsi, jonka luo menet, on hyvää seuraa, eikä sun tarvitsisi salata tilannetta. Tai jos tarvitsee salata, toivottavasti itse kestät tilanteen, ettei mene hyvä reissu ihan hukkaan. Soulmama...
  15. Electra

    raskaus+mielialalääke?

    Keskustele kuitenkin vielä myös lääkärisi kanssa. Tuon lääkkeen pakkausselosteessa neuvotaan niin, koska sertraliinin käytöstä on vain rajoitetusti tietoa http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=14280&i=ORION+PHARMA_SERTRALIN+ORION
  16. Electra

    raskaus+mielialalääke?

    Kysy teratologisesta tietopalvelusta. Siellä tietävät raskaana oleville ja raskautta suunnitteleville sopivista lääkkeistä. http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2049,2265,2260,3437 Kaikista uusista mielialalääkkeistä ei ole vielä tutkittua tietoa, miten vaikuttavat sikiöön. Joissain...
  17. Electra

    Voi EI!! Huonoja uutisia.. Onko tälläisestä kokemuksia?

    Tässä keskustelussa perustapaus kertoo omista ratkaisuistaan. Voisi kiinnostaa sinua. http://kaksplus.fi/keskustelu/t858033 Meillä mies vähentänyt alkoholin minimiin (ei polta). Syö mm. sinkkiä, venhänalkioöljyä ja E-vitamiinia sekä paljon hedelmiä. Siittiöiden DNA:n pilkkoutumisindeksi DFI...
  18. Electra

    Munasolut eivät hedelmöity ICSI:lla?

    Minulle on tehty 4 ICSI:tä, yhdessä ei päästy siirtoon asti. Yhdestä kahteen "hyväksi" sanottua alkiota on muuten saatu eikä pakkaseen ole mitään jäänyt, eli ei ole määrillä hurrattu. Tässä viimeisessä hoidossa kuitenkin onnisti, ja elämäni ensimmäinen plussa oli tuloksena - toistaiseksi...
  19. Electra

    35+ Lapsettomat

    Chloe, pitkällä kaavalla mulla on ollut vähän eli koktail, kuin sinulla, mutta tuollainenkin taisi ekalla kerralla olla. Aina on maksukatto mennyt rikki vuoden ekassa hoidossa, tänä vuonna maksukaton raja on 672,70, jonka jälkeen lääkeet maksavat 1,50 ?/lääke. Lugesteron ei ole Kela-korvattava...
  20. Electra

    35+ Lapsettomat

    Oh-hoh! Kaksin kappalein!! Voi sua tiki :heart: :heart: Iinekselle nyt kovasti tarrasukkia ja liimaa matkaan. :flower:

Yhteistyössä