Hakutulokset

  1. papan mamma

    Isänpäivälahja ideoita?

    Lahjakortti ranskalaiseen parranajoon jonnekin kivaan parturiliikkeeseen. :) Tai vaikka hierontaan.
  2. papan mamma

    Hallitus rajoittaa päivähoito-oikeutta

    Niin yleensä... Mutta ainahan tietyin perustein on hoitopaikan saanut, siitä tässä ei ole kyse.
  3. papan mamma

    Hallitus rajoittaa päivähoito-oikeutta

    Sellainen pointti tässä on, että usein niiden lasten vanhemmat, jotka pitävät lapset koko päivän hoidossa ollessaan itse kotona, kuuluvat ns. nollamaksuluokkaan eli eivät maksa hoidosta euroakaan... Että kuinka suuri se säästö onkaan. Muoks. olen siis tämän kannalla todellakin. :)
  4. papan mamma

    Kestopigmentoinnit, eyeliner. Kokemuksia?

    Löytyykö vielä kokemuksia? :)
  5. papan mamma

    Kestopigmentoinnit, eyeliner. Kokemuksia?

    Tosiaankin, tarkkaan on tekijä valittava. En uskalla kenellekään vasta-alkajalle mennä. :/ Pitää olla tietoa ja kokemusta ja kokemuksia asiakkailtakin. Siksi ajattelin, jos joku täällä osaisi vinkata hyvää tekijää. :)
  6. papan mamma

    Kestopigmentoinnit, eyeliner. Kokemuksia?

    Mä en taas huulirajauksia halua, kun en käytä arkisin juurikaan huulipunaa ja ne näyttää mielestäni ilman punaa vähän hulluilta. Kun taas ilman ripsiväriä en ole juuri koskaan. Mutta voihan sekin näyttää hullulta ilman muuta meikkiä, mene ja tiedä.
  7. papan mamma

    Kestopigmentoinnit, eyeliner. Kokemuksia?

    Kiitti vastauksista. :) Täytyy varmaan varata aika kesälomalle, niin ei tarvii heti töihin mennä. :D Ja täytyy varmaan pyytää tuplapuudutukset jo alkuun, ettei niin kirpaisisi. Onko mimmilehmä sulla mustat rajat?
  8. papan mamma

    Kestopigmentoinnit, eyeliner. Kokemuksia?

    Oon vakavasti harkinnut ottavani kestopigmentoinnit silmiin, rajaukset siis. Onko kenelläkään tästä kokemuksia? Sattuiko, onnistuiko, missä laitoit, miten on kestänyt, paljonko maksoi ym. :)
  9. papan mamma

    Te työssäkäyvät pariskunnat, jotka hoidatte lainat yms. kulut puoliksi: Miten hoidatte asian?

    Myös meidän perheessä on alusta asti ollut vain yksi yhteinen tili. Tilille menee kaikki tulevat rahat ja sieltä menee tietysti kaikki ajastaan poiskin. :D Molemmilla on omat kortit tiliin. Ei ole tarvinut koskaan riidellä rahasta. Varmaan meillä on sitten melko samalaiset...
  10. papan mamma

    Onko kenelläkään hammasimplanttia? Kokemuksia. :)

    Kiitos kokemuksesta. :) Mä myös odottelen sitä lottovoittoa...
  11. papan mamma

    Onko kenelläkään hammasimplanttia? Kokemuksia. :)

    Kokemuksia siis hammasimplantista kaipailen. Paljonko maksoi, sattuuko laitto, kestääkö "tekovaihe" pitkään ym.?
  12. papan mamma

    Antaako autokaupat helposti alennusta?

    Riippuu siitäkin onko kyseessä suora kauppa vai onko sulla vaihdossa antaa jokin auto. Ja tinkivara on monen asian summa, jossain autossa varoja on enemmän, kuin toisessa. Tinkiä kannattaa aina. ;) t. automyyjän vaimo
  13. papan mamma

    Tekohampaat, impantit ym. kokemuksia ja kaikkea tietoa!

    Kiitos vastauksista. :) Sen unohdin vielä mainita, että hammaslääkärillä käyn kyllä tosi usein. Ehkä 5-10 kertaa vuodessa, aina on joku lohkeama jossain. Ennen pelkäsin sitä paikkaa, enää en, kun niin paljon oon joutunut käymään. En uskalla särkyä kuunnella kauaa, vaan menen hoidattamaan...
  14. papan mamma

    Tekohampaat, impantit ym. kokemuksia ja kaikkea tietoa!

    Nostan tän ja lisään samalla, että mun hampaat siis näyttävät ulkopuoliselle oikein hyviltä. Ovat suorassa rivissä ja valkoiset. Etuhampaat siis ovat ihan kauniit. En sentään näytä Uuno Turhapurolta. :D Jos jotain postiviivista tästä haetaan. :)
  15. papan mamma

    Tekohampaat, impantit ym. kokemuksia ja kaikkea tietoa!

    Tilanne on siis se, että mulla on todella huonot hampaat. Vasta parikymppisenä multa on paikattu ekat reiät, mutta aikuisiällä mun hampaat on menneet todella huonoon kuntoon. :( Mä niin kärsin siitä ja se jopa masentaa mua aika ajoin. Hävettää. Vaikka siis hoidan niitä parhaan taitoni mukaan...
  16. papan mamma

    Pk:n työntekijä, häiritseekö jos sinua kutsutaan "tarhantädiksi"?

    Ei häiritse, oon ihan mielelläni tarhantäti. :) Ja sanonkin työpaikkaani sekä lasten hoitopaikkaa tarhaksi. Joskus jopa provosoidakseni tiettyjä ihmisiä. ;) Mutta en myöskään sen paremmin perusta päiväkoti nimestä, kun ei se ole koti, millään tasolla. Mutta jokainen sanokoon, miten haluaa.
  17. papan mamma

    Kirjoitin täällä viime viikolla lapsen koulumiusaamisesta..

    Toistan nyt itseäni, mutta kerron silti miten muutamassa lähipiirissäni tapahtuneessa kiusaamistapauksessa on edetty. Molemmissa tapauksissa koulun osuus on valitettavasti jäänyt varsin ohueksi ja hampaattomaksi. Mutta kun vanhemmat ottaa asian tosissaan ja ottavat itse yhteyden kiusaajien...
  18. papan mamma

    Kirjoitin täällä viime viikolla lapsen koulumiusaamisesta..

    Myös minä tai mieheni kanssa yhdessä otettaisiin tavalla tai toisella selvää kiusaajat ja kyllä lähdettäisiin itse asiaa ajamaan. Yhteys kiusaajien koteihin on usein tehokas. (joskaan ei aina) Eikö lapsi osaa nimetä kiusaajia, miltä luokalta, tyttöjä/poikia tms.? Tsemppiä.
  19. papan mamma

    Voiko rippijuhliin kutsua vieraat kahdessa erässä?

    Mielestäni voi kutsua eri aikaan. Useinkaan tuttavat ja naapurit ym. ei halua tulla kirkkoon, joten luontevasti heidät voisi kutsua myöhemmin iltapäivällä. Kun taas läheiset sukulaiset, kummit ym. haluavat tulla jo kirkkoon ja siitä sitten luontevasti jatkamaan juhlaa juhlapaikalle. Tämä...
  20. papan mamma

    Minkälaiset tarjottavat teillä yleensä on lasten synttäreillä ja teetkö kaiken itse? Minkäikäisenä ekat kaverisynttärit?

    Tarjoilut vaihtelee, mutta usein on kakku (hyytelö- tai jokin muu), voileipäkakku, mokkapaloja tai jokin muu "piirakka", pullia, karjalanpiirakoita anopin tekeminä sekä pikkuleivät. Joskus voi olla pasteijoita, suolaisia piirakoita tai mitä milloinkin. Kaverisynttärit meillä on ollut...

Yhteistyössä