Hakutulokset

  1. S

    Milloin kevään Me &I-vaatteet tulevat myyntiin?

    onko kukaan kuullut mitään että milloin uutuuksia alkaa tipahdella? oottelen jo kieli pitkällä jotain muuta väriä froteehousuihin, kuin tuo ruskea tai pinkki. varmasti tulee vielä joku kesäväri!
  2. S

    Olipas meidän pikkumiehen pituuskasvu hidastunut :O. Minkä pituisia&painoisia muiden 1,5-vuotiaat ovat?

    meillä 1,5 v oli 82,5 cm ja 11,4 kg 2 v mitat 89 cm ja 12,4 kg.
  3. S

    1,5kk vauvan nukuttaminen?

    ei mitenkään. meillä vielä 4 kk menee mihin aikaan itse haluaa nukkumaan, ja yleensä se on noin puoliyö. Me nukutaan onneksi aamulla pitkään. et pysty kyllä tuon ikäisen rytmejä muutella.
  4. S

    Hyvä joulumieli tosiaankin.

    no mulle kyllä just sanoivat postista että laitetaan toinen lappu. voi toki olla vanhaakin tietoa. Mutta joka tapauksessa, laitoin jo ennen joulua yvtä että paketti tulossa.
  5. S

    Jos KOTIÄITI on sairaana, voiko työssäkäyvä ISÄ jäädä kotiin:D?

    me oltiin just mahataudissa, minä melkeen pää kainalossa, enkä millään kykenevä hoitamaan 2-vuotiasta ja 4 kk ikäistä vauvaa. Mies jäi vuosilomapäivälle kotia, työnantaja kyllä ymmärsi.
  6. S

    Hyvä joulumieli tosiaankin.

    mutta ois nyt voinu joka tapauksessa vaikka laittaa yvtä jo aiemmin ettei oo ehtiny/muistanu/jaksanu hakea pakettia, ja tarjoutua vaikka maksaan ne postikulut.
  7. S

    Onko ketään mustaa joka synnyttänyt menkkojen aikaan?

    synnyttänyt menkkojen aikaan :headwall: :laugh:
  8. S

    Te joilla lapsi hoidossa 10-16 pv/kk

    no ei tosiaan voi olla mahdollista! soita päivähoitotoimistoon, siellä tiedetään tarkasti asiat. Ja tottahan teidän lapset saa olla hoidossa sen verran kun hoitoa tarvitsette. Maksu tietenki sitten sen mukaan. On kyllä ihmeellinen kunta jos tuollainen rajoite on.
  9. S

    Hyvä joulumieli tosiaankin.

    No maksoinpa hyvinkin ja sitte tosiaan vielä tuon 8,5 euroa lunastuksesta. Toivon tosiaan, että on joku hyvä syy miksei hakenut pakettia. Väärä osote tai joku muu. Postista sanoivat että niitä pakettikortteja menee vielä toinenkin, jos ei ole 2 viikon sisällä lunastanut... että yvtä odotellessa.
  10. S

    Hyvä joulumieli tosiaankin.

    oli pikkuvauvalle vaatetta, ihan avoimesti pyyteli tuolla ketjussa ja olikin varmaan saanut useamman lähettäjän. Sitä en tajua että miksei vaivautunut hakemaan pakettia postista, vai onko sattunut jotain ihan ymmärrettävää. Että ärsyttää. Yvtä toki laitoin mut ei oo vielä vastannu.
  11. S

    Onko muita jotka joutuvat aina menemään lasten kanssa yksin jokapaikkaan?

    meilläki yleensä näin, nyt oon vähän koittanu kouluttaa ja alkaa vähitellen onnistua.
  12. S

    Hyvä joulumieli tosiaankin.

    Kävin just lunastamassa ennen joulua tämän palstan kautta lähettämäni paketin, oiskohan lähetyskulut ollu jotain alta kympin ja nyt sitten lunastus 8,50 euroa. Viimeinen kerta kun osallistun tähän keräykseen, niin paljo alkoi ärsyttää.
  13. S

    Mitä lastenvaate merkkejä arvostat?

    täytyy sanoa että minä kyllä vähä lukeudun tällaiseen porukkaan :ashamed:
  14. S

    G: vauvan mitat 4kk-neuvolassa

    meillä 67,2 cm ja 7120 g. Tämä seuraava on parin viikon päästä 4 kk ja oli toissapäivänä kontrollimittauksessa 64,7 cm ja 6550 g.
  15. S

    Annanko lapsen huutaa nyt?? Pikasta apua!

    meillä esikoinen oli 1 v 7 kk kun alkoi nukkua sisällä. Ap:lla taitaa nyt vaan olla ensimmäinen lapsi kyseessä, ja vähän homma hakusessa, kuten itselläkin vieläkin tuon esikoisen kanssa :ashamed: ensimmäistä lasta tulee ehkä vähän liikaa paapottua, toisen kanssa ei niin jaksa stressaantua...
  16. S

    Sanokaa onko järkevä ostaa vauvalle?

    ostaisin ehkä 62 senttisen. Meillä on tuo Elloksen puku, ja esikoinen syntyi 53 senttiä pitkänä tammikuussa. 62-senttinen puku mahtui koko talven. Jos sulla on isompia lapsia (en jaksa selata, sori), jotka ovat syntyneet alle 50 senttiä pitkinä, tilaisin ehkä kuitenkin 56-senttisen.
  17. S

    Minä vastaan aina mahd. pian tekstiviesteihin

    apta taitaa nyt nyppiä enemmän se, ettei saanut kiitosta, kuin se, ettei heti vastata viesteihin. Epäkorrektia ystävältäsi olla kiittämättä lahjasta, se on totta, ja siitä saakin vähän tykätä kyttyrää. Sen sijaan kännykän käytöstä ajattelen samoin kuin moni muukin yllä. En vastaa, jos en...
  18. S

    Varma tästä tulee haukkuja, mut sanon silti

    ja kerroit tuon täällä koska...

Yhteistyössä