Hakutulokset

  1. A

    40+ so what wol.13

    Heips, (.) Tulin moikkaamaan, luin koko ketjun, viimeksi kirjoittelin syyskuussa. Tosiaan laitoinkin että, katsotaan vuoden loppuun, eipä viidettä tullut. Olen kyllä kiitollinen 3 pojasta sekä pienestä 3.5 vuotiaasta neidistä. On kyllä niin tempperamenttinen, tekemistä riittää. Pojathan...
  2. A

    40+ so what wol.13

    Heips, kaikille. Mur-Mur kyseli nimiehdotuksia koirulille, tässä mun : 1. Sissi, oli mun edes menneen Zero, sakemannin sisko:). Helmi, Helle, Manna, Vilma, Sirkku, Tytti, Manteli, Sipuli tai Alma:). Mä olen ollut täältä pitkään pois, hukkui salasanat sun muut, kone ihan solmussa, ei näet...
  3. A

    40+ so what wol.12

    Heips. Jänniä hetkiä:)! Uusille tervetulotoivotukset, vaikka itse en kovinkaan kommentoi, joka ilta kyllä luen:) Mulla tämä aika menee harrastusten parissa, ei ehdi miettiä oviksia ja menenkin 'miltä tuntuu tyylillä'. Lumi tosiaan 3 v, ja kyllä välillä todella rankkaa, heräilee öisin...
  4. A

    40+ so what wol.12

    Ps. Kannattaa syödä heti, vaahto ja koostumus muuttuu seistessään jääkaapissa...
  5. A

    40+ so what wol.12

    Smoothie Jäisiä marjoja 2 dl( tuoreet pistä pakkaseen, tulee jääkylmänä parempaa, tai jääpaloja tuoreiden marjojen kanssa) 2 dl rasvatonta vanilijajogurttia 2 dl rasvatonta maitoa Sekoita sauvasekoittimella tai tehosekoittimessa. Mausta halutessasi esim. Mintulla tai...
  6. A

    40+ so what wol.12

    Mur-Mur- tarkoitin tulla " märällä" polkuttamista järvessä, en tätiä;)
  7. A

    40+ so what wol.12

    Heips kaikille. Päivittäin luen, kirjoittelu jäänyt. iPhonella tai iPodilla kirjoittelu tuo älyttömästi kirjoitusvirheitä, läppäri pitäis siivota, mennyt jumiin. Suutarin lapsella ei ole kenkiä;). Mies siis alalla, kotona yli 10 konetta ja mulla ainoastaan jumissa;) Täti tuli tänään, tai...
  8. A

    40+ so what wol.12

    Tänne täti pyyhkäisi tänään ajallaan:(
  9. A

    40+ so what wol.12

    .. Judo on pystyä -heittoja pystystä, newazaa eli mattopainotteista BJJ vaan mattoa( lukot, kuristukset), ainostaan kilpailussa lähdetään ylhäältä. Koki että, matto sopisi. Olikin rankattu kovimmmaksi seuraksi mihin mentiin:). Keski-ikä siellä 25v, mä treenaan niin paljon että, hyvin pärjäsin...
  10. A

    40+ so what wol.12

    Hei, mur-mur. Mun työkaveri, ystävä kävi leikkauksessa 3 v sitten, painoa oli tuolloin 147 kg. Leikkaus meni hyvin, kesähelteillä haava tulehtui koska itse lähti liian aikaisin liikkeelle mutta lopulta kaikki hyvin. Nyt pudonnut painoa, painaa 76 kg, on itse tyytyväinen:). Sain houkuteltua...
  11. A

    40+ so what wol.12

    ... tämä iPodi lisäilee kirjaimia väliin:(. En viitsi läppäriä avata, tällä korjaaminen hankalaa, sorry! Eli meen kierto kerrallaan, treenaan 15h/ vko, jos tärppi kävisi, kevennän, En ota stressiä. Koska en juo, en polta, syön terveellisesti, olen pudottanut kaikki 37 raskauskiloa, kuten...
  12. A

    40+ so what wol.12

    Heipskukkuu Lilleriina, hauskasti sanottu, vaikka välillä tuntuu että, hulluutta hipoo:D. Mä vaan oon niin joko tai ihminen, jos teen, teen sitten kunnolla. Moni kyllä miettii onko ihan tervettä käydä treeneissä kolme kertaa miesten kanssa vääntämässä, tyylilläettä, hampaat lähtee jos lähtee...
  13. A

    40+ so what wol.12

    Heips. Pikaisesti, tänne täti kurvas ajallaan, ei koskaan edes myöhästy:(.
  14. A

    40+ so what wol.12

    Pikaheippaus. Onpa täällä sutinaa, hauskojakin juttuja:D Mä taas mietin täällä että, oonkohan ihan terve kun treenaa kuin kakskymppinen, tämän illan treeneissä keski-ikä alle 30 v, Brassi Jujutsuun olen mennyt, vieläkin tuntuu että oksennus tulee, silmäkulma mustana sekä tuntuu että...
  15. A

    40+ so what wol.12

    Heips taas. Mur- mur, laittelin joku sivu sitten tädin vierailusta viestiä, mä en osaa mun noita päiviä mutta täti vieraili täysin ajallaan, 26 pv n paikkeilla, kuten aina:(. Hyvää Vapunpäivän jatkoa kaikille, plussatuulia ja voimia suruun. Meidän Vappu meni kotosalla, aamulla kävin...
  16. A

    40+ so what wol.12

    Heips kaikille:) Surua täälläkin ollut, voimia. Iloisia uutisia, onnea ja paljon pikaliimaa matkaan:) Ottikselle onnistunutta lomaa, Kreikan Haniasta meillä Häämatkatuliaisena Lumi, täyttääkin jo 3 v. Kuumeilu silloin jäi hääjuttujen varjoon, ilman stressiä ja raskauden ajatusta sitten...
  17. A

    40+ so what wol.12

    Hei, Taas näkyy koko elämän kaari, iloineen ja suruineen, ihminen on tämän edessä voimaton. ---------------------------------------------------------------------------- Minttu2011 Synttärionnittelut :) -----------------------------------------------------------------------------...
  18. A

    40+ so what wol.12

    Hei, Tänne täti kurvasi ajallaan, oli 26/26, onko tästä nyt pari päivää. Niin, paljon täällä surua, voimia kaikille. Itselläni täys helvetti päällä, tai nyt takana päin, hyvin rankkoihin asioihin jouduin puuttumaan, täällä sen enempiä avaamaan. Pientä kuitenkin kuoleman edessä, mutta...
  19. A

    40+ so what wol.12

    Hei, "Hentoinen oli elämän lanka, taivaan tuulet siihen tarttui. Sinut kuljetti kotiin taivaiseen, luokse pienten enkelten. Siellä kulkusi jatkuu vaan, täällä me sinua kaivataan. Tuulessa kuulemme äänesi, taivaalla näemme tähtesi. Kuivaamme kyyneleet, kohta nähdään lapseni, enkeli...
  20. A

    40+ so what wol.12

    Huhuu.. Mulle saa valitettavasti lisätä vuoden lisää, 46 vaihtui 47 vee 13.2;)

Yhteistyössä