Hakutulokset

  1. K

    Onko "mukavia harmaita" olemassakaan?

    Mä oon mukava harmaa, harvoin tänne kirjaudun... =) =)
  2. K

    Kuvapinoa

    Mistä, minkä linkin??
  3. K

    Kuvapinoa

    miten mä saan kuvia tänne??
  4. K

    Kuvapinoa

    mitn mä saan jotainnkuvia laitetua?? sorry... juntti
  5. K

    Äitin vauva on hassu.... :)

    Kääntyilee jatkuvasti mahalleen tuolla sängyssä, sit ollaan kiukkusia ku ei osaa kääntyy takas? (vaavi 3kk)
  6. K

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Mäkin aattelin liityä tänne? meillä tyttö synty 29.7.09 2950g ja 48 cm.... nyt ollaan jo 5640g 59,5cm :)
  7. K

    Rota-rokotteesta

    Eilen aamulla tyttö sai rokotteen, illalla kätisi vähän, tänään jo iloinen oma itsensä :)
  8. K

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    :heart: Tyttö syntyi 29.7. Paino 2950g ja pituus 48cm :heart:
  9. K

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Viime yön supisteli taas niin että vatsalihakset (mitkä?) on ihan hellänä, ja nyt aamulla ei enää mitään tuntemuksia.... sama joka yö! |O Rupee hermot meneen... Mites paljon meitä hautojia vielä täällä mahtaa olla? Kata ja vaavi 40+6
  10. K

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Täällä tuntuu hiljenneen, kaikki vauvaantuneet :heart: paitsi mä |O no, ootellaan vielä... Ja paljon onnea kaikille pikkuisista!! :flower: kata 40+5
  11. K

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    kotona ollaan... odotellaan sit |O :heart:
  12. K

    ****HEINÄKUISET HEINÄKUUSSA Vol.2****

    Sairaalaan lähtö katsoon käynnistetäänkö vaí ei, jännittää.... :|
  13. K

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    heip! kyllä mä eilisestä olen jo rauhoittunut, odotellaan vaan nyt sitten mitä tuleman pitää. hyvin typy liikkuu ja pyörii joten siltä saralta kaikki ok. :) Ite olin 3300 g ja mies 2800g syntymäpainolta, joten ei mitään jättejä mekään oltu. mitään supistuksia tai kipuja ei vaan kuulu...
  14. K

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Äippäpolilla käyty, paino-arvio 2500g... liian pieni :/ jos ei ens viikolla paljoa ole kasvanut, tehään käynnistys koska ei ilm. saa tarpeeks ravintoa? en ymmärrä... kata ja vaavi 38+4
  15. K

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    :wave: minäkin täällä, eikä mitään tapahdu... varmaan vimppana tääl pyörin :/ 38+3
  16. K

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    Heippa! Täällä miäkin olen vielä vaikken mitään koskaan kirjottele :ashamed: Ei ole kivuista ja suppareista mitään tietoa joten aattelin uskaltautua huomenna lähteen 4 ksi päiväksi mummolaan Kuopioon. Onko huono idis? Kai ne mut KYKS: siinkin huolii jos jotain tapahtuu? Vai pitäiskö vaan pysyä...
  17. K

    koska ilmestyy tän kuun kaksplus lehti?

    no siinähän se kysymys jo, kuka tietäis?
  18. K

    Kenet julkkiksen ottaisit saunakaveriksi/selänpesijäksi juhannussaunaan?

    Christiano Ronaldon !!! :heart: :heart: :heart:
  19. K

    voi taivas kun on hiostava ilma!

    Sä se sit olet vieläkin jakautumatta... :)

Yhteistyössä