Hakutulokset

  1. K

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Heippatirallaa! :wave: Voi, on täällä hiljaista... Missä kaikki on? En oo itekään kyllä pitkiin aikoihin kirjoitellut, mutta nyt on jo pakko hehkuttaa. ;) Paino on viimeinkin ensimmäisessä tavoitteessa, alle 75kg. Aamulla vaaka näytti lukeman 74,8kg! :D En oo kyllä oikeastaan edes...
  2. K

    Muistatteko, kun eilen aamuna valitin..

    Joo, näinhän se taitaa olla :D Meilläkin lähdettiin ihan kiukuttelematta ja vaatteetkin oli hyvät! ;)
  3. K

    Siiiiis Voi TSIIIIIIISUS!!!

    Juuh, mutta tää lähtikin ovesta, kävi ilmoittamassa kuskille ettei tänään lähdekään ja palasi takas! |O Pidettiin sitten kunnon keskusteluhetki, mikä mättää kun ei sinne halua... :/
  4. K

    Siiiiis Voi TSIIIIIIISUS!!!

    Eikö olekin mahtavaa! :D Meillä päätti sitten loppujenlopuksi jäädä kokonaan eskarista pois... :kieh:
  5. K

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Morjens! :wave: Tooooodella hiljaista näyttää täällä olevan... :/ No, mää en sitten saa jukeliste tuota painoa kunnolla tippumaan, täytyy kyllä rehellisesti sanoa, ettei mulla oo ollu oikeen intoakaan. :whistle: Aamupunnituksessa vaakan lukema oli 79,6kg, olen sentään päässyt...
  6. K

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Kiitokset tsemppauksesta, ehkä se on sittenkin tepsinyt... Tänä aamuna vaakan lukema oli 80,7kg :D Pääsis nyt tuonne 7 alkavan luvun puolelle niin ehkä se motivois lisää... MMM: Sä oot kyllä todellakin guru ;), onnittelut aivan mahtavasta pudotuksesta! =) Aika hiljaista täällä kyllä...
  7. K

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Morjens! :wave: En oo käyny kirjottelemassa piiitkään aikaan kun mun laihis on menny ihan totaalisen persiilleen! :kieh: On tullu mässäiltyä pitkin viikkoja kun on ollu jos jonkinmoista kekkeriä ja minähän kun en osaa pitää näppejäni erossa herkuista... Viimepunnituksessa (ma. 21.09.)...
  8. K

    Artretin sijainti Seinäjoella?

    Sinne Koti-idean viereen, on siellä "välikössä" :) Jos ollaan samassa liikkeessä... :whistle:
  9. K

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Huomenia! Tän aamun punnitus suoritettu ja vaaka näytti lukeman 80,6kg. Eli jos nyt oikein muistan, niin viimeviikkoon -300g. No joo ei tahti päätä huimaa, mutta jos nyt pysyisin tuossa laskusuunnassa niin hyvä... Möhkylä: Mä oon NIIIN samanlainen, siis kuljen juuri pakastimen ja...
  10. K

    Pienen pieni poikani...

    Osanottoni suureen suruunne, en ole itse samaa kokenut, mutta itken täällä silmät päästäni :'( Lämmin halaus :hug: , en oikein muuta osaa sanoa...
  11. K

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Möhkylä: Vähä ihana! :D Kuolaan varmaan itsekin kun näen unta jostain toooodella hyvästä...siis suklaasta! :laugh: Mä voisin kans haluta ihan selkeät ohjeet mitä syödä, jotenkin niitä ois niiin paljon helpompi noudattaa. Nimerkillä: Veti juuri ittesä ähkyyn tortilloista. :ashamed: Mut...
  12. K

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Huomenia! :wave: Kiitos Moision Musta Enkeli tervetulotoivotuksista ja varmasti mukaan mahtuu, eli möhkylä tervetuloa hoikistuvaan joukkoon! :D Tämän aamun punnitus näytti jo edellistä paremmalle, eli vaaka antoi lukeman 80,9kg. Jotenkin vaan koko homma jo ärsyttää kun tuloksia syntyy...
  13. K

    Muita kotona olevia joilla jatkuva siivoominen ja paikat täys kasoja silti...?

    Toi oli aivan kun mun elämästä. Pikkusen joskus sieppaa kun meillä eletään asenteella "ei haittaa kun äiti siivoaa" :kieh: Mut eiköhän ne viimestään omassa kodissaan huomaa... :D
  14. K

    Löytyskö kavereita? -13kg

    En ole teitä hylänny, mut en vain ole ollut koneella. :) Sunnuntaina en punnittee päässyt, mutta maanantaina aamusella vaaka näytti 81,3kg, sen siitä rimpsalla olemisesta sai! :kieh: Jotenkin nyt vaan homma junnaa... :/
  15. K

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Kiitokset tervetulotoivotuksista Pullapitkolle ja Veenalle! :wave: Ei ihan hirmu hyvin mun aamu lähtenyt liikkeelle, oon meinaan popsinut irtokarkkeja normi aamupalan tilalla... :ashamed: Mut olkoon tää mun "herkkupäivä" kun illalla ollaan lähdössä rimpsalle niin ei tää päivä muutenkaan...
  16. K

    Löytyskö kavereita? -13kg

    Moikka! :wave: Täällä olisi vielä yksi laihduttaja mukaan. Pudotettavaa olisi ainakin -15kg, mutta jos ottaisin hiukka pienemmän tavoitteen ja koitettaisiin sitä -10kg vaikka ensiksi. :ashamed: Haluan vihdoinkin eroon näistä 6 vuoden takaisista raskauskiloista (tosin on tässä välissä jo...
  17. K

    Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

    Juu, hiljaista on edelleen. Täytynee vissiin ettiä kohta uusi pino kun ei tässä ittekseen keskustelussakaan paljon järkeä ole! :D Mutta no laitetaan nyt vielä ainakin tän aamun "uutiset", eli viikon flunssan jälkeen vaaka näytti tasan 80,0kg. Ihanaa, seuraavaksi ollaan jo paremmalla...
  18. K

    pikkujätti ja alkuraskauden ultra?

    Mun oli ihan pakko tulla kans onnittelemaan ja kertoa, että sun profiilikuva on mielettömän kaunis! Teidän pikkuisen ilme aivan ihana. :D
  19. K

    Ja nyt siivoamaan

    Sitä samaa on täälläkin! :D
  20. K

    Painonpudotusurakka alkaa huomenna,muita?

    Hiljaista tuntuu meidän pinossa olevan... :/ Mutta aamun punnituksessa lukema 81,1kg, ei paljoa ole paino pudonnut (-200g). En kyllä ole paljoa mitään ehtinyt liikkumaankaan kun on ainainen kiire jonnekin!! :kieh: Motivaatio oli vissiin muillakin hiukan hukassa, mä tahtoisin nähdä...

Yhteistyössä