Hakutulokset

  1. tuutilulla

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    samperi että s.sanan kanssa teki tiukkaa.. niin pitkä aika kuin viimeksi oon täällä käynyt :ashamed: No toisaalta aika hyvin porukan kuulumiset näkeekin fb:n puolella. p.s ei muuta mutta pakko oli nostella meitä :D
  2. tuutilulla

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    pakko laittaa kun löysin lopulta kuvan jossa oli ne maagiset 4 kynttilää :D
  3. tuutilulla

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    Piti ihan kirjautua :) Paljon onnea vipillekin vauvan odotukseen :heart:
  4. tuutilulla

    tuli sitten tilattua

    ikinä oo kuullutkaan :D
  5. tuutilulla

    tuli sitten tilattua

    mikä hitto se on? :O
  6. tuutilulla

    Reissusta tänään tultiin ja kaikki on muuten ihan hyvin, paitsi minä onneton olen...

    Kaikki kulhot ja purnukat jotka käden ulottuvilla on ovat oivia paikkoja tunkea kortit
  7. tuutilulla

    5-vuotias pilaa koko perheen elämän

    Diagnoosi voi olla myös helpotus, niin koko perheelle kuin ympäristöllekin. Ainakin itse koin niin. Tiesin että lapsen käyttäytymisen taustalla on jotain eikä vaan lapsi tee "pahuuttaan/ilkeyttään" asioita vaikeaksi. Eikä se todellakaan tarkoita että diagnoosin takia lapsen käytös on...
  8. tuutilulla

    ÄÄk! Sterilisoidut..APUVA!

    eihän se sterilisaatiokaan 100% ole. En enää muista niitä prosentteja mitä gyne mulle kertoi mutta ensimmäisen vuoden aikana pettäminen muistaakseni oli todennäköisempää kuin myöhemmin. Ja itekin kyllä alan pohtimaan heti jos kierto pitenee yhtään totutusta :D Muoks. 2-3 tuhannesta...
  9. tuutilulla

    ÄÄk! Sterilisoidut..APUVA!

    mun muistin mukaan mulla alussa kierto heitteli mutta nyt reilun kolmen vuoden jälkeen on kyllä jo tasaantunut.
  10. tuutilulla

    kuinka moni teistä olisi valmis hoitamaan muiden lapsia....?

    Olen päiväkodissa pienten eli alle 3 vuotiaiden parissa ja tykkään olla :) Omia lapsia 4.
  11. tuutilulla

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    Pupulle ja Shendalle paljon paljon onnea :heart: Täällä ei mitään niin ihmeellistä maan ja taivaan alla töitä ja kodin ihanuuksia. Tai ne työt loppui tänään ja heinäkuussa alkaa uudelleen samassa paikassa :) Täytyis ryhdistäytyä ja yrittää kirjotella enemmänkin kuulumisia mutta jos joku...
  12. tuutilulla

    Haukunesto-/sitruunapanta koiralle?

    Meillä oli myös käytössä sitruunapanna. Maksoi reilun 100€ eläinkaupasta, patterit 10€:n luokkaa ja täyttöpullo n. 15€. Ja se toimi :) Koira teki päivittäin selkeitä koehaukkumisia ja auta armias jos patteri/aine loppui niin louskutus alkoi samantien
  13. tuutilulla

    ADHD lasten vanhemmat

    Pitää lisätä että koulunkäynti ei sujunut edes pienluokassa (9 oppilasta + ope ja avustaja) aiemmin. Pojalla pitkälle tutkittiin vaan voimakasta varvistamista ja näitä muita ongelmia vähäteltiin :( Lukihäiriöhän löytyi myöskin niissä testeissä
  14. tuutilulla

    Onko jouluhommat jo pulkassa vai miksi roikut täällä nyt? ;)

    ruokakauppaan huomenna kun mummi tulee siksi aikaa lapsenvahdiksi ja jos imuria vielä näyttäis niin siinä se sitten onkin :)
  15. tuutilulla

    ADHD lasten vanhemmat

    No niin, mitens tota elohopeaa kuvailisi :D Miltei kaikki mitä netissä lukee ADHD lapsesta osuu aika hyvin kohdalleen :D Mielialat ailahteli laidasta laitaan, ei jaksanut keskittyä tunnilla vaan pölötti omiaan koko ajan jotenkin heiluen/asentoa vaihtaen. Pienikin asia veti huomion itseensä ja...
  16. tuutilulla

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    Hyvää Joulua & hauskaa vuotta 2011 kaikille surisijoille
  17. tuutilulla

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    jospa pitkästä aikaa jotain näpyttelis. Kiialla on jumalaton uhma ja päihittää pojat mennen tullen. Tytön nimeksi olis pitänyt laittaa Justiina :laugh: Pinnaa venyttää äärimmilleen ennen kuin luovuttaa jos luovuttaa. Itse aloitin maanantaina vuoden loppuun kestävän sijaisuuden samassa...
  18. tuutilulla

    Vinkkejä itsetehtyyn joulukalenteriin!

    viime vuonna tehtiin palstaprojektin parissa niitä joulukalentereita :) Picasa-verkkoalbumit - palstaprojekti - vuoden 2009/4...
  19. tuutilulla

    G: Joulukalenteri, suklaa-, krääsä- vai joku muu?

    pojille varmaankin legokalenterit (ehkä) ja tytölle se viime vuotinen palstaprojektin tuotos täytettynä mitä sitten keksinkään

Yhteistyössä