Hakutulokset

  1. E

    Pankkikortin maksukielto ja automaatista nosto?

    no kyllä varmaan jos siellä tilillä on sitä rahaa
  2. E

    APUA! Viime hetken nimipaniikki iski, ristiäiset huomenna!!!!

    ninja on oikein kiva nimi, onnea koko perheelle :flower:
  3. E

    sinulle hyvä ja toimiva vinkki joka kerroit että aiot ruveta puhkomaan kortsuja

    ei ihan oikeasti olisi kannattanut kertoa, aika ovelaa kylllä. toisaalta jos noin hävytön aikoo olla niin varmasti keinot keksii itsekkin :|
  4. E

    onko saunalahden aspan jonotus tosiaan maksullista?

    mut eikö ne kuulu ilmoittaa puhelun alussa jos jonotus maksaa? Ihan suorastaan vituttaa nyt kyllä, ei oo vielä yhtään laskua koko lafkasta kuulunut ja kaduttaa että entisen hyvän dna:n vaihdoin. Ei voi edes irtisanoa liittymää kun eivät vastaa. Aina ollut periaatteena, että asiakaspalveluun...
  5. E

    onko saunalahden aspan jonotus tosiaan maksullista?

    yritin netin kautta saada heihin yhteyttä kun puhelimella ei ole oikein onnistunut (en vielä yhtään kertaa ja useampana päivänä kokeillut) ja sivuilla lukee jotta.. "Jonottamisesta peritään sama maksu kuin muustakin puhelusta." Kiva kiva.. oma moka tietysti kun oletin ja aina kun joku...
  6. E

    Jos käy 5krt/kk anoppilassa,onko paljon vai vähän?

    heh, sama homma täällä. Vois siis sanoa että hyvät välit anoppiin on se meidän tapauksessa 500km :) kerran olen minäkin tänä vuonna omaani nähnyt.
  7. E

    Koska rakenneultraan?

    meillä 10.12 =)
  8. E

    Onko 1v kuva joku "juttu"?

    meidän tytön 1v kuvat on ainakin ihan mielettömän ihanat :heart: Ja on kyllä niitä kuvia muutenkin paljon, minä halusin vaan hänen syntymäpäiväänsä juhlistaa tuolla kuvauksella. Onhan se iso etappi olla 1v!
  9. E

    Mistä saa pyöränistuimia ETEEN??

    tätä on peesailtava :o :o
  10. E

    Poika täyttää 5v lauantaina ja lahjasta

    minäkin antaisin varmaan itse perjantaina sitten ja lauantaina varmaan soittaisin vielä synttäripuhelun. Saahan se sitten heinäkuussa niiltä juhlilta lahjoja muilta. onnea pojalle :flower:
  11. E

    Poika täyttää 5v lauantaina ja lahjasta

    kyllä minä omalleni antaisin ihan sinä oikeana synttärinä eli sitten vaikka etukäteen
  12. E

    Vinkkejä 1v synttäreille

    meillä oli samaisilla synttäreillä karjalanpiirakoita munavoilla (okei, ei oikein jaksanut panostaa niin paljon kun olis tahtonut) voileipäkakkua, erillaisia keksejä ja pullia ja täytekakku
  13. E

    APUA!!!!!!

    jos päätät lapsen pitää niin lapsella on oikeus tietää isästään ja toisinpäin, oli se sitten minkälainen tahansa. (tämäkin tietysti ulossulkee raiskaukset yms. mutta tässä ei lienee ollut siitä kyse)
  14. E

    Minä läimäytin pientä lastani. :(

    no herrajumala ethän sinä lasta lyönyt! säikähtäessään ei ajattele loppuun asti ja tuo ollut varmasti vaistomainen reaktio eikä pahoinpitelyä
  15. E

    Te, keille 10e ei ole iso raha..

    just, jospa nyt vaan ottaisit itseäsi niskasta kiinni ja kerrot miehelle ja selvittelette asiat
  16. E

    Siis häviskö se 4 v lapsi ui ojassa

    juu, luin ekat kaks sivua ja en enää jaksanu kun tiesi mihin päättyy..

Yhteistyössä