Hakutulokset

  1. M

    Ny on aamu, joten HUOMENTA

    huomenta, nukkumaa ei kyl viel oo ehtiny ollenaaa...
  2. M

    Onko pakko päästää opiskelijat mukaan (lääkärikäynti)

    mä olen kieltäytynyt opiskelijalaumasta ja sanonut että yksi saa tulla mukaan ja joo eilenki mua hoisi harjoittelijakätilö kätilön kanssa ja jooo saa kieltäytyä....
  3. M

    G: Raskausviikot?

    28+2
  4. M

    Kuka maksaa mulle, apuja!

    sosiaalitoimi voi huomioida miehen tulot siihen asti kun asutte samassa osoitteessa ja vaatia osakkeen myyntiä niii ei välttämättä sosiaalitoimi auta
  5. M

    Varmasti vielä joku lapsi saa alkunsa bb-talossa.

    oha joillaki e-pillerit siel....
  6. M

    Siskoni 19v elää täysin toimeentulotuella ja on alkoholin väärinkäyttäjä. Saa lapsen lokakuussa ja yksin!

    poltan itse paljon, todella paljon ja olen raskaan ja silti lääkäri suosittelee imetystä.... et provo tää on...
  7. M

    Siskoni 19v elää täysin toimeentulotuella ja on alkoholin väärinkäyttäjä. Saa lapsen lokakuussa ja yksin!

    460 o normaali mitä saa yksinasuva ja ekana voi pienentää 20% sitä toimeentulotukea, joo eikä sosiaalitoimi voi toimia oikeasti noin koska se on lakien vastaista...
  8. M

    Siskoni 19v elää täysin toimeentulotuella ja on alkoholin väärinkäyttäjä. Saa lapsen lokakuussa ja yksin!

    pieni provo vaan haiseee.... 200 euroa vaan sossusta joo yksinelävän normikin on paljon isompi.... terveisiä porvooseen
  9. M

    Onko uutta äitiyspakkausta jo jaossa?

    joskus lokakuus tulee vast uus paketti jakoon
  10. M

    EIkö vaasassa ole kuntalisää kotihoidontukeen?

    vaasasta en tiedä, turussa ei saaa et mahdollist myös ettei vaasa maksa kuntalisää...
  11. M

    Hei, olen perustamassa verkkokauppaa, mitä tuotteita kaipaisit?

    niiinko nilkkaa asti oleviii löysiii mustiii hamei pituus joku 105 cm ainaki... ei goottityyliä
  12. M

    Harmi, kun ei pysty auttamaan...