Hakutulokset

  1. M

    Ny on aamu, joten HUOMENTA

    huomenta, nukkumaa ei kyl viel oo ehtiny ollenaaa...
  2. M

    Onko pakko päästää opiskelijat mukaan (lääkärikäynti)

    mä olen kieltäytynyt opiskelijalaumasta ja sanonut että yksi saa tulla mukaan ja joo eilenki mua hoisi harjoittelijakätilö kätilön kanssa ja jooo saa kieltäytyä....
  3. M

    G: Raskausviikot?

    28+2
  4. M

    Kuka maksaa mulle, apuja!

    sosiaalitoimi voi huomioida miehen tulot siihen asti kun asutte samassa osoitteessa ja vaatia osakkeen myyntiä niii ei välttämättä sosiaalitoimi auta
  5. M

    Varmasti vielä joku lapsi saa alkunsa bb-talossa.

    oha joillaki e-pillerit siel....
  6. M

    Siskoni 19v elää täysin toimeentulotuella ja on alkoholin väärinkäyttäjä. Saa lapsen lokakuussa ja yksin!

    poltan itse paljon, todella paljon ja olen raskaan ja silti lääkäri suosittelee imetystä.... et provo tää on...
  7. M

    Siskoni 19v elää täysin toimeentulotuella ja on alkoholin väärinkäyttäjä. Saa lapsen lokakuussa ja yksin!

    460 o normaali mitä saa yksinasuva ja ekana voi pienentää 20% sitä toimeentulotukea, joo eikä sosiaalitoimi voi toimia oikeasti noin koska se on lakien vastaista...
  8. M

    Siskoni 19v elää täysin toimeentulotuella ja on alkoholin väärinkäyttäjä. Saa lapsen lokakuussa ja yksin!

    pieni provo vaan haiseee.... 200 euroa vaan sossusta joo yksinelävän normikin on paljon isompi.... terveisiä porvooseen
  9. M

    Onko uutta äitiyspakkausta jo jaossa?

    joskus lokakuus tulee vast uus paketti jakoon
  10. M

    EIkö vaasassa ole kuntalisää kotihoidontukeen?

    vaasasta en tiedä, turussa ei saaa et mahdollist myös ettei vaasa maksa kuntalisää...
  11. M

    Hei, olen perustamassa verkkokauppaa, mitä tuotteita kaipaisit?

    niiinko nilkkaa asti oleviii löysiii mustiii hamei pituus joku 105 cm ainaki... ei goottityyliä
  12. M

    Harmi, kun ei pysty auttamaan...

    olen luovuttanu ja enää en saa luovuttaa koska olen luovuttanut niin monta kertaa... ja tällä hetkellä itse raskaana..
  13. M

    onko mahollista saada kelalta jotain,jos perheessä on vauva,ja yli 3v lapsi??

    tuskimpa on mitään oikeutta saada koska äitiys/vanhempainrahakaudella vauvasta ei ole oikeutta kotihoidontukeen ja yli 3 vuotiaastakaan ei ole oikeutta kotihoidontukeen, jos olisi vauva ja alle kolmevuotias niin voisi saada lisäosan....
  14. M

    mitä ikeasta kannattaa mielestäsi ostaa ?

    tuoksukynttilät edullisia siellä ja ne isot kahvilasit
  15. M

    Magneettikuvassa alkuviikosta ja nyt r-testi näyttää tältä

    apteekin testissä ei ole viivanpaikkaa joten + mut varmistaisin testin muutaman päivän kuluttua uudellleen
  16. M

    Kakkosluokan postista?

    mä odottanu kakkosluokas lähetettyy kirjettä, postitettu jo 3 viikkoo sitten
  17. M

    työkkäri asiaa, työnhaku katkeaa

    no työnhaku katkeaa ellet tänään uusi sitä ei välttämättä suostu puhelimessa tekemään....
  18. M

    Huhuu raskaana olevat! Mitkä on viikot ja fiilikset?

    22+1 huonoa oloa, turvotusta huimaamista....
  19. M

    Joko jossain ukkostaa?

    äsken malmilla

Yhteistyössä