Hakutulokset

  1. Sokruli

    Herääkö muiden taaperot herätyskelloon?

    Meillä sama homma, joka aamu miehen kello soi 5.50 ja meidän tytär 1v5kk pomppaa ylös eikä nuku enään, viikonloppusin kyl nukutaan 7-8 asti. Meillä ei ole mahdollisuutta laittaa omaan huoneeseen (iso kaksio), mut ajattelin et siirretään meidän sänky olohuoneeseen jos ei muu auta. :)
  2. Sokruli

    Kuvia plussatesteistä

    En mä ainakaan näe mitään, mun mielestä on nega... Mut voihan se olla et on liian aikasin testannu. :)
  3. Sokruli

    ei toivottu raskaus, olo on kamala!

    Tää vastaus varmaan mitään auta enään, mutta parissa viikossa saa abortin, nopeempaakin sen saattaa saada. Mutta jos olet oikeasti tota mieltä, niin kyllä se abortti on siinä vaiheessa paras ratkasu, lapsn pitää olla toivottu ja rakastettu. Kauheasti tsemppiä ja voimia sulle oli ratkasu mikä...
  4. Sokruli

    Toinen lapsi 2014?

    Mun ikä on 26v, näköjään senkin vois tonne laittaa :) Kävin tossa sunnuntai iltana hypistelemässä uutta äitiyspakkausta ystävän luona, ai että siellä oli kaikkea ihanaa, kestovaipat sain sieltä itselleni, ajattelin seuraavalla lapsella käyttää kestoja :) Vauvakuume vaan kasvaa koko ajan <3
  5. Sokruli

    Toinen lapsi 2014?

    Heippa. Täälläkin ois yks, näillä näkymin tammikuussa 2014 otatan kierukan pois ja sit alkais yrittäminen. Esikoinen on 1v3kk, syntynyt 6.1.12. :) Eli meillä ei vielä oo yritystä, mut jos saan tulla kuumeilemaan mukaan ni ois ihan kiva? :)
  6. Sokruli

    Onko jotain allergialääkettä mitä voi ottaa raskausaikana?

    Mä käytin toissa kesänä histec:iä kun olin raskaana :)
  7. Sokruli

    875 grammaa

    Minä! :)
  8. Sokruli

    Joulukuun pikkutontut

    Heippa. Oon ihan unohtanut tänne kirjotella kun tonne fb:hen tulee kirjoteltuu. :) Meillä on nyt 1v3kk ikänen tyttö joka kävelee, juoksee, touhuaa omiaan ja jolla on varhaisuhmaikä alkanut, ja jolla on kaikki hampaat jo suussa :) Yöt nukkuu heräämättä (paitsi nyt on kitissy yöllä unissaan...
  9. Sokruli

    Yrityksen odottajat

    Osaisko joku tehdä sellasen listan tohon meille? Ois kiva seurata ketä meitä on ja koska alkaa yritys. :)
  10. Sokruli

    Ekan lapsen syntymän kesto?

    Supistukset alko 36h ennen syntymää, vesien menosta 12h syntymään (supistuksia kovennettiin tipalla), ponnistus 1h. Rankkaa, mutta tekisin koska vaan uudestaa :)
  11. Sokruli

    Yrityksen odottajat

    Heippa! Kaipa mä kuulun sit tänne ryhmään. Olen viikon päästä 26v täyttävä yhden lapsen äiti, tyttäreni on 1v3kk ja vauvakuumeillut oon muutaman kuukauden jo. Mies ei vaan halua toista vielä, sanoo vaan että katsotaan ensi vuonna sitten. Pitäisi isompi asunto ja raha asiat saada kuntoon ennen...
  12. Sokruli

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Heippa! Mä voisin tulla taustailee nyt aluks, miehen lämmitysoperaatio menossa. Tällä hetkellä mulla on vielä hormonikierukka, otin sen vuosi sitten kun sillon olin vielä sitä mieltä että yksi lapsi riittää meille, mutta kuinkas kävikään. Esikoinen on nyt vajaa 1v3kk ja mulla kauhea vauvakuume...
  13. Sokruli

    Kotikäynnit Lahdessa

    Tulee vasta vauvan syntymän jälkeen, sillon ku vauva on 1-2 vkon ikänen :)
  14. Sokruli

    Luonnonmukainen synnytys -kokemuksia?

    Hatun nostot teille kaikille, mä en ite pystys synnyttämään luomuna. :) Mä synnytin esikoista 36h, josta ponnistin 1h. Ekan päivän kestin kauratyynyllä, ja suihkussa. Mutta sit kun vedet meni 12h ennen mun lapsen syntymää ni meinasi joka supistuksella lähteä taju, ja pyysin ilokaasun aluksi...
  15. Sokruli

    Milloin lapsenne on alkanut nukkua koko yön - tarkoitan tällä n.10-12h?

    1v synttäreiden aikaan alko nukkumaan yöt heräämättä (12h), paitsi sillon heräilee yöllä jos hampaita tulee. :) Mä en vielä uskalla huokasta helpotuksesta, kun tää voi vaihtua koska vaan päinvastoin. Eka vuosi meillä herättiin joka yö 1-6 kertaa. -.-
  16. Sokruli

    Kuvia plussatesteistä

    Sanna Se on hyvä että sulla tarkottanut plussaa toi testi, onnea :)
  17. Sokruli

    Ikuisuusaihe eli turvaistuimista kysyisin

    Brio zento on hyvä istuin kanssa. Mut toi besafe on paras istuin mun mielestä. :)
  18. Sokruli

    Kuvia plussatesteistä

    Sanna Mä en tohon testiin luottas, en sit yhtään. Tolla CB:n testillä se on plussa vasta kun se plussa on selkeä siinä näytössä. :/ Kokeile jotain muuta testiä, vaikka apteekin omaa, tai suoraan digiä. En halua kuulostaa mitenkään ilkeeltä, mut tollasia testejä mäkin oon tehnyt monet kerrat...
  19. Sokruli

    Joulukuun pikkutontut

    Just ajattelin että pitäs tänne perustaa uusi ryhmä. :D Mutta olitte jo ehtinyt. :) Täällä valmistellaan 1v synttäreitä joita juhlitaan 5.1. oikee päivä on 6.1. Vuosi mennyt niin nopeesti, huh. Joulu oltiin mun anopilla, syötiin hyvin ja vietettiin aikaa yhdessä, tapanina oltiin sit mun...
  20. Sokruli

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Voi kun mäkin pääsisin jo tänne, vauvakuume nostaa jo kovasti päätään, haluisin sellasen pienen nyytin. <3 Mut mies ei vaan lämpee vielä, kuulemma vasta 3-4 vuoden päästä, en mä jaksa niin kauaa odottaa. Ehkäsynä on hormonikierukka tällä hetkellä, jonka tahtoisin jo otattaa pois :( Esikoinen...

Yhteistyössä