Hakutulokset

  1. I

    Onko kukaa Parkanosta tai

    No mä olen syntynyt Parkanossa, mutta asun nyt Lahdessa... Synnyin vuonna 1978... :snotty:
  2. I

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    \ Aivan ensiksi vadelmalle onnittelut tulevan iloisen perhetapahtuman johdosta :flower: ja sitten toiseksi eiköhän siinä ihmisessä jonka kumppanikseen valitsee pidä aina olla jotain aivan erityistä ei kai häntä muuten ottaisikaan =) eli ottaa sitä sitten miehen jolla on lapsia tai...
  3. I

    Kertokaa miksi yh-äiti ei kelpaa...

    \ :wave: Enhän mä luvannu mitään ;)
  4. I

    Mihin kotimaassa kesällä lasten kanssa? Suosittele!

    \ Kuulemani mukaan tuo Zoolandia on paikkana sellainen johon aurinkokaan ei paista. En ole kuullut yhtään positiivista kommenttia Zoolandiasta. En viitsisi mennä testaamaan asian paikkansa pitävyyttä itse Lietoon asti.
  5. I

    Lasten ruokailu ja askartelu

    Moi! Haluaisin virittää keskustelua tai yleensäkin kommentteja muutamia vuosia poissaolleesta tuotteesta jota olen valmistamassa ensi vuoden alussa (ja híeman aiemminkin). Olen muutamilla muillakin palstoilla viritellyt aihetta jotta saisin lapsien isukkien ja äitien ajatuksia asiasta...
  6. I

    Onko kukaan tilannut tätä erinomaista yleispuhd.ainetta?

    Olen kokeillut kyseistä puhdistusainetta, all tip toppia, ja kyllä sillä puhdasta saa aikaan, hyväntuoksuinenkin vielä. Iso purkki on ollut riittoisa, sitä kun ei tarvitse paljoa kerrallaan. Olen putsannut auton alumiinivanteetkin ja moottoripyörän sillä aineella! Tilasin sitä...
  7. I

    Mikä Kanariansaarista?

    3 eri matkajärjestäjän matkoilla olen ollut ja oma mielipiteeni on aurinkomatkojen puolella. Paikoista teneriffa jauerto de la cruz on lapsille ok! Helposti vahdittavat suuret merivesialtaat sekä eläinpuisto, jonka nimi taisi olla loro park tms. Kauniita rantoja taas ei ole. Puhtaasti rantalomaa...
  8. I

    "ranneke"

    TEETÄ LÄHIMMÄLLÄ KULTASEPÄLLÄ, EI LUULISI KAIVERRETUN RANNELAATAN PALJON MAKSAVAN
  9. I

    Tampereelle sokos vai scandic hotelliin

    Hei! Itse olemme viihtyneet parhaiten pienessä hotellissa nimeltään Victoria se on keskellä kaupunkia. Ei siellä mitään erikoisia palveluja ym. ole mutta siisti ja rauhallinen. Plussana hellepäivinä kunnollinen toimiva ilmastointi.
  10. I

    osaako kukaan neuvoo?

    niin taidat olla pahoilla teillä...
  11. I

    EI TOSIKOILLE

    :laugh: KEHU, KEHU :laugh:
  12. I

    Miehet kertokaa...

    jep niin se vaan on että suurin osa miehistä nautti visuaalisista ärsykkeistä. Takapuolen vilahtelu vaikka siivotessa on hyvä juttu munkin mielestä. Itse sytyn kovasti kun vaimo on laittanut jotain sexyä ylle ja hiukan viettelee ja ottaa hommissa ohjat käsiin. Ensi alkuun kunnon hyväilyt käsin...
  13. I

    Tämä on jo aivan HULLUA

    Niin en todellakaan käsitä miksi vanhemmat antavat lasten kiipeillä pöydillä ja riehua - saatikka sitten POTKIA?! Hyvänen aika, keinot (esim. em.)on olemassa ja niitä pitää käyttää. Liika lepsuus pois ja jonkinlainen KURI taloon! Ja huom! en todellakaan puhu mistään ruumillisesta kurituksesta -...
  14. I

    Tämä on jo aivan HULLUA

    Meillä on sellainen periaate, että mikäli lapsi ei osaa olla kunnolla (esim. juuri illalla) niin hetkeksi rappukäytävään rauhoittumaan. Sen jälkeen on sekä 3 että 5 vuotiaskin jo ihan erimielellä. Ovisilmästä toki katselen koko ajan silloin kun lapsi (vain toinen) on rappukäytävässä. Ei uhkailu...
  15. I

    korkea verensokeri

    Onko korkea verensokeri aina merkki alkavasta diabeteksesta ? Voiko esim. makeisten syöminen tyhjään vatsaan aiheuttaa testissä korkeat arvot ? tyttö 1v 9kk
  16. I

    Ekat 4-vuotis kaverisynttärit

    Kiitoksia vastauksista. Laitan nyt tänne vielä kokemuksia, jos on muitakin ihmettelijöitä. Porukkaa oli 11 4-5 vuotiaita (pari poikaa loput tyttöjä) Limua meni 3 litraa, kulho popcornia, suklaapaloja pussi, paketti lihapullia, paketti prinssinakkeja, kanelipullia pussi. Ensiksi syötiin...
  17. I

    Ekat 4-vuotis kaverisynttärit

    En löytänyt nopeasti onko tästä jo täällä keskusteltu... Mutta n. 10 tyttöjä & pari poikaa, (oma on tyttö), tulossa synttäreille. Aika on pari tuntia ja mites te olette tehneet, jotta kaikki viihtyvät. Kaikkia ideoita otetaan mieluusti vastaan.
  18. I

    Alasuojat

    No höh... vai kaikki muutkin... :) En minä ainakaan ole tavannut sellaisia miehiä! :/ Ei ainakaan siittiöiden tuotannolle tee hyvää, kun kivekset ovat jatkuvasti liian lämpimässä, en sitten tiedä vosiko tuosta pysyvämpää haittaa olla. Hölmö tapa sanon minä. Mieluummin vaikka froteesukka...
  19. I

    iltalehden juttu kulleista

    Siis olet nähnyt satojen miesten vehkeet erektiossa...? :o Ohhoh.. Ihan vaan tiedoksi, että lepotilassa olevasta kalusta ei voi päätellä suoraan sen ulottuvuuksia seisokissa. Toki jos on hirmuinen makkara jo levossa, niin eipä se siitä stondiksessa pienene. ;)

Yhteistyössä