Hakutulokset

  1. T

    Twistinaru hyppelyä

    No joo =) , nyt alkaa pikkuhiljaa hahmottua! En tajua miten olin voinukki noin totaalisesti unohtaa... hypin kuitenki 15 vuotta sitten itekkin vielä täysillä. Mutta suuret kiitokset kaikille teille ohjeista, huomenna sitten paremmalla menestyksellä hyppimään :laugh:
  2. T

    Twistinaru hyppelyä

    Heippa! Semmoinen ongelma tuli tänään eteen, että ostin 8v. tyttärelleni twistinarun ja lupasin oikein opettaa hyppimistäkin sillä B) ...Mutta kuinkas sitten kävikään :/ Seistiin vastakkain naru nilkoissa, enkä yhtään muistanut mitä sillä tehtiin. Muistaisiko joku muu? Mistä saisi esim...
  3. T

    Piskuinen koira

    Tänään ainakin toimi mulla, joskus se on ilmeisesti ruuhkassa tai muuten jumii
  4. T

    Piskuinen koira

    Tänään ainakin toimi mulla, joskus se on ilmeisesti ruuhkassa tai muuten jumii
  5. T

    Piskuinen koira

    Tänään ainakin toimi mulla, joskus se on ilmeisesti ruuhkassa tai muuten jumii
  6. T

    Piskuinen koira

    Kattos ahkeraan www.lemmikkipalstat.net sieltä apula jossa on myydään ja ostetaan ja annetaan yms. Toinen on suomi24 myydään koiria toripalsta Kannattaa jättää myös ostetaan palstoille ilmoituksia tai annetaan koti. Sittenhän on nää viron koiratarhat ja espanjan ja rekkurescue mut niistähän ei...
  7. T

    ongelma

    Minulla on kolme koiraa kaksi sekarotuista urosta (pienikokoista) toinen on 2v. ja toinen 1v. ja sitten on 6kk oleva narttu rotikka. No kun Rotikka tuli meille tuo nuorempi uros keksi alkaa pissaamaan uudelleen sisälle esim kinttu nousee huolettomasti minnevaan narttu rotikka ei meinaa oppia...
  8. T

    rotikan omistajat

    Minulla on narttu Rotikka jonka ikä on nyt reilu 6kk ja kiltti kun lammas! oikeesti kaikki sanoo että miten voikaan olla noin säyseä.. Ainoa miinus on että sisä siisteys on yhä hakusessa joka pännii ja kovaa! en tiedä miten saisin sen oppimaan kun ulos pääsy vaikeaa kahden pienen lapsen kanssa...
  9. T

    pienet koirat ja rotikka

    Olen puuttunutkin ja yrittänyt takoa sen päähän että esim hännästä repiminen ei käy. toinen kyllä varottaa jo hyvissä ajoin jos menee rajuksi mutta se ei aian riitä pentu kun on pöhelö vielä ja hötky eikä tajua kokoaan. Onneksi se saa puistossa leikkiä isomman koiran kanssa jotta saa myös...
  10. T

    pienet koirat ja rotikka

    Jostain vaan olen kuullu että nartut olisi ylempänä urosta yleensä, mutta en tiedä.. tässä kuviossa Vanhin koira on pomo vielä ainakin ja rotikka ei sitä juurikaan häiritse vaan ei edes yritä esim syömään samalta lautaselta. jos vanhin koira ottaa lelun niin Rotikka neiti hyppii kauempana ja...
  11. T

    pienet koirat ja rotikka

    meillä siis on 2v. sekarotuinen (tiibetinspanieli/venäjän bologna uros) ja 10kk (bichon frice/ perhoskoira uros) ja nyt 12 viikkoinen rottweiler narttu. Selkeästi tuo pienin kooltaan 10kk vanha jää nartulle alakynteen kun ei vielä osaa/ tajua ärähtää tarpeeksi ja koko on niin pieni että pentu...
  12. T

    Koiraperheet

    yksi sekarotuinen oli ennen vauvan syn´tymää ja pelkäsin miten se ottaa kun oli meidän vauva ennen tyttöö. No hyvin se otti mutta vaati älyttömästi huomiota, päädyimme ottamaan sille kaverin ja se auttoi kummasti, ei minun tarvinnut vauvanhoidolta heitellä palloa. Tietty oli se pissa vaihe mutta...
  13. T

    kumpi ensin

    kiitos ja juu ei käy aika pitkäksi... ja meinaa pikkasen välillä keittää mutta onneks tuo vanhin koira läksyttää pentua jos mä kiellän eikä mene jakeluun. Tosin yllättävän nopeesti noi rotikat oppii kaikkea, nyt vaan pitäis päntätä sille kaikkee päähän.. naapuri parat kun meillä koirat vetää...
  14. T

    kumpi ensin

    koira toisaalta kun pitää opettaa pissa hommat ja muut mutta toisaalta vauva koska koira oppisi siihen suoraan sitten eikä olisi mustis. Itsellä oli yksi koira kun lapsi syty otin toisen kaveriksi kun koira halusi niin paljon huomiota minulta. nyt on laskettu aika 27.10 ja Rotikka vauva...
  15. T

    kellään hiiriä?

    On ollut eka kaksi ja sitten kuusi tosin myin osan ja jäi kolme luovuin niistäkin kun aika ei riittänyt kun oli pieni lapsi
  16. T

    G: Minkä rotuisia koiria teillä on?

    kaksi sekarotuista toinen tiibetinspanieli/venäjän bolokna (2v.) ja toinen bichon frice/perhoskoira(10kk) Niin ja rottweiler tyttö (10viikkoo) :heart: :heart: :heart:
  17. T

    nimet

    Nää kyllä on ihan itte keksittyjä mutta kovassa levikissä: Pippeji ja Blimska
  18. T

    kääpiösnautseri vai jokin muu pieni koira?

    no tämähän on kiva kun aletaan haukkua muita kun terrierejä! Sitäpaitsi vaikka meilläkään ei ole kummassakaan terrieriä on niillä luonnetta yllinkyllin. Kokemusta on minullakin terriereistä myös enkä puhu vaan muidenkoirien kokemuspohjalta.. Sitähän tarkoitinkin että vaatii eri...
  19. T

    koiran omistajia Espoosta

    Moi! ajattelin kysyä onko koiran omistajia lähinnä Espoon kivenlahden suunnalta? jos joskus näkisi koirienparissa! itsellä kaksi pientä sekarotuista ja nyt rotikka vauva postia saa laittaa didu@suomi24.fi
  20. T

    koira ja normaali arki

    Lapsi ja koira yhdistelmä toimii joskus joskus taas ei.. esim. koirapuistoon ei missään nimessä pitisi ottaa lapsia jos lapset juoksee siellä tai kuten eräät lapset tulee päineen koirapuistoon! entä jos koirat rupeis tappelemaan kuka ne erottaisi? lapsiko tuskin.. vastuu?!!?!?? eräs...

Yhteistyössä