Hakutulokset

  1. S

    Ikäkriisi iski..

    Mulla mittarissa 32v. ja yksi tyttö. Mietin, että jos vielä suhteeseen alkaisi, niin lapsia en enään haluaisi lisää. Yhden kanssa pääsee jo niin helpolla, niin ei kyllä houkuttele yhtään ajatus vuosien univajeesta ja vaipparumbasta :D
  2. S

    Asuuko moni yhden lapsen yh kolmiossa?

    :wave: Mie asun tyttäreni kanssa kolmiossa. Välillä on aika tiukkaa, mutta maksan vähän enempi että meillä molemmilla on omat huoneet :)
  3. S

    Haavisto vai Niinistö??

    Haavisto äpsölyytli :)
  4. S

    Seksielämä vanhempana

    Ennemmin harvemmin hyvää, kun useasti kehnoa. Luulen että vanhenemisen myötä tunnet oman kehon jo aivan eri tavalla, tiedät mikä tuntuu hyvältä ja sen uskaltaa sanoa ääneen. Nuorena seksi ainekin omalta kohdalta oli vaan suorittamista.
  5. S

    Seksielämä vanhempana

    Myöskin tämä 32v vanhus sanoo, että paranee vaan mitä enempi ikää tulee mittariin :D Nautinto on ihan eri luokkaa kun parikymppisenä.
  6. S

    Kurkkupaise, kellään ollut?

    Mulla on ollut nyt vuoden sisään 4 kertaa aika rankat nielutulehdukset. Nostaa kuumeen parissa tunnissa lähes 40 ja edes sitä omaa sylkeä ei pysty nielemään, saatikka mitään muuta. Puhe muuttuu Aku Ankka puheeksi. Ei vielä ole kertaakaan kehittynyt paiseeksi, mutta odotan vaan sitä kertaa kun se...
  7. S

    KOIRA IHMISET auttakee..

    Ja meillä tosiaan hyvin nopeasti auttaa se kun koiraa ei olisi olemassakaan. En koske, en puhu, en katso koiraa. Tytär sen kaa saa tehdä noita kaikkea, mutta minä en. Hyvin pian palaa ruotuun noilla.
  8. S

    KOIRA IHMISET auttakee..

    Oon mur murin kanssa samaa mieltä, mielenosotustaan tuota tekee. Nyt Uutena Vuotena sai aika paljon olla vieressä ja silittelin kun pelkäsi raketteja ja nyt tänään kusi sänkyyn kun jäi 2h yksin. Jep jep... Ja pidätyskyvyssä ei ole vikaa, kun nukkuu 10h yöunia kusematta sisälle.
  9. S

    KOIRA IHMISET auttakee..

    Meillä kanssa 3vuotias kokeilee rajojaan aika useasti. Meillä toimii koiran täysvaltanen huomioimattomuus. Liikaa kun nunnuttelee, se alkaa perseilemään. Nyt on kussu sohvalle ja tänään mun sänkyyn yksinollessaan!! Ei koskaan pääse sohvalle, saatikka mun sänkyyn |O
  10. S

    Mitäs kivaa ja ikävää on kuulunut teijän päivään ?

    Ikävää: Hermo paloi vaatekaupoilla jo alkumetreillä, shoppailu ei yhtään mun juttu. Koira kusi mun sänkyyn, ihan vaan mielenosotukseksi :( Mukavaa: Vapaapäivä. Sain pari kivaa tekstaria. Mukava ilma ollut ulkoilla. Laatuaikaa lapsen kanssa, vaikka vähän pinnaa kiristikin :)
  11. S

    G: Joko on tälle vuodelle seksiä harrastettu?

    Vähän kaksipiippuinen juttu toi sooloilu... Jos multa kysytään koska oon saanut viimeksi seksiä, niin kyllä sanoisin sen koska olen viimeksi ollut miehen kanssa. Mutta toisaalta samalla tavalla ne orkut saa lelujen kanssa niin onhan sekin seksiä.
  12. S

    G: Joko on tälle vuodelle seksiä harrastettu?

    Lasketaanko sooloilut? :D
  13. S

    Rakettien myynti pitäisi koknaan kieltää ns. tavallisilta kansalaisilta.

    Ja nykyään valotekniikka on niin huippua, että valoilla ja äänillä ja savuilla saisi varmasti todella mageet "raketit" Koiran omistajana olen ehdottomasti sitä mieltä ettei rakettaja tarvisi olla ollenkaan, mutta varmasti kova bisnes.
  14. S

    Miten teillä muilla eronneilla meni joulu?

    Oikein hyvin meni. Lapsi viettää koko joulun isällään, minä teen töitä ja käyn äidillä syömässä jouluruuat. Ei paljon tarvi joulusta ressaa :)
  15. S

    Ostatteko lapsen kummeille joululahjat?

    Muistan aina jollain pienellä. Tänä vuonna paketteihin meni viinipullo, suklaata, enkelipinssi ja maustekahvia
  16. S

    mitä teillä on pukin konttiin 11vuotiaille tytöille ja pojille?

    Oma tytär on aikamoinen lissu ja kaikki kosmetiikka kiinnostaa. Ja on myös hyvin tietoinen millaisia vaatteita haluaa, siksi lahjakortit on hyviä :)
  17. S

    mitä teillä on pukin konttiin 11vuotiaille tytöille ja pojille?

    No juu, toi Monster High- nukke on tulossa myös mein pakettiin, on kova sana :)
  18. S

    mitä teillä on pukin konttiin 11vuotiaille tytöille ja pojille?

    11v. tyttö tulee saamaan graffitti kynsilakan, oman ripsivärin diskoja varten, GinaTricot-lahjakortin, kameran,luistimet, suihkusetin....
  19. S

    Argh!!! Ehkä maailman paskin joulu tulossa, lapset menee isälleen, ja en voi edes juoda suruuni,

    Mie oon viettänyt usean joulun yksin ja nautin siintä kun saan tilata pizzaa ja katsoa Samu Sirkan Joulutervehdystä ihan yksin ja hiljaisuudessa ilman hössötystä. Se on vaan päivä muiden joukossa :)
  20. S

    Hei, nyt on LAUANTAI! Mitä lasissa ja lautasella?

    Toi lambrusco oli vuosia sitten mun ihan lemppari, nyt en ole jostain syystä aikoihin ostanut sitä. Pitänee korjata asia :)

Yhteistyössä