Hakutulokset

  1. ragge

    vammaistuesta....

    Olen 3 tytön äiti. Lapsista 2 vanhimpaa on atoopikkoja,mutta tämä nyt 3-vuotias on atoopikko,allergikko ja astmaatikko. Taas saa aloittaa kelan kanssa taistelun vammaistuesta,kun eivät suostu maksamaan kuin sitä pienimmäistä tukea tytöstä,vaikka olemme mielestäni oikeutettuja siihen...
  2. ragge

    ENTEROROKON jälkioireita....kynnet ja iho...

    Meillä tytöllä oli enterorokko ja noin 1kk sen jälkeen tuli puoleen väliin sormen kynsiä uudet kynnyn alut. Tuli niinsanotusti"tuplakynnet" ne kylläki sit kasvo noin kk ihan normaalin näköiseksi. Nyt on vaan parissa sormessa paksummat kynnet.
  3. ragge

    jos mulle ei ollut apua ekasta kortisonipiikistä, otanko silti toisen?

    Mulle on laitettu paljon noita kortisonipiikkejä. (mulla on reuma, ja paljon noita tulehduksia). Itselläni ei ole auttaneet mitään. Nyt en suostu enää ottamaankaan,ku menee paikat vaan entistä kipeemmäx, ja tiesithän että kortisoni haurastuttaa luut??!!
  4. ragge

    Mies ja lapset muutti tänään pois :(

    :hug: voimia sulle
  5. ragge

    Pituusero??

    Tossa oon samaa mieltä..Mullekin merkkaa rakkaus enemmän kuin pituus. 10cm ukko pitempi :)
  6. ragge

    Osaako alle esikouluikäiset

    Meillä menee vanhin nyt eskariin, eli täytti just 6vuotta. Osaa syödä veitsellä ja haarukalla(jos on pakko), solmii umpisolmuja, napittaa paidat. Tänään yllätti mut aamusta ku oli ihan ite keittiössä salaa tehny nuorimmaisen vilja-altistus paperiin numerot 1-9 ja ihan oikein... Osaa myös...
  7. ragge

    G: Kuinka kauan ponnistusvaihe kesti?

    1. kesti 8min 2. kesti 3,5 min Ja tää nuorin tuliki sit jo 2min, (tuossa ajassa kätilöt veti neitin ulos,ku otti hartiat nii pahasti kiinni)..olis siis tullu tosi nopeesti muuten :)
  8. ragge

    ¤¤¤MAALISKUUN 2008 TAAPEROT¤¤¤

    Ajan kulux lueskelin näitä ja huomasin teijät...Ajattelin liittyä teidän joukkoon... Neiti täytti 1.3 vuoden. Kyllä se aika menee nii nopeasti ku justhan se vasta synty... Meillä osataan sanoa kissa, kävellään pari askelta(paitsi ku kukaan ei kato nii sit kävellään pitempiä matkoja). Neiti on...
  9. ragge

    Moikka. Menemme maistraatissa "salaa" naimisiin

    Me mentiin kans salaa naimisiin. Kellekkään ei kerrottu,laitettiin sit illalla txt-viestit tutuille näin; Luvattiin tänään Liperin kirkossa 2 todistajan läsnäollessa tyrkkiä toisiamme nii ala- ku ylämäissä...Huomenna olis kahvitusta,jotta tervetulloo...Hiukan oli sukulaiset ja tutut...
  10. ragge

    pixie bob tai maine coon..tahtoo...

    Kuka tietäis mistä tuollaisia isoja kissoja sais hankittua??ei tarvitsisi olla edes puhdas rotuinen, tulis ihan vaan lemmikiksi... Minkä hintaisia noi yleensä on?? Kiitos
  11. ragge

    Joensuun kirpparit?

    Kontti läytyy Gigantin pihasta... Mega-kirppis hyvä paikka...Työttömienkirpparit(sihtala+penttilä), valintakirppis ja keskustassa on jotain kirppareita,mut niis en ole ikinä käyny.
  12. ragge

    Saanhan mä antaa jo banaania tytölle,

    MOI! Joo, saa antaa, mut kannattaa antaa vaan vähän kerrallaan,sillä banaani voi käydä mahaan. Meillä kaikki 3 muksua on aloittaneet soseet jo reilun viikon vanhoina....
  13. ragge

    tekis mieli erota mutta mtta

    Olen itse kokenut samanlaista edellisessä "elämässäni". Ei ole sulla helppoa...Voit laittaa mulle mailia rvottonen@gmail.com jos tahdot jutella jollekin. -saman kokenut-
  14. ragge

    Te, keiden ehkäisy on pettänyt

    Jäi viellä' äskeisestä pois, et olen onnellinen kaikista kolmesta lapsesta, enkä olisi valmis ollut aborttiin, vaikka olinkin 2 ensimmäisen kanssa yh-äippä(vaikka kaikilla lapsilla onkin sama isä) :snotty:
  15. ragge

    Te, keiden ehkäisy on pettänyt

    Mulla oli meliana-pillerit 6vuotta sit käytössä...Käytin niitä oikein, kuukautiset hävis ja neuvolassa vaan sanottiin et kuuluu pillerien aloitukseen(hormoonihäiriö)..No sit 4 kuukauden päästä menin lääkäriin kovien mahakipujen takia, tulos on nyt 6vuotta täyttävä tyttö...Sit mulla oli tuon ekan...
  16. ragge

    Auttakeehan...

    Meillä ihan sama kummien kanssa. käyvät vaan yleensä synttäreillä...Muuten ku pyytää nii ei kuulemma ole aikaa... Nyt olen ruvennut tekemään sitä, et nuorimmaisen kummille ilmoitan aina txt-viestillä et tyttö oppi jotain uutta, nii sit kummi tulee katsomaan :) Vanhempien muksujen kummit ei...
  17. ragge

    Saako äiti valittaa 4-vuotiaalle?

    Eihän ne muuten oppis. Meillä äiti tekee aina lakon, kyllä isikin sit siivoaa ku vieraita on tulossa.
  18. ragge

    Mikä avuksi kun vaipat falskaa?

    Meillä 11kk sama vika. Välillä aamuisin saa vaihtaa myös lakanat,ku on nii märkänä sänky :/ Nyt ollaan ruvettu tekee sitteen, et vaihdetaan useimmin vaippa(myös yöllä) ja ostettiin isompia vaippoja.Kyllä välillä sattuu fuskuja viellä, mut sit vaihdetaan vaippamerkkiä :)
  19. ragge

    HA ha ha Lapsen puhetta...

    Mulle tuli mieleen ku olin pieni tyttönen, äiti kielti menemästä naapurin pojan mopon kyytiin...Mie olin sit ollu allerginen mopon kyydille :laugh:
  20. ragge

    Leipäjono

    Meillä on mies lomautettuna, raht todella tiukalla(itse olen työtön)!Meillä diakoni jakaa aina avustuspaketteja. Ja kannattaa soitella ihan noihin paikkoihin,joissa on tuo leipäjono-palvelu...Meillä on lähimpään leipäjonoon reilu 100km ja soitetaan ku ollaan menossa sinne suunnalle. Pakkaavat...

Yhteistyössä