Hakutulokset

  1. Ä

    helppoja neulonta ym ohjeita

    olisiko kellään helppoja vauvan tossujen ohjeita? ja kauratyynyn ompeluohjetta? ja olisin kiinnostunut helpoista jouluaskarteluohjeista... =) :)
  2. Ä

    paraservikaalipuudutuksesta

    minulla ainaki toisessa synnytyksessä autto. en kerenny saada muuta kivunlievitystä, siis spinaalia tms. kyllä se kipua vei jonku verran.. oli melko nopea synnytys..
  3. Ä

    Synnytyskertomuksia?

    Esikoista odottaessani jouduin osastolle makaamaan 37+0 korkean verenpaineen vuoksi. Makasin siellä viikon, kunnes 38+0 lääkäri päätti että aletaan käynnistämään synnytys... Se oli aamulla noin 10 aikaan kun minulle annettiin peräruiske, vietiin saliin ja puhkaistiin kalvot, oisinko ollu noin...
  4. Ä

    Laitetaanko painonnousuja...

    Rv 28,painoa tullut n. 9 kg =)
  5. Ä

    millä viikolla sairaslomalle??

    Ensimmäiseltä vkolla 30 ja tältä toiselta 25+6 supistelujen takia.Sairaanhoitajana toimin vuodeosastolla.
  6. Ä

    sokerirasitustestistä

    Eilen just rasituksessa,niihin jouduin ko pissassa sokerit 3+.Arvot kuitenkin hyvät.Ei johdu painojutuista =)
  7. Ä

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    no mäpä valasen uteliaille:D menkat tuli ja lopulta otin viel menkkojen siirtopillereitä,et niitä ei pitäny ees tulla. mutsi vaan ohimennen tokas mulle et nyt oot kyl niin paljon lihonnu et oot sä raskaana?!?!meitsi nauro hulluna sille et no en todellakaan:D tein sen mieliks testin ja niinpä sit...
  8. Ä

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    esikko 2v 4kk...nyt siis toiveissa toinen muksu..kierukka poistettu 2kk sitten..nyt vasta päästy kunnolla yrittämään...juuri viikko sit ovuloitu ja harrastettu niin paljon seksiä että jo on ihme jos ei tärppää...edellinen tuli kun slama kirkkaalta taivaalta kun ilmotti tulostaan...
  9. Ä

    oululaisia laihduttajia?

    Lenkkeilyseuraa olis aina kiva saada. Itsellä ei niin älytön laihtumistarve ole, mutta tunnustaudun myös aikamoiseksi herkuttelijaksi. Mulla on 1½ -vuotias tytär. Missä päin Oulua asustelette?
  10. Ä

    18 kk neuvola

    meillä tyttö oli 18kk neuvolassa 82.2cm ja 11.500kg
  11. Ä

    Närästystauti raskauden jälkeen?

    Onko kellään kokemuksia jatkuvan närästyksen ts. refluksitaudin puhkeamisesta raskauden / synnytyksen jälkeen? Itselläni alkoivat epämääräiset kurkkuoireet ( palan tunne kurkussa, nieleminen vaikeaa) 10 kk lapsen syntymän jälkeen. Nenä- ja kurkkutautilääkäri totesi vaivan toiminnalliseksi eli...
  12. Ä

    -05 syntyneet?

    Meillä poika 1v 3kk ja ollut 9 kertaa räkätaudissa, kerran todettu korvatulehdus ja kerran lähes kahden viikon ripuli kesällä. Eka räkätauti kolme viikkoisena. Ja on imetetty!
  13. Ä

    onko meitä täällä paljonkin?

    Täälläkin yksi... Ensimmäinen raskaus tuulimuna, toisesta raskaudesta syntyi meidän ihana poika. Kolmas raskaus meni kesken nyt lokakuussa jo pari päivää testin tekemisen jälkeen. Viikkoja oli vasta 5, mutta harmittaa kovasti. Ja seuraavaa raskautta jännittää vähän jo valmiiksi.. Haluaisimme...
  14. Ä

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    Tm 11/04 rv11+ tuli pois Poika 9/05 :heart: Km 10/06 rv5
  15. Ä

    Maaliskuu´05

    Ni tänään oltiin sit neuvolassa ja mitat oli 11490kg ja 82.2cm. Kasvaa tasasesti käyrää pitkin. Eipä ollu ihmeempi tuo lääkäri neuvola kuunteli vähän keuhkoja ja kysyi et on kysyttävää ja siinäpä se sit olikin. No meil kun on just korvatulehdukseen syöty lääkekuuri toinen mutta kun on...
  16. Ä

    Maaliskuu´05

    \ Ei ole kolmatta haaveissa kun ei ole sitä miestäkään ja tää tyttökin ihan ns yllätyksenä tuli ja ilonen yllätys olikin. Ja ny tosiaan en ees vessaan pääse yksin ni mulle kyl riittää nää kaks. Ja tosiaan Mun vanhempi poika on adhd sairastava poika ni tiedän kyllä vieläkin mitä tarkottaa olla...
  17. Ä

    Maaliskuu´05

    \ Juu asutaan porissa. Ja tyttö oli 1v2kk neuvolassa 77cm ja 10kg 470 painava silloin. Meil mennään tasasesti käyriä pitkin. Huomenna aamusti on puoltoistavuotis neuvolalääkäri jni voin kertoo mittoi paremmin. Mun tyttö oli siis syntyessäs 49cm ja 3360kg. En muista enään teidän mittoja...
  18. Ä

    Maaliskuu´05

    \ Niimpä näkyy olevan. Mitkäs teillä oli muuten mitat 1v1/2 neuvolassa:)?
  19. Ä

    Maaliskuu´05

    :) Taisitte olla samassa huoneessa silloin kun siirryttiin synnäriltä osastolle. Jouduitte jäämään sit yheks yöks ku lääkäri joutu päivystykseen pääsitte sit perhehuoneeseen miehesi kanssa On mulla poika kohta 15v
  20. Ä

    Maaliskuu´05

    mun tytöl oli laskettuaika 25pv ja syntyi 27pv:). Meillä on nukuttu yöt melko alust asti hyvin. Tuttiakin meillä käytetään silloin tällöin ei edes joka päivä. maitopulloon nukahtaa iltaisin ja päikkäreille. Me ei olla vie hoitoon menossa kun mulla ei ole töitä oottaas. Missäspäin satakuntaa...

Yhteistyössä