Hakutulokset

  1. T

    Lahden kevään 2012 äidit

    Viikkoja 34. Entä itselläsi?
  2. T

    Lahden kevään 2012 äidit

    Täällä yksi ilmoittautuu... Toinen lapsi tulossa (LA 4(2012) ja esikoisella ikää 2v 10kk
  3. T

    Lahtelaiset!

    Tässä 25-v äiti ja 2,5-v tyttö kaipalis seuraa Lahdesta kahvittelun ja puistoilun merkeissä.
  4. T

    vauva yökylään

    Minkä ikäisenä olette vieneet vauvan ekan kerran yökylään ja kuinka se onnistui/oliko lapsella kova ikävä? Meillä tyttö nyt 10kk ja parin viikon päästä ois tarkoitus viedä neiti yöhoitoon... Pulloruokinnalla on, että se ei ainakaan ole ongelma
  5. T

    Lahtelaiset hoi!

    täällä ois kanssa yks joka kaipailis uusia tuttavuuksia, mutta olen kanssa kuullut että lahtelaisten tapaamiset ei yleensä toteudu...
  6. T

    lahtelaiset äidit

    täällä ois 23-v äiti ja tytär 6kk, jotka kaipailis uusia tuttavuuksia vaikka kahvittelun merkeissä yms. saa laittaa yv:tä
  7. T

    Äitejä lahdesta??

    moi! Täällä yksi ilmoittautuu. Itse olen 23-v ja 4,5kk tytön äiti.
  8. T

    Lahtelaiset äidit

    kiva että löytyy vielä uusia ihmisiä! Tosiaaan asemantaustassa asustellaan ja uudet kamut on tervetulleita. Ja mulle saa laittaa yv:tä jos on kiinnostusta lähteä vaikka kahville yms.
  9. T

    Lahtelaiset äidit

    :wave: Kiva että vieläkin löytyy uusia äitejä. Meillä tyttö nyt 3kk ja noin kuukauden päästä ollaan aloittamassa muskaria. Äippälomalla minäkiun olen. Ens keväänä ois tarkotus palata takaisin kouluun. Saa laittaa yv:tä jos kiinnostaa vaikka kahvittelu... :)
  10. T

    Lahtelaiset äidit!!

    terve! Täällä ois yks halukas. Minulla ikää 23-v. ja tytöllä ikää 4 viikkoa. Asustellaan asemantaustassa, aivan perhepuiston vieressä.
  11. T

    Lahtelaiset äidit

    Oisko täällä kukaan seuraa vailla vaikka kahvittelun, vaunulenkkien yms. merkeissä? Olis mukava tavata uusia ihmisiä ja vaihtaa kokemuksia...
  12. T

    ystäviä, kahviseuraa yms. Lahden seudulta

    Olis mukava saada uusia ystäviä toisista äideistä Lahden alueella. Vaikka kahviseuraa, vaunulenkkejä, baby bio yms. Itse olen 23-v. ja pikkuinen tyttö, jolla ikää 2 viikkoa
  13. T

    Lahtelaiset äidit

    kiitoksia vaan onnitteluista! Pieni tyttövauva on nyt turvalllisesti kotona. Painoi syntyessään 2992g ja oli 48,5cm pitkä, mutta terve tyttö =) Meinas reppanalle olla sairaalan vaatteet vähän turhan isoja, että kiva olla kotona, et saa tytön puettua sopivimpiin vaatteisiin =)
  14. T

    Lahtelaiset äidit

    Vähän rupee jo jännittää, suunniteltu sektio edessä huomenna, että sit tulee vauva maailmaan. Ihanaa! =) Kaikki on kyllä jo valmiina uutta tulokasta varten, että tervetullut ja odotettu se jo onkin. Ihanaa kun pääsee näkemään pikkusen ensimmäistä kertaa ja pitämään sylissä =)
  15. T

    Lahtelaiset äidit

    Voih. Ei oo mukava olla flunssassa, itsellä veny vähän turhan pitkäks flunssa eikä meinannu pois lähteä. Onneksi kuitenkin olen jo parantunut. Toivottavasti nämä pari viikkoa pysyy vielä terveenä ettei tule mitään. Terkka kertoi, että joku oli synnyttänyt vatsataudissa, se vasta mukavaa oliskin...
  16. T

    Väärinpäinhän se siellä

    Meillä kans vauva istuu tukevasti kohdussa. Lääkäri ei käyny edes yrittämään käännöstä kun oli vauva sellasessa asennossa :( Ja alatie synnytystä ei suositellut kun olen ensisynnyttäjä. Että elektiivinen sektio tiedossa. Toisaalta hyvä, että mieskin pääsee mukaan kun tietää millon mennään...
  17. T

    Lahtelaiset äidit

    Meilläkin vaunut ja turvaistuin jo hankittu. Ja vaatetta on iso kasa, ostin muutamaa ekaa kokoa jo, että ei sit heti tarvi mennä ostamaan ku pienokainen vähän kasvaa. Vaikka nyt vaatteet on kyllä unisex, ku ei tiedä kumpi tulee... Pinnasänkyä vaavi ois vielä vailla, mut sen verran tullu...
  18. T

    Lahtelaiset äidit

    Mulla nyt kasassa viikkoja 36n ja eka lapsi siis tulossa ja reilu viikon oon nyt ollut virallisesti äitiyslomalla. Launeen neuvolassa olen käynyt. Tosin aloitin käynnit metsäkankaan neuvolassa ja metsäkankaalla tulee pari kertaa viikossa aina käytyä. Mutta kohta siis pitäis olla vauva...
  19. T

    LAHTI (ja lähialue) oisko mahdollista järjestää tapaaminen? Meille voisi ainakin matkaa 50km lahdesta , mutta olisi ihana kahvitel

    Heissan! Minuakin kiinnostais tapaillla muita äitejä. Samaten toi kerho kiinnostais. Mistä löytyy???
  20. T

    -86 syntyneet esikoistaan odottavat!

    on ollut ultra jo, ja yksityisellä käyty myös rakenne ultrasssa. Ekassa ultrassa tuli kyllä masu- asukki todelliseks, ja mieli keventy kun sai tietää että kaikki on hyvin. Oli hyvä että oli mies mukana ultrassa, että pääs näkemään pikkusen =) Nyt kyllä meinaa vaavi pitää iltasin bileitä masussa :D

Yhteistyössä