Hakutulokset

  1. M

    Oletteko nähneet jo pääkaupunkiseudulla KappAhlissa toppahousuja myynnissä?

    Tarkoitan vedenpitäviä lasten housuja (koko 128 tai 134). Meillä ei ole ennen ollut noita KappAhlin toppahousuja. Välikausihousuja on ollut ja ovat olleet hyviä. Mietin, kun tuli tuo -25 % kuponki. Olen kuullut toppahousuja kehuttavan, että ovat hyviä ja käyvät hoikalle lapselle.
  2. M

    Mistä retro hiippahupputakin kaavat??

    Eli siinäpä kysymys kuuluikin. Mistä saisin kaavat retro hiippahupputakkiin? Tiedän, että kirjastossa on Elsebeth Gyntherin kirja, mutta siihen on varauksia järjetön määrä!!! Olikohan 43 varausta tässä joku päivä sit, eli sitä kautta kestää iäisyys saada se. Olen yrittänyt etsiä netistä mm...
  3. M

    Meilikaveria äideistä joilla puheenviivästymä lapsella

    Etsin meilikaveria äideistä, joilla lapsella puheenviivästymä. Itsellä 2 v 9 kk vanha poika, jolla puheen kehitys jäljessä. Itse olen 40+ ikäinen ja aiemmat lapset -93 ja -95 syntyneet tytöt. Asumme Espoossa. Meidän tarinasta voit lukea enemmän erityislapset kohdasta nimimerkin mandi111 takaa...
  4. M

    Puheen viivästymä (poika 2 v 7 kk)

    Hei te muut, joilla lapsi alkanut myöhään puhumaan! Meillä poika 2 v 7 kk ja kehityshistoria tämä: Sanoi eka sanan "äiti" 8 kk iässä. Heti vuoden jälkeen puhetta tuli ja 1,5 v sanoi noin 20 sanaa. Sitten puhe vain jotenkin jäi. Yksi sana "pappa" jäi varastoon, jota sanoi. Heräsin huomaamaan...

Yhteistyössä