Hakutulokset

  1. Ippa

    Lollotiloo... Mä sain liput Metallican keikalle...

    Niinpä tuo teki...Vaan ei ollut mahdollisuutta mennä paikanpäälle...
  2. Ippa

    Lollotiloo... Mä sain liput Metallican keikalle...

    Onnee vaan...Huutonetistä niitä nyt saa sitten sikakalliilla...Mä jonotin sekä netissä, että puhelimella klo 09.00-10.00, sit ilmestyi nettiin tieto, että kaik män...
  3. Ippa

    täit!!

    Ei kuole. Saunassakin pitää olla lämpöä 80 astetta ja kosteus suojaa täitä, eli esim. petivaatteet pitää olla kuivia, kun ne laittaa saunaan. No, ehkä ne täit saattaa kuollakkin, mutta saivarit ei.
  4. Ippa

    Saako olympiastadionille (Fin-Swe-maaottelu) viedä repun?

    Juu meidän lapsiltakin poistettiin muoviset vesipullot. Tai siis tyhjennettiin. Tarkkaa touhua.
  5. Ippa

    Kuinka moni tänään ottaa pari olutta ja kattoo miehensä kanssa jääkiekkoo!!

    Ok...taidan päästä lenkille rauhassa, ei ainakaan kiire lenkkipolulle miehellä samaan aikaan! Mulla on vastareaktio lätkään...ei jaksa kiinnostaa pätkääkään! :D
  6. Ippa

    Kuinka moni tänään ottaa pari olutta ja kattoo miehensä kanssa jääkiekkoo!!

    Eli siis illalla blues-kärpät? Monelta? Meillä taidetaan katsoa tänään lätkää... :/ , no katsottu joka ilta siitä lähtien kun taas pelit alkoi...
  7. Ippa

    Mun pitää saada stoppi tälle syömiselle.

    Mä eksyin semmoisille sivuille, kuin www.kalorilaskuri.fi, kun joku täällä mainosti! Nyt maksoin 30? ja vuoden ajan käytössä todella hyvät sivut avuksi oikean syömisen opetteluun! Siellä on motivoivia kavereita chatissa myös! Ja pesee mennen tullen painonvartijat. Kännykällä saa tilattua 2vkon...
  8. Ippa

    Espoossa pedofiiliteologi

    En jaksanut kenenkään linkityksiä lukea, mutta tapaus osuu aika lähelle ystäväpiiriini... Ei mitään huvittavaa ja tilanne on ollut tosi ikävä. Tänään oli myös meidän paikallislehdessä uutisointi asiasta.
  9. Ippa

    petyin reimaan.. mikä ois kiva välikausipuku?

    Molemmilla siis Rasavillit...Oon ollut tyytyväinen. Täysin vedenpitävät puvut, nätit.
  10. Ippa

    missä ajassa juokset 10km?

    Hmm...mitattu lenkki 12,5km ja aika 1h19min...Mitähän ois ollu kympin kohdalla...Ei kaukana sun ajasta, ehkä vähän alle. Mun tavoite juosta tän kuun lopulla puolimaraton. Ja tavoite vain päästä maaliin... :D
  11. Ippa

    Yksityinen pph

    Tunnen yksityisiä hoitajia, heillä homma toimii niin, että ottavat varahoitoon toistensa lapsia korvausta vastaan. Siis hoitajat maksavat toisilleen korvauksia. Ja heillä vanhemmat vähentävät hoitomaksusta ne poissaolopäivät, jotka johtuvat hoitajasta. Eli kalliiksi tulee yleensä yksityiselle...
  12. Ippa

    Yksityinen pph

    Niin ymmärtäänkseni sun työnantaja ei ole velvollinen maksamaan työstä poissaolosta, jos sen syy on se, että lapsen hoitaja/hoitajan omat lapset kipeänä. Eli hoitosopimusta tehdessänne jotenkin pitää sopia, että miten lasten hoito ko. tilanteessa järjestetään. Ja jos olet hyväksynyt sen, että...
  13. Ippa

    kaikesta päätellen mulla oli erittäin tylsä päivä :D

    Hm..kamala. Mutta kiva jos on kivaa! =)
  14. Ippa

    Väriapua lattian kanssa

    Tätä meinasinkin, etten ole sisustaja... Ekana tuli vaan mieleen, kun maalasin lapseni syöttötuolin eriväriseksi, niin eipä aikaakaan, kun vanha väri pilkotti muutamasta kohdasta oikein kivasti... =) Mutta hyvä jos lattiamaalit on vähän toista maata! :D
  15. Ippa

    Väriapua lattian kanssa

    Miten se maali pysyy lattiassa...? No, ehdottaisin kuitenkin jotain aika luonnollisen väristä, puun omaa väriä myötäilevä, ei kiiltävää... En oo kyllä todellakaan sisustaja, mutta maalaisjärjellä..
  16. Ippa

    Nyt on välikausipuvut ostettu nuorimmille

    Mäkin kävin keskimmäiselle ostamassa välikausivaatteet...Rasavillin takki+housut...Tytöllä on saman valmistajan haalari ja oon ollut tosi tyytyväinen.
  17. Ippa

    kookosmaito. miten sitä käytetään???

    Eilen viimeksi tein ananas-kookos-broilerikastiketta...Pannulle broilerin filesuikaleet, kypsennät ne, ananaspalat sekaan (sipulia), ja purkillinen kookosmaitoa päälle... Nam! Nuo broiskut oli valmiiks hunajamarinoituja. Lisäsin vähän myös sitruunapippuria ja kuivattua basilikaa. Nauhapastan...
  18. Ippa

    Jäin sitten saikulle ja omatunto painaa:/

    Eiks oo jännä, miten se on joku mittari toi kuume...Mulla oli vuodenvaihteessa hirveä flunssa, joka vaan jatkui ja jatkui...lopulta kaaduin punkkaan, vaikka kuumetta ei ollut. Olo oli kuitenkin ihan ventti. Ei muuta kuin huilia ja pikaista paranemista!
  19. Ippa

    Minkälainen ilma teilläpäin?

    Tuusulassa upea, aurinkoinen -10 pakkaskeli...ja lunta maassa... Olo ristiriitainen...en ois halunnut enää talvikeliä...mä haluan kevään!!! |O Ja toisekseen katsellaan vaan likasten ikkunoiden läpi tuota kimallusta, kun lasten takia saikulla...
  20. Ippa

    no se kalorilaskuri...

    :laugh: Tumpelot kuskit- yhdistys.... :D

Yhteistyössä