Hakutulokset

  1. smurffiina

    Peli linkki!!!!

    Kiitos oikein paljon,juuri noita tarkoitin nyt päästään kaverini kanssa jälleen pelaamaan!!! :flower: :flower: :flower: =)
  2. smurffiina

    Peli linkki!!!!

    kerta viel josko jollain sattuis oleen linkki :)
  3. smurffiina

    Teinien kotiintuloajat

    13-v teini tyttö meillä, maaseudulla asutaan.Viikolla kello 8 viikonloppuna vaihtelevasti kuitenkin viimeistään puol 10
  4. smurffiina

    Peli linkki!!!!

    up up :)
  5. smurffiina

    Peli linkki!!!!

    Kiitos jo etukäteen sille joka auttaa!!! :flower: Mulla oli aikoinaan eräs peli,jota haluaisin pelata.Mutta olen sen kadottanut. Pelissä piti koota oikeassa järjestyksessä esineet/ihmiset kuvaan,lopuksi siitä tuli lohikäärme ja jonkinlainen veden siirto järjestelmä. Ymmärsiköhän...
  6. smurffiina

    Pakko laittaa -69 lle oma pino

    Minä myös paria päivää vaille joulun lapsi. :wave: :wave: Itsellä kohta 13v tyttö ja 7&5 vuotiaat pojat,miestä ei!!!! ;)
  7. smurffiina

    Kannattaako katkeruus?

    \ Tähän minäkin haluaisin pyrkiä ja toivoisin,että jonain päivänä minun ja exän välillä olisi puhevälit täydellisesti kunnolla ja antaisi minunkin jatkaa elämääni eteenpäin. Exän "uutta" en ole nähnyt,minulta on evätty ja evätään kaikin keinoin hänen näkeminen,surullista lasten mielestä. :(
  8. smurffiina

    Vika ittessä

    \ Näitä samoja asioita minä allekirjoitan myös =) =)
  9. smurffiina

    Joulu

    Rauhallista joulua kaikille!!! :hug: :xmas:
  10. smurffiina

    Miltä kuulostaa?

    \ En tarkoittanut sitä et haluaisin nyxän nähdä!Ex-anopin kans olemme tekemisissä ja hyvissä väleissä ja olen aina tervetullut käymään. Ei edes kiinnosta nähdä exää siksi laitoin tuohon sen et exä sais varmaan raivarin,koska on kaikin, jopa naurettavinkin keinoin,estänyt meidän kohtaamisen...
  11. smurffiina

    Miltä kuulostaa?

    On ne kummallisia, jotkut exät, kun jäädään roikkumaan. Eikä osata ajatella ollenkaan, että miehellä on jo uudet kuviot. Tuota punatukkaisen tekstiä lainaten eritoten.... Minulla ainakaan ei ole mitään erityishaluja tavata eikä vihata tätä exän nykyistä,vaikka olikin osaltaan hajottamassa...
  12. smurffiina

    Miltä kuulostaa?

    \ Näinhän asiat pitäis nähdä.Minun exäni on tulossa äidillään käymään uuden kunppaninsa kanssa,lapsemme menevät sinne,minä en edes vie lapsiani.Menevät itsekseen(anoppi asuu lähellä meitä),minä kyllä voisin omasta ja anopin puolesta mennä,mutta tiedän,että exä nostaisi haloon asiasta,ei halua...
  13. smurffiina

    mies yksinhuoltajana ja uusi kumppani

    \ Näin minäkin ajattelen ja sen verran kokemusta että tapailin jonkin aikaa sinkkumiestä ja kaikki tuntui olevan välillä "rautalangasta"väännettävä hänelle,lapset on kuitenkin yh:n pistettävä kaiken edelle.En voisi oikeestaan kuvitella tässä vaiheessa ainakaan pitäväni yhtä sinkkumiehen...
  14. smurffiina

    Elareista TAAS

    Heitänpä lusikkani soppaan minäkin vielä :D Me otettiin exän kanssa aikanaan vakuutukset jokaiselle lapselle,ennen heidän syntymää.Eron tullessa,mietin mitä teen,lasketutin vakuutukset, tai se oli pakko tehdä,kun ne oli sidottu kotivakuutukseen,sellaiseksi,että selviän niiden maksuista.Exältä en...
  15. smurffiina

    Uusperheen lapset

    Kun sais tutustua edes kunnolla miesystävän lapsiin niin se olis jo jotain... :/
  16. smurffiina

    voi antakaa mielipiteitänne

    \ Jaksamista sulle joulun viettoon teetpä sitten miten parhaaksi asian laidan näät :hug: :xmas:
  17. smurffiina

    Elareista TAAS

    \ Kuten myös ymmärrän sinua,ihmettelen itsekin sitä täällä,miksi ollaan heti "syyttämässä"katkeruudesta jos haluaa kaikin puolin lastensa puolesta,että näkisivät isäänsä.Meillä niin,että varmaan mielellään tapaisi heitä,mutta välimatkaa paljon ja se esteenä,ymmärrän jopa sen mutta sitä en miksi...
  18. smurffiina

    Elareista TAAS

    \ Tässäpä oli paljon asiaa jotka minä myös allekirjoitan ja miten minä myös ajattelen. =)
  19. smurffiina

    voi antakaa mielipiteitänne

    \ Oliskohan aika avata ne isän silmät ensimmäiseksi,millaisessa tilanteessa olette,kuulosti siltä,ettei miehesi oikein ole hyväksynyt,että tytöllään on käytöshäiriötä. :/ :/ vai eikö TODELLA ole huomannut? :o
  20. smurffiina

    Mites joulu?

    \ Minkäikäiset lapset jos heidän toiveita kuunnellaan?? :/

Yhteistyössä