Hakutulokset

  1. Seanna

    Periaatteet - sisarusten välinen tasavertaisuus maallisessa mammonassa

    Ei ole todellista :headwall: Lähetä niille ens kerralla lasku: "tämän verran minä maksoin, oma kullanmurunne ei maksanut mitään. Haluatteko nyt taata tasapuolisuuden?" Niin minäkin tein, sen jälkeen on ollut hyvin hiljaista :D
  2. Seanna

    Onks ens viikon ruokalista jo valmiina?

    Ma: hotellisafka (yök), kotona lapsilla ystäväni tekemä ruoka Ti: makkarakastike ja perunat, itelleni sienikastike ja perunat, porkkanaraastetta Ke: edellisen päivän jämät + salaattia To: kanakastiketta ja riisiä, itelleni kalaa ja perunaa + salaattia Pe: ranskalaiset ja nakkeja, itelleni...
  3. Seanna

    Olen mittapuiden mukaan alkoholisti. Haittaako se, jos kukaan ei kärsi tästä?

    Tiesitköhän hyvä aloittaja sitä, että olet humalassa aina kun veressäsi on alkoholia. Sillä alkoholin määrällä ei ole merkitystä. Eli älä hyvä ihminen selitä etteivät lapsesi ole sua koskaan humalla nähny. Toinen on tuo sinun kuvauksesi itsestäsi ja muusta elämäntilanteestasi... Vain alkoholisti...
  4. Seanna

    Siis aivan kauhiaa!! ;)

    Syringomyelia
  5. Seanna

    G: Ärsyttävintä mitä tiedät?

    Jep :D Onneksi on tuota Varustelekan korviketta ;)
  6. Seanna

    G: Ärsyttävintä mitä tiedät?

    Kahvi loppu :mad:
  7. Seanna

    Siis aivan kauhiaa!! ;)

    Ei edelleenkän pysty ennustaa mihinkään suuntaan yhtään mitään. Ja kun mun yleinen vointi parani uusien lääkeiden myötä niin nyt elän täysin ilman apuvälineitä, käyn lenkillä ja uimassa viikottain. Olen päättänyt elää enkä jäädä odottamaan et Noutaja saapuu :)
  8. Seanna

    Siis aivan kauhiaa!! ;)

    Poika muutti toukokuussa hoitokotiin kun on sen verran airas eikä mulla voimat enää riittäny. Tuossa se 10 minuutin matkan päässä asustelee ja käy viikottain kotona :) Mitä tulee mun tilanteeseen niin kyllä se vakavuus on vielä olemassa. Siitä ei pääse eroon millään. Minä en jaksa enää sitä...
  9. Seanna

    Teettekö te pullataikinan maitoon vai veteen?

    Mä teen maitojauheen kanssa kun taikinasta tulee paljon kuohkeampaa ja meidän pullan syöjät sanoo et maistuu paremmalle :)
  10. Seanna

    Siis aivan kauhiaa!! ;)

    Mun elämä heitti monta volttia kerien ja kierteellä kevään ja kesän aikana ja siks en ole ehtinyt täällä palstalla paljon pyörii. Mut nyt on taas aikaa :D Jos jotakin nyt kiinnostaa niin tässä hiukan apdeittia: Mun lääkitys uusittiin vakavien sivuvaikutusten takia ja nykyiset pillerit tehoaa...
  11. Seanna

    9v syönyt tänään

    Ai kamala! Kuis kehtaat?? Kai pitsan päällä oli ees ketsuppia? :D :D :D
  12. Seanna

    G: Mitä lasissa?

    *aukasee sateenvarjon* Tölkissä Karjalaa ku kaupasta oli Koffi loppu :D
  13. Seanna

    Toisesta ketjusta tuli mieleen, minkälaista siivousta voi odottaa 5-vuotiaalta?

    Eiku lapsi kerää itse lelunsa ja äiti auttelee.
  14. Seanna

    Miten mä saan ton kusipään muuttamaan pois MUN kämpästä?

    No jos kirjallisesti olet ilmoittanut et sopimus purkautuu niin eikös poliisi/ulosottomies hoida häädön?
  15. Seanna

    Tuo Iholla ohjelmassa oleva kampaaja Piia asuu vuokralla.

    Mä tunnen monia tuon ikäisiä ja vanhempiakin jotka asuvat vuokralla. Mitä outoa siinä on?
  16. Seanna

    Miksi köyhät vanhemmat aina luulevat ettei köyhyys vaikuta lapseen?

    Tää ketju on oikeasti aika surullista luettavaa :(
  17. Seanna

    Mitä lääkkeitä käytät päivittäin/viikottain?

    Triptyl ja Somac päivittäin. Tarvittaessa Arcoxia ja sairaanhoitajalta Oxycontin/Oxanest piikkinä.
  18. Seanna

    Joka toinen parillinen viiikonloppu?

    Mun mielestä joka toinen parillisista viikonlopuista, eli kerran neljässä viikossa

Yhteistyössä