Hakutulokset

  1. K

    BMI >35 viikko 3

    mie päätin aloittaa huomenna tuon tehostartin, ihan tosissaan, ei tämä paino muuten putoa. tai onhan mulla peräti tämän vuoden puolella lähtenyt neljä kiloa, mutta ei se oikein riitä jos tätä tahtia putoaa. olen niiiiiiiiiiiiiiin väsynyt näihin läskeihini, että nyt on pakko ruveta tosi toimiin...
  2. K

    BMI >35 viikko 3

    ihan sama täällä, pari päivää korkeintaan jaksan laihduttaa, sit en vaan jaksa ja syön mitä sattuu. lapset syö meilläkin säännöllisesti ja terveellisesti, toki herkkujakin, mutta ei joka päivä. itse ravaan kaapeilla ja mutustan koko ajan jotain...ja sit inhoon itseäni. sais jotenkiin itselleen...
  3. K

    BMI >35 viikko 2

    no minä kävin äsken vaa alla ja pari sataa grammaa oli lähtenyt, vaikka liikkunut en ole, mutta syönyt olen vähän vähemmän ja kevyemmin ja vettä lipittänyt. että se oli kyllä ihan positiivista että edes vähäsen on lähtenyt. positiivista on myös oma innostus, motivaatio laihduttamiseen, mutta...
  4. K

    Kerro hyvä ja halpa keittiöfirma!!

    \ Meidän suunnitelmassa on u-keittiö, jossa olis vitriinikaapisto tason yläpuolella. Pelkät kaapit oli 9000 ?!! Nyt on sit kuultu viä, ettei tommonen meidän haluama vitriinisysteemi ole edes kauhean kestävä.. Onkos jollain tästä kokemuksia??
  5. K

    Kerro hyvä ja halpa keittiöfirma!!

    Olemme tehneet pari keittiösuunnitelmaa. Toinen tehtiin Puustellin ja toinen Petra-keittiöiden kanssa. Hinta hirvittä molemmissa tapauksissa. Mikä olisi halpa mutta silti laadukas keittiöiden valmistaja??
  6. K

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    moi kaikille :wave: täällä 29v kohta 5v pojan ja 2v tytön äiti Iisalmesta. Pojalla vuoden kehitysviivästymä ja epäselvyyttä puheessa, paljon puhuu mutta osa sanoista epäselviä.Puheterapiaan pääsyä odotellaan.On myös todella vilkas ja keskittyminen vaikeaa. Voimia kaikille ja saa laitaa y:tä. =)
  7. K

    Hopealoimun takat??

    Heipsan taas!! No nyt jos päädymmekin lämmittämään talomme puulla, emme viitsi laittaa yli 7000 ? Nunnauunin vuolukiviseen takka/leivinuunisysteemiin. Onko kenelläkään Hopealoimun takkaa? Ovatko ne hyvin varaavia ja kestäviä? Onko hinta/laatusuhde kohdallaan? Tällaisen kun saisi monta tonnia...
  8. K

    Lämmitysmuodoista??!!

    Kiitoksia vastauksista! Tällä hetkellä vaihtoehtoja enää kaksi, joista täytyisi arpoa meille sopivampi.. Joko meille tulee poistoilmalämpöpumppu tai sitten lämmitämme puulla, johon saa sitten jatkossa halutessaan liittää jonkun polttimon millä saa poltettua viljaa.
  9. K

    Korvien putkitus??!!

    Kiitoksia vastauksistanne! Päätöksemme on, että katsomme kuukauden tai kaksi eteenpäin ja jos tulee tulehduksia, viemme lapsen putkitettavaksi. Ihan nyt vielä tältä istumalta emme ole halukkaita häntä viemään operoitavaksi.
  10. K

    Lämmitysmuodoista??!!

    \ Osaatko sanoa paljonko teidän lämmityksen alkuinvestoinnit tulee olemaan??
  11. K

    Korvien putkitus??!!

    Kiitoksia jo tulleista kommenteista ja kokemuksista. Minä sen vuoksi itse kannatan täysillä kitarisojen poistoa, koska minun kohdallani se auttoi joskus silloin reilu 20 v sitten=) Tulehduskierre loppui kuin seinään leikkauksen jälkeen. Vielä vastaanotetaan kommentteja!!
  12. K

    Lämmitysmuodoista??!!

    Tarvitsisin kipeästi kokemuksia eri lämmitysmuodoista! Tontti on ostettu, samoin talopaketti. Tontillakin on jo tehty viemäröintejä, täyttöjä ym.. Kevättä siis odotellassa. Nyt ongelmana on päätöksien tekeminen. Emme tiedä minkä lämmitysmuodon taloomme laittaisimme. Kolem olemme kuitenkin heti...
  13. K

    Korvien putkitus??!!

    Lapsellani on nyt ollut reilun puolen vuoden aikana viisi korvatulehdusta. Eilen kävimme erikoislääkärin luona, joka totesi yksioikoisesti, että korvat putkitetaan. Minä kannattaisin ennemmin kitarisaleikkausta, mutta hän ei ollut suostuvainen tähän toimenpiteeseen. Putkitusta, putkitusta ja...

Yhteistyössä