Hakutulokset

  1. M

    Onko hyvä lahja 4 vuotiaalle tytölle tussut ja värityskirja?

    Jos annat tussit nii kato että ovat vesiliukoiset. 4v voi vielä piirtää muuallekkin kuin paperiin ja värityskirjaan.
  2. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Meille syntyi pieni tyttö 14.12(rv30+2) Mittaa pikkuisella oli 996g ja 37cm
  3. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Pitkästä aikaa joutaa istuun koneella. Torstaina äitipolikäynnin yhteydessä selvis että vaavi ei oo kasvanu tarpeeksi viikkoihin nähden, painoarvio oli vain 800g (rv28+5). Sitä nyt seurataan sitten tarkemmin aina kymmenen päivän välein. Verenpaineetkin on ollu koholla koko raskauden, mutta...
  4. M

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Pitkästä aikaa joutaa kuulumisia kertomaan. Eilen neuvolassa käyty, hb 108, ei muuta ku tabletteja kurkusta alas illalla (aamulla menee thyroxin) paineet 132/92, sitä samaa edelleen pissa puhdas sf 23cm, siellä yläkäyrän pikkusen yläpuolella Kirjotettiin lähetettä OYS:iin, istukan...
  5. M

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    pitkästä aikaa joutaa edes jotain kirjottaan. Viikko siteen olin 3 päivää saikulla kipeiden supistusten vuoksi, mutta ne meni onneksi levolla ohi ja nyt on sitten hankittuna tukiliivi jota pidän töissä. Ultra olis ens maanantaina, jännittää ihan kauheesti et onko siellä kaikki kunnossa...
  6. M

    Vaikea löytää sydänääniä!?

    meillä keväällä samoilla viikoilla sama kohtalo :hug: pienen saatte nähdä jos itse haluatte, se näyttää ihan pikkukokoiselta vauvalta :heart:
  7. M

    voiko näin aikaisin olla raskausmyrkytys?

    Eilen illalla alkoi kummallinen huimaus, ei helpottanut makuullakaan. Sain kuitenkin nukahdettua ja tunnin päästä heräsin aivan järkyttävään pääkipuun, ei auttanut lääke. Painoa tullut parissa päivässä 2kg ja ylävatsa tuntuu jotenki kauheen kireältä. Mulla siis verenpaineet olleet koholla...
  8. M

    *Helmikuun hurmaajat elokuussa*

    eternal-life tervetuloa! Mä ainakin olen oulun seudulta. Täällä käyty tänään neuvolassa. Vaavin sydän äänet kuului heti, ihmettteli sijainen että miten ne niin helposti kuului. 170 hujakoilla oli syke, tyttöäkö se sitten tarkottaisi..? veren paineet on vähä koholla, mut ne on kyl ollu aina...
  9. M

    Millainen kuva...?

    Lähihoitaja koulun käynyt. Meillä ainakin piti silloin olla passikuva tai muu saman kokoinen kuva, sitä tarvittiin johonkin koulun arkistointi juttuhin tai johonki muuhun vastaavaan.
  10. M

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Täälläkin panoindeksi 30 luokkaa, viimeksi neuvolan täti valitti ku ei ollu paino noussu siihen 18 viikkoon mennessä yhtään. Eli nyt varmaan samaa valitusta ootettavissa kun paino vaan putoaa vaikken oo kertaakaan oksentanukkaa, mut muuten on sit syönnin kans ongelmia. Jauhelihaa, ruisleipää...
  11. M

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Matami-mimmi ihan verikoe se on se kilpirauhaskoe, ite sain pyytämällä kun oli oireitakin. Nyt on jo onneksi kaikki paremmin ku oon kohta vuoden lääkkeitä syönyt. Nyt raskausaikana joutuukin sitten käymään verikokeissa 4-5 viikon välein, ei herkkua, mut onneksi vielä arvot olleet ihan hyvät...
  12. M

    Miten kauan pidätte perunalaatikkoa uunissa? ja....

    tunteroisen pidän ja folio päälle nii ei kärähdä
  13. M

    Paljonko sulla enkka pasianssissa? (turhaa(ko)?) =)

    9199 korkein pistemäärä, joskus ollu vähän tylsää :D
  14. M

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Siellä se meidän pieni vauveli huiskutteli, että ei mitään hätää äiti :heart: vastasi viikkoja kaikin puolin. Istukka oli vuotanu kohdun ja kalvojen väliin(tai johonki) siitä siis tämä vuoto joka voi jatkua vielä pari viikkoa (jes!) Eemeli ja vauveli 9+5
  15. M

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Täällä on mieli ihan maassa, alkoi taas verinen vuoto ja nyt se on sit uuden veren väristä. :'( Eikä neuvolan ajanvarauksesta vastaa kukaan. Hermothan tässä rupiaa menemään tosi heikkoon kuntoon. :headwall: Kuinkahan kauan tässä saa sit ootella että ne sieltä vastaa... tuntuu ettei oo...
  16. M

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    Pääsin tänään sitten ultraan tarkistamaan pienokaisemme vointia, sydän siellä löi! Voi että tuli mahtava fiilis :heart: Ollu nii alamaissa nyt pari päivää ku ollut vuotoa.. ei vastannut vaan aivan täysin viikkoja mutta ei muuttanut laskettua-aikaa.
  17. M

    *Helmikuun hurmaajat heinäkuussa*

    pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. 3 viikkoa sitten nyrjäytin nilkan ja sitä parannellessa on aika sitten kulunut, ihan hyvin se jo kantaa, mutta lenkille ei oo vielä toiveitakaan. Toissapäivänä alkoi ruskea verinen vuoto, eilen soittelin sitten neuvolaan, pyysivät tarkkaileen vuotoa ja...
  18. M

    *Helmikuun hurmaajat KESÄKUUSSA*

    oireita ei oo ollenkaan mut oli vaan nii varma olo että oon raskaana nii pitihän se sitten testata ja plussaahan se näytti. Taustaa: oon 19v. ja mieheni kans eikoista ootellaan, toista kertaa. huhtikuussa -09 rv 18 syntyi pieni enkelipoikamme. OYS:ssa ois tarkotus synnyttää, jos tämä pyssyy...
  19. M

    Mistä voisi ostaa käytetyn hääpuvun?

    mä voisin myydä omani
  20. M

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 Tammikuussa

    kävin tänään utrassa ja selvis että viikkoja ei oo vasta ku 8+2 ja laskettu aikaki siirty sit 3 viikolla..

Yhteistyössä