Hakutulokset

  1. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Niin, onnea tosiaan Vilille :flower: Hurjaa, että pieni mies on jo noin iso... perässä tullaan. Tää on tosiaan ihan eri pino kuin viimeisen vuoden. Uusia "naamoja" on hirveästi eikä siinä mitään, vapaa palstahan tämä on. Olisi vaan kiva, että uudet tekisivät jonkinlaisen esittäytymisen ja...
  2. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Me ollaan ihan sekasyöjiä ja mies pääasiallisesti lihansyöjä. Siis sellainen tyypillinen suomalainen uroa että "pupun ruoasta ei tule täyteen" :kieh: Höh ja pöh sanon minä ja onneksi olenkin jonkin verran onnistunut hänen päätään kääntämään. Itse söisin mielelläni enemmänkin kasvisruokaa...
  3. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    5kk Neuvolakortti, vauvat painojärjestyksessä: - olkkis74 & Arttu...............8,630kg*70,5cm * 43,8cm - zeny & Arttu ...................8,620kg * 66,7cm * 42,8cm - Pimmeepulla & typy.........8,550kg * 66.5cm * 45 cm - Jooseppi & Alexandra......8,355kg * 64 cm * 44,4 cm - Roona &...
  4. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Jooseppi mitäs jos menisit neuvolaan tekemään ns. ruokapunnituksen? Itse tein sitä silloin aikoinani kun imetin niin välillä. Sillä sain itselleni mielenrauhan ja vahvistuken, että imettämällä tuli riittävästi ruokaa tytölle. En tiedä miten teidän neuvola toimii mutta meillä on kerran kerran...
  5. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Meillä nukuttiin toisen kerran läpi koko yön. Neiti meni nukkumaan klo 21:30 ja heräs 6:30 syömään ja sit vielä pari tuntia unta päälle. Olipas ihanaa, tähän voisi ihan tottua ;) Ja siis tämä on onnistunut ihan iltamaidolla eli emme tarvi mitään vellejä tai puuroja. Näemmä lounas ja päivällinen...
  6. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Nuppu, ole hyvä ja poistu tältä palstalta Tee se ihan itse oma-aloitteisesti kuten uhkailit. Toinen vaihtoehto on se, että mode puuttuu hommaan. Kaikille jäisi parempi fiilis jos itse osaisit ja ymmärtäisit pysyä veke. Me kun emme oikeasti kaipaa sua enää tänne!
  7. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Sovittaisko Nuppu että pysyt siellä takavasemmalla jonne itse päätit poistua? Uskon, että se olisi viisain ratkaisu ihan meidän kaikkien kannalta.
  8. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Mulla oli kone tiltissä ja sillä aikaa Roona olikin jo kerennyt aiheesta kirjoittamaan =) Meillä siis on nyt toi LG Bunger :D
  9. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Kiitos Roonan, mä köyhdyin tänään 100 EUR :wave: Tai oikeesti 600 eur mut lämpöpussi oli Roonan vika! :laugh: :kieh: Mut on se vaan niin pähee. Kyllä nyt paranee kurvailla pitkin stadia. Niin, ja värinä siis Aubergine...
  10. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Kiitos Roona taas tuesta! Yö mene hyvin eikä vieläkään ole tullut kakkaa joten nähtäväksi jää mikä tämä oli tällä kertaa... Me ollaan käyty saunassa aina vauvauinnin jälkeen. Ne ohjaajat ihan suosittelivat sitä. Imettäväisile jopa saunassa syöntiä, rentouttaa kuulemma lasta :attn: Tiedä...
  11. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Mua ahdistaa ja pahasti :headwall: :headwall: :headwall: Erica on kiukutellut viime torstaista lähtien ihan koko ajan eikä mikään ole hyvin. Ensin ajattelin hampaita, sitten tulin siihen johtopäätöseen ettei sunnuntaina aloitettu persikka sovi joten jätin sen pois ruokavaliosta :( No nyt...
  12. C

    Miten annatte vauvalle lääkkeen?

    =) Toivottavasti onnistuu ja pieni paranee :flower:
  13. C

    Miten annatte vauvalle lääkkeen?

    Oletko koittanut sekoittaa ruokaan? Joko ihan maitoon tai sitten kiinteän sekaan, riippuen tietty siitä mitä lapsi syö.
  14. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Miimumaijalle oikein ihanaa lomaa! Mä oon niiiiin kade, nyt kyllä aurinko ja lämpö kelpais. Nauttikaa meidän kaikkien puolesta ja kerätkää d-vitamiini varastot täyteen :wave: PS. Ei se painonnousu saa olla ainut kriteeri hoitoihin, prkl neuvolat :headwall: Usein refluksilapsella on...
  15. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Huisin paljon tullut tekstiä =) Muistankohan kommentoida kaiken mihin olis jotain edes vähän järkevää sanottavaa. Sairastelusta Onneksi ei ainakaan vielä ole mitkään flunssat neitiin iskeneet. Nyt viikonloppuna mies siis tosi pahassa vatsataudissa ja sitä ollaan nyt jännitetty. Ainakin...
  16. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Turvakaukalossa olemisesta mä kyllä pidän E:tä vielä kaukalossa myös kauppareissuilla. Mun mielestä on helpompi heittää se kaukalo kärryihin eikä lapsi edes herää siihen. Jos ottaisin sen kaukalosta pois niin heräis ja sitten taas autoon mennessä sama juttu. Tämä siis ruokakaupassa (iso S-Market...
  17. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Oletteko immeiset siirtyneet jo vaunuista ratasosan käyttöön? Sen muistan, että ainakin Roona ja Vili ovat kurvailleet rattailla jo :D mutta miten muut? Mä luulen, että meillä olis aika tehdä siirto pikapuolin kun neiti haluaa jo nähdä maisemia. Kokeilin tänään mutta ai hitto kun oli vaikeeta...
  18. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    kirjotettiin Mayn kanssa samaan aikaan eli vielä kommentti hänen kyssäriinsä. Mä olen itse saanut jo sikapiikin kun kuulun astmani kanssa riskiryhmään. Otin sen silloin heti sen takia, että imetyksen kautta E sai myös vasta-aineita, niin ainakin halusin uskoa. Eli kyllä me ainakin aiotaan se...
  19. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Roona: No nyt voin sitten taas kertaalleen vittuilla ihan itselleni kun en tuota ole tajunnut :saint: Mä perustan sinne uuden aiheen kun vaan saan kummatkin kädet vapaaksi. Meidän neiti on nyt toista päivää oikein kitinä-Kaisa. Ei viihdy sekuntiakaan yksin, haluu syliin mut siinäkin sit...
  20. C

    Sydäntenmurskaajat-09 ** 2010 Helmikuussa**

    Kerttuneiti: Tsemppiä tuohon, tiedän kokemuksesta kuinka rankkaa imetysdieetti on :ashamed: Se vetää mehut tosi nopeasti äidistä ja kaupassa saa kulumaan kaksikin tuntia ihan kepeästi kun jokaisen tuoteselosteen joutuu lukemaan. Muistuttelen kuitenkin siitä, että jos dieettaa niin sitten...

Yhteistyössä