Hakutulokset

  1. M

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Jep, mulla todettiin hyytymistekijävastauksissa (verikoe km jälkeen) poikkeavuus, joka todennäköisesti on se km syy - joskin tukosta istukassa tai napanuorassa ei oltu havaittu. Seur. raskaudessa ilmeisesti automaattisesti aloitetaan Klexanehoidot, heti kun plussaan niin pitää ottaa yhteyttä...
  2. M

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Taustaillaan edelleenkin, käyn lukemassa muutaman kerran viikossa ketjua mutta harvemmin jaksaa itse kommentoida. Kierto mennyt ihan kummalliseksi, yleensä oon ollut aika tarkka ja kuukautiset suht lyhyet. Nyt esim. kp26 alkanut tuhrutteluvuoto, joka kestänyt jo melkein VIIKON, ei siis ole...
  3. M

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Taidan liittyä joukkoon, hetken olen viestejänne lueskellut mutta voisihan sitä itsekin jotain kirjoitella. Vertaistuen puutetta kun on... Kesäkuussa tuli toisen kolmanneksen km viikoilla 18 ja jotain. Elämä pysähtyi siihen, ja synnytin pienen enkelipojan. Ennestään meillä on yksi tyttö...
  4. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Hei, omaa saamattomuuttani en ole kirjoitellut, ja nyt minut saa poistaa kokonaan listoilta. Sikiön sydänääniä ei eilen neuvolassa löydetty, ja illalla sairaalassa todettiin kuolleeksi. Sain heti esilääkkeen, ja huomenna pitäisi mennä käynnistykselle ja ponnistamaan pieni pois. Koko vastasi...
  5. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Täällä pahoinvointi nostaa uudelleen päätään loman jälkeen, varsinkin aamuvuoroissa kun joutuu herätä viiden jälkeen...eilen oli kiire aamu töissä, ja en oikein pystynyt syömään kunnolla: iski järjetön päänsärky jota tuskailin sitten iltaan saakka. Yön aikana helpottanut. Muuten välillä ei...
  6. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Ensimmäinen neuvola takana, ja ultrassa kaikki hyvin paitsi oli muutamaa päivää pienemmän kokoinen kuin pitäisi. Terkka kyllä meinasi että kaikki hyvin, oli vaan niin supussa ettei saanut kunnon mittaa. Mä en myöskään niin päivän päälle ole tarkka, ei haittaa vaikka neuvolan päivät heittää...
  7. M

    Tässä on mun mies

    Työpäivän piristys :laugh: Siiri on vieny jo mun miehen.
  8. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Huomenia! Ruuasta: En edes ole muistanut tarkistaa mitä ne kielletyt ovatkaan...fetan muistan, mutta en juurikaan sitä käytä, tai muitakaan "erikoisjuustoja". Parina aamuna oon työpaikan kahvilassa syönyt aamukaffilla kananmunaleipää, jossa silliä päällä, ja vasta eilen hoksasin että saikos...
  9. M

    Vauvamaha ja poikaviiva

    Mulla jatkui viiva rintojen väliin saakka ja tuli tyttö.
  10. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Täällä alkanut pahoinvointi. Viime raskaudessa sitä ei ollut oikeastaan lainkaan, joten nyt yllätti. Parina aamuna pitänyt käydä oikein oksentamassakin. Eilen keksin yhden pelastajan, appelsiinimehun ja kivennäisveden sekoituksen (aiemmin ollut käytössä jos on joskus saattanut olla krapula :D )...
  11. M

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Josko sitä ilmoittautuis mukaan myös! Reilun viikon olen jo ketjua lueskellut, mutta en ole tohtinut tulla mukaan. Maniokki / toinen / Seks / 9.11. Plussasin siis viime viikolla, eilen soittelin neuvolaan ja heidän laskurinsa mukaan nyt siis 6+4, kierto kuitenkin ollut vähän epäsäännöllinen...
  12. M

    Lentokoneessa vaipanvaihto

    Ja mahdutteko te vaihtamaan vaippaa siellä vessassa, entä onko siellä muka joku taso tms.? En ainakaan ole huomannut, mutta edelleenkin sanon etten ole niihin asioihin kiinnittänyt mitään huomiota.
  13. M

    Lentokoneessa vaipanvaihto

    Olemme lähdössä pikkusta reilu vuoden ikäisen kanssa etelän maille. En ole ennen matkustanut lapsen kanssa, joten en ole niihin asioihin kiinnittänyt huomiota, eli miten tai missä te vaihdatte lentokoneessa vaipan!? Pissavaipan kanssa ei kai liene ongelmia, mutta kun tulee kunnon tortut ja...
  14. M

    Kiitos mulle kelpaa! :)

    Kiitos mulle kelpaa! :)
  15. M

    Powerpark

    Powerpark todella siisti, viihtyisä huvipuisto, kivasti rakennettu. Suosittelen todella. Syömässä olen käynyt kerran siinä hotellin ravintolan lounaalla, 17e muistaakseni maksoi, pöytiin juomatarjoilu, muuten noutopöytä, ja oli kyllä hintansa väärti. Jälkiruokia esim. tarjolla monta eri lajia...
  16. M

    Kokemuksia eri kivunlievitysmenetelmistä synnytyksessä

    Aluksi lämpimät, oikeastaan kuumat kaurapussit alaselässä; lievitti vähän supistuskipuja. Litalginpiikki reiteen, ei mitään vaikutusta. Lämmin suihku, ei mainittavaa vaikutusta. Ilokaasu, ekoilla vedoilla kännitunne, sitten ei mainittavaa vaikutusta. Ponnistamisvaiheessa ei mitään, kesti 5...
  17. M

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    38+2 käynnistettynä.
  18. M

    Kuinka kauan mennyt aikaa synnytyksen käynnistämisestä vauvan syntymään?

    Ensimmäinen Cytotec-puoliska klo 8 aamulla, sitten klo 12 ja 16, saliin 20.30, kalvojen puhkaisu n. 21, tyttö syntyi klo 21.20. Eli noin 13 tuntia meni.
  19. M

    MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

    Tulenpa kertomaan myös uutiset, vaikka en ole kesän jälkeen palstaillut. Eli 2.11. syntyi pieni tyttö, 2454g ja 45 cm, päänympärys 33 cm. :heart: Alkuperäinen la oli 14.11., mutta mulla todettiin viikolla 31 raskaushepatoosi, jonka vuoksi sitten synnytys käynnistettiin viikolla 38+2...
  20. M

    Seinäjoen synnäri = kauhea paikka?!

    Syksyllä sinne itsekin ekaa kertaa... merks. kun en ehdi nyt seurata.

Yhteistyössä