Hakutulokset

  1. T

    erään tytön mielestä me ollaan hirviöitä, kun sai kuukauden kotiarestia ( siis ei saa mennä kuin kouluun ja harkkoihin) ja netin k

    Meijän 'kylä' toimii juurikin tuolla tavalla. Aikuiset tuntevat/tietävät lastensa kaverien vanhemmat. Jos minä näen LeenaSofian tekevän jotain typerää kaupan edessä, niin voin sanoa tytölle suoraan, ilman että päivittelen sitä itekseni, tai täällä :D. Tiedämme, että ei PekkaJuuso saa tehdä sitä...
  2. T

    Kuinka kauan joutuisit säästämään että pääsisitte koko perhe ulkomaile?

    Hienoa, kiitoksia! Kauheasti en uskalla vielä 'uskoa', mutta kun tilanne varmistuu ja ukko pääsee tältä hätäreissulta kotiin, niin sitten on ovet avoinna! Ja kysymyksiä tulee varmasti sinullekkin. Kokemuksia on hyvä kuulla ja tietää eri asioita, käytännönjuttuja jne =)
  3. T

    Kuinka kauan joutuisit säästämään että pääsisitte koko perhe ulkomaile?

    Mietinnässä oli myös 'mökin' vuokraus, mutta nyt pitää vain tuota matkankestoa selvitellä. Ja jos ystäväperhe pääsisi mukaan, niin oishan se mahtavaa! Me eukot shopattas ja ukot olis lasten kans ;D
  4. T

    Kuinka kauan joutuisit säästämään että pääsisitte koko perhe ulkomaile?

    Välitänpä tämän tiedon tuolle ukkokullalle, kiitoksia :)
  5. T

    Kuinka kauan joutuisit säästämään että pääsisitte koko perhe ulkomaile?

    Minä täällä kieli pitkällä odottelen :D Tuntuu olo aivan lapsesta, joka tietää joulupukin tulevan iiihan kohta
  6. T

    Kuinka kauan joutuisit säästämään että pääsisitte koko perhe ulkomaile?

    Luulen, että 2viikkoapitempään ei saada ukon pomolta olla rauhassa :D. Miten sielä osaa autolla ajaa? Tuo Key West on kans toiveissa keretä käydä... Niin paljon paikkoja, niin vähän aikaa :D
  7. T

    Kuinka kauan joutuisit säästämään että pääsisitte koko perhe ulkomaile?

    Onhan mulla, laita yv:tä tulemaan :D. Kaikki kokemus ja tieto ko. paikasta otetaan vastaan mielihyvin
  8. T

    Tytön (3v.) nielurisat todella turvoksissa/isot (kuva)

    Kyllä me saatiin puolivuotta sitten lähete isojen risojen takia. Jos ei terkka-asemalla, niin voit hakea yksityiseltä lähetteen paikalliseen sairaalaan. Suuret risat voi aiheuttaa hengityskatkoksia (uniapneaa ) Ja jos nielurisatkin ovat isot, niin nuo yhdessä voi vaikuttaa siihe, että leuka ja...
  9. T

    Kuinka stressaavaa ja raskasta aikaa on oman talon rakennus

    Täytyy vain asennoitua oikein ja mielellään varautua pahimpaan, niin yllätyksiä ei tule :-)
  10. T

    Ei ollutkaan puukko, joka lipsahti,

    Mitä sitä tuntoaistilla tekiskään ;)
  11. T

    ennustelua ajankuluksi -LUE OHJEET

    :attn:
  12. T

    ennustelua ajankuluksi -LUE OHJEET

    Uskalias, naurava ja jossain määrin 'kova' violetti Miten elämä kohtelee tulevaisuudessa? Palautetta annan toki :)
  13. T

    Mies reissussa

    Alkupäivät on ikävä ukkoa, muttta sitten siihen tottuu ja alkaa nauttimaan. Kun ukko tulee takas, niin pitää totuttautua uudestaan uuteen rytmiin :D Tai ainakin mulla noin ja ukko on kerralla 4-7vk pois
  14. T

    Intuitioleikkiä taas, vapaaehtoisia?

    Historia kiinnostaa todella paljon, myös inkojen aikakausi, mutten siis perehdy vain heidän kulttuuriin. Luonto on tärkeä ja jos ei tuonne 'luontoon' pääse, niin riittää että omaa nurmikkoa pääsee siistimään, taikka talvella kolaamaan sitä pientäkin määrää lunta. Mutta sitten lähtee menemään...
  15. T

    Intuitioleikkiä taas, vapaaehtoisia?

    :attn: B)
  16. T

    Intuitioleikkiä taas, vapaaehtoisia?

    :attn:
  17. T

    Näin ei saisi tapahtua!

    Eiköhän se ole ihan sama, millä tavalla käännytetty pois, koska se sinne pakkaseen joutui jokatapauksessa? Olisiko ollut suuri vaiva varmistaa, että onko pojalla 'lupa' tulla? Olisi pitäny tarkistaa, ollaank opoikaa vastassa kotona. En ole kuullut, että lapset menisivät itsekseen ilman syytä ...

Yhteistyössä