Hakutulokset

  1. N

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    Heippa! on kovasti hiljentynyt tämä palsta, kaikilla taitaa olla kädet täynnä töitä :D Autossa meillä viihdytään ihan hyvin, ainakin silloin kun auto on liikkeessä. Aattelin kysellä täältä että joko teidän karhunpennuilla on [B]tyyny?[B]
  2. N

    Kyllä akan kurittaminenkin tehdään koko ajan hankalammaksi!

    mua kiinnostaisi tietää mitä timppa alunperin tarkoitti tällä aloituksella (muuta kuin provosoida). oletko tosiaan sitä mieltä että "akkoja" pitäisi saada kurittaa?
  3. N

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut ~Tammi,helmi ja maaliskuussa~

    minä kans mukana edelleen :wave: meillä jenna nukkuu yhdet päikyt puolenpäivän aikaan n 2-3h, illalla nukkumaan klo 20-21 ja aamulla herätään 8 aikoja. yöllä herätään edelleen, tosin heräilyt vähentyneet kun siirrettiin takaisin vanhempien huoneeseen. tarkkaa lukua en heräilyistä oo pitäny...
  4. N

    Minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsen?

    20v ja ei ollut ammattia, pidin välivuotta lukion jälkeen kun tulin raskaaksi. opiskelin ammatin lapsen syntymän jälkeen.
  5. N

    Pitäisikö mun olla tässä iässä ja elämäntilanteessa muka valmis äidiksi? Arvosteluryöpyt abortista.

    Jos sä et itse ollut valmis lapseen, niin teit oikean ratkaisun. Nyt sun pitää vain oppia hyväksymään päätöksesi ja elämään sen kanssa ilman syyllisyyden tunnetta. Tsemppiä! =)
  6. N

    Lähihoitajaksi

    ei tarvitse olla "ylisosiaalinen tai ylipuhelias" soveltuaksesi hoitoalalle. mutta erilaisten ihmisten kanssa pitää osata tulla toimeen.
  7. N

    MITEN 10kg POIS KUN IMETÄN?

    Syöt terveellisesti (lautasmalli) ja juot paljon vettä (imetyksenkin kannalta) ja lisäät liikuntaa! Ja herkut minimiin, tyyliin kerran viikossa herkkupäivä. Kyllä ne kilot siitä rapisee. =) mulla jäi kans 10kg ylimääräistä, vielä ois 4kg jäljellä (vaikka en ole edes laihduttanut!) mut nuo...
  8. N

    6kk puhuu?

    kyl toi meidän pimu sanoi "äiti" ihan selvästi siinä 8kk ikäisenä, mut unohti sen sit pian.
  9. N

    Unigalluppi

    Tyttö 1v 1kk A) 10-12h B) 1-5x yössä. Jos on kipeänä heräilee useammin, mutta on ollut muutama kokonainenkin yö.
  10. N

    ¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut MARRASKUUSSA¤¤

    heippa kaikille pitkästä aikaa! :) kovasti on karhunpennut kasvaneet! ja ihanaa miten elämä on jo niin paljon helpompaa. jenna on kävellyt nyt n 1,5kk ja vauhti vain kiihtyy. :D päiväunia nukutaan yhdet, puolenpäivän aikaan 2-3h. yöllä edelleen heräillään 2-3 krtaa, meillä ei ole mitkään...
  11. N

    Mielipiteitä nukuttaminen vs. itse nukahtaminen

    OT... (sori) Eikös se Keltikangas-Järvinen puhuu juuri näistä "huudatusunikouluista", mitä ei nykyään enää suositella? Nykyajan "unikoulut" on lempeitä eikä niissä jätetä lasta yksin huutamaan. (K-J:n kirjoitus on vuodelta -00, ja siitähän on jo 10 vuotta, siinä ajassa on suositukset...
  12. N

    Levottomat ja katkonaiset yöt!

    Meillä kans alkoi tuo hulabaloo 2kk ikäisenä, ennen sitä nukkui yön läpi 1-2 syötöllä. Nyt tytteli on kohta vuoden ja edelleen katkonaiset ja levottomat yöt vaikka ollaan unikouluakin pidetty 6kk jälkeen ja lopetettu yösyötöt. Oletko kokeillut kapalointia tai unipussia? Ja helpottaisi varmaan...
  13. N

    käytiin sossussa tarkistamassa elarit

    Taitaa olla äiti rahanahne tai haluaa tuota kautta kostaa sulle... kuulostaa isolta summalta kerta on noin paljon sun luona. ei huvittais olla mies erotilanteessa!
  14. N

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    nennii mä sain sellaiset ohjeet että opetan tytön nukahtamaan illalla itsekseen ja yöllä jatkan samalla tavalla kun herää. eli käytännössä illalla pistän tytön sänkyyn, silittelen ja lähden pois huoneesta (vauva siis jää hereille sänkyyn) ja kun alkaa huutelemaan äitiä niin odotan ensin vähän...
  15. N

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    [B]Kanga[B] uskon kyllä että neuvolassa olisivat huolestuneet jos olisi jostain vakavasta kyse. kasvu kun menee pyrähdyksittäin, olen joillakin kuullut että paino on saattanut jopa laskea ja pituus pysyä lähes ennallaan. meilläkin oli tuossa 6kk-8kk iässä kasvu vähän heikkoa vaan nyt oli otettu...
  16. N

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    täällä ollaan myös menossa mukana :wave: menee nämä päivät vaan niin vauhdikkaasti ettei aina tänne ehdi kirjoittelemaan, lukemassa oon kyllä käyny. paremmalla aikaa tulla kirjoittelee kuulumisia, pitää herätellä jenna päiväunilta ja lähteä hakemaan esikoista kerhosta!
  17. N

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Nunneliini & Jenna 9kk
  18. N

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    pikkuihra meillä on nuo scooterit ja hyvät on olleet! en tiedä miten sit talvella pelittää noi leveät renkaat. onnea plussanneille! meilläkin tuo 10kk neuvola ihan sen takia et tarkkailllaan painoa kun oli vain 8200+ muutama gramma päälle 8kk neuvolassa ja 70,5cm pitkä.
  19. N

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    ulkoilusta oon kyllä antanu kuivalla kelillä konttailla ihan maassa kun ei se vaunuissa istuminen onnistu kovin kauaa jos vaunut ei liiku, neiti kyllästyy. ja isompi tyttö ei jaksa kokoajan olla vain kävelyllä ja haluaa leikkipuistoon. tarkkana vaan saa olla ettei kivet tms. mene suuhun. kunhan...

Yhteistyössä