Hakutulokset

  1. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Ai niin...piti kertoa jo tuossa edellisessä puheenvuorossani: Meiän Hennillä pukkaa ekaa hammasta! Pieni terävä kulma on tossa keskellä alhaalla! :D Tuntuu melko napakasti kun puree! Hieman on aikaisessa meiän neiti, mutta on niitä kuulemma semmosiakin lapsukaisia, jotka syntyy kera ensimmäisen...
  2. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Herran jestas että onkin aikaa mun viime käynnistä!!! Enkä malta lukea kaikkia juttujakaan, joten hyppään kyytiin taas vähän niinkun vauhdista! :D Osa teistä varmaan onkin Hennin kuulumisia lueskellut Facebookista, mut niille jotka ei sieltä ole lueskellut niin...käytiin 2kk neuvolassa ja...
  3. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Me ollaan Hennin kanssa nyt täällä mummolassa kyläilemässä. Hyvinpä menny sitten...itse mursin varpaani kulettuani ahtaasta välistä turhan vauhdilla ja tytöllä ilmaa/kakkaa suolistossa ni ei saa nukuttua. Kamalaa katsoa kun oma lapsi itkee selkeetä kipua ja kun ei nyt tähän hätään muuta osaa...
  4. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Nyt oon ihan törkeen laiska lukemaan teidän miljoonia kirjoituksia, mutta huutelen semmosta, että ollaan Hennin kanssa tulossa pariksi yöksi mummolaan Kuokkalaan la-ma. Ois ihan kiva treffata vaikka kahvittelun merkeissä...anyone?! Vaikka siinä kuokkalan keskustassa kun on se kahvila?? :) En oo...
  5. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mandy Hennin toinen nimi on Emilia :) Noista haalareista on ollu puhetta...hävettää myöntää, mut mä en ole tehnyt mitään kyseisen asian eteen! :ashamed: Mä oon vaan tumpannu vaunuissa tytölle vilttiä päälle! Ja ihan on lämpösenä pysynyt. Mutta kyllä nää ilmat tästä vielä viilenee eikä...
  6. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    menipäs taas hetki aikaa lukaista teidän kirjoitukset. Ahkeria ootta ollunna! :D Meillä ristiäiset meni hyvin. Henni nukkui koko juhlan ajan! :heart: Ensimmäinen itku minulta ja äitiltä pääs alkuvirren aikana ja toinen loppuvirren. Melkoista piipitystä oli laulaminen kyllä! :laugh: Onneksi...
  7. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Minäkin osallistun tuohon nukkumiskeskusteluun. Me yritettiin eka yö nukuttaa äp-laatikossa, mutta en hoksannut laittaa reunoille mitään täytettä (laatikko melko iso paikka kohdun ja sairaalan tiukan kapalon jälkeen) niin meni ihan harakoille se yö. Sen jälkeen siirrettiin "parvekevaunuihin"...
  8. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Mulla onkin näköjään kirjottelu unohtunu ihan täysin...hups! Mihin tää aika menee?? Meillä on lauantaina ristiäiset...jään sitten ainoaksi Kilpiöksi tässä huushollissa! ;) Minusta tuntuu, että Henni on kasvanut aivan mielettömästi vaikka on nyt sen kokoinen kuin mitä moni on syntyessään...
  9. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Tämmönen yö sit tällä kertaa... Tyttö nukahti masuvaivoista päästyämme noin 22.30 ja nukkua torotti neljään!!!! En ollu uskoa silmiäni kun piti nousta syöttämään ja katoin kelloa!! :laugh: Sitten tosin oli vissiin taas sama masuvaivaongelma ja valvottiin 2,5 tuntia! :/ Muuten meillä menny...
  10. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Nepsuselle jaksamista miehen lomautuksen kanssa. Meillä sama tilanne ollut toukokuusta asti nimikkeellä "toistaiseksi" eli ei helpotusta luvassa. Talous kuralla, mutta siitä huolimatta meen parturiin ja kosmelle ennen ristiäisiä...visa vinkuu! Vaikka monasti epätoivon itkuja väännänkin tuon...
  11. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Meilläpä oli tänään 1kk neuvola! Uudet mitat 3765g, 49,6cm ja pipo 36cm. Eli kovasti on tyttö kasvanut! :) :heart: Vaikka pieni onkin vielä, mutta pitänee ottaa huomioon, että neiti syntyi kolme viikkoa etuajassa :p Kävin tänään Hennin kanssa hänen tulevaa sulhoaan katsomassa ja voi kiesus...
  12. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Nessu: paljon onnea kosinnasta! Nimim. kateellinen! :laugh: Olisin kyllä niiiiiiiiiiin epäluuloinen jos mun mies moisen letkautuksen päästäis suustaan kun niin kiivaasti avioliittoa vastustaa (lieneekö yksi epäonnistunut syynä tähän?!)! Me ei taaskaan päästä tapaamiseen, mutta olen kyllä...
  13. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Loorus: Niin se vaan on pieni maailma! :D Tässä on varmaan vieläkin sitten samoja naapureita kuin sulla ollu! :) Munki puolesta voisi siistiä tuota listaa. Olisi sitten vähän niinkuin reaaliajassa :) Minäkin muuten joskus toisinaan vierailen kuokkalan suunnalla äitin luona (kuten viime...
  14. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Kukkis: minäkin oon hoksannut tuon ajan kulun! Huomenna meiän neiti 1kk!!! :heart: Ja se neuvola meilläkin on ens viikolla. :) Noista perhekahviloista ollunna puhetta... Täällä meilläpäin on perhekahvila (joskaan en tiiä kuka sitä pitää yllä...), mutta joku mulle puhu keväällä, että kamalasti...
  15. P

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    huomenta vaan kaikille tasapuolisesti! Täällä ollaan Kuokkalassa äitin luona poissa isin jaloista pyörimästä! :) Äiti olis ottanut tytön hoitoonsa ja päästänyt mut takas nukkumaan, mutta eipä paljon nyt sit enää nukuta... :headwall: tietysti sitten aamulla kun ei enää passais nukkua! Vaikkakin...
  16. P

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Jeeeee!!! Me lähetään huomenna ekaa kertaa linja-autoilemaan Hennin kanssa!! :) Mies lähtee juhlimaan kavereidensa kanssa ni me mennään sitten Hennin kanssa mun äitin luokse elikkäs mummolaan! Testaillaan samalla miten tyttö nukkuu vieraassa paikassa ja äiti saa hoitaa yöheräämiset. Mulle lepoa...
  17. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Minä oon tänään alkanut tosiaan pohtimaan tuon imetyksen lopettamista koska tyttö pullautteli ylitsevuotavaa tissiä pois. Aikaisemmin Henni tarttui kuin sika limppuun jos tippakin oli herahtanut nännin päähän. Siispä tästä lähin pumppaan maidon, joten se päätyy joka tapauksessa Hennin...
  18. P

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Onnea paljon Outikolle :flower: Pystyn hyvin kuvittelemaan kuinka itsekkin olisin ollut paniikissa, mutta onneksi kaikki meni hyvin! :) Vaipoista: minä olen todennut Liberot paremmiksi kuin Pampersit. En tiiä mikä siin on, mut ne vaan on! Ei oo kummankaan kanssa ollu ylifalskaamista tms...
  19. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    Kiitos Loorus ja muutkin kannustuksesta tuohon imettämisjuttuun! :) Asiat tuppaa menemään omalla painollaan. Mun vaan pitäs olla ajattelematta liikaa! Joku joskus sanonut, ettei ajatteleminen sovi mulle...lie totta?! :D
  20. P

    Jyvässeudun äidit vol. 2

    On kiva lukea teidän imetyskokemuksista. Meillä neiti täyttää huomenna hienot 3vkoa!! :heart: Oon miettinyt, että kun mulla ei selkeesti tule tarpeeksi tavaraa neitille ni pitäiskö alkaa vierotus jo nyt?! Lisäksi tähän se, että tupakoin niin sais senkin vierotuksen alta pois..?? Mies tosin on...

Yhteistyössä