Hakutulokset

  1. C

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Hei taas, hetki on vierähtänyt. Eli eilen lähti viimeinen liuska e-pillereitä käyttöön ja sitten voidaan aloittaa yritys. Lääkäriltäkin sain luvan raskauteen (eräiden tutkimusten ja lääkityksen takia). Jännityksellä odotellaan miten kauan tällä kertaa menee. Esikoista tehtiin vuosi ja toinen...
  2. C

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Heippa kaikille! Tämä vaikuttaa olevan juuri minulle suunnattu ryhmä, vaikken vielä lukenutkaan koko ketjua läpi. Eli täällä kuumeillaan jo kovasti kolmatta :) Lyhyesti vähän itsestäni eli ikää tulee syyskuun lopussa 36 ja perheeseen kuuluu aviomies ja kaksi tyttöä, synt. 2006 ja 2009 sekä...
  3. C

    Aloittajat 2012-2013

    Heippa. Tämä taitaa olla se oikea paikka mullekin, laitoin jo kerhoonkin hakemuksen :) Eli mulla alkaa olla lievästi nousevaa vauvakuumetta, mutta tarkoituksena ei ole vielä ihan hetkeen vauvaa saada, mutta ehkä 1-2 vuoden päästä voisi olla hvyä hetki.
  4. C

    reisjärvi!

    Mukavan oloinen paikka, oon siellä kulkenut sukulaisissa ja kummien maatilallakin. Pienempänä oltiin serkkujen kanssa juottamassa vasikoita ja muutenkin vietin jonkun verran aikaa siellä. Nyt ei ole tultu käytyä vähään aikaan, mutta mukavia mielikuvia on jäänyt. Ja kaupat ja palvelut lähekkäin.
  5. C

    G: Monta vuotta olet ollut naimisissa?

    elokuussa 5v
  6. C

    Etelä-Pohojammaa pinohon järiesty!

    Alajärvi/Vimpeli
  7. C

    G: Mihin kellonaikaan lapsenne on syntynyt?

    Tyttö syntyi 6.44
  8. C

    no listataas minkä nimisiä tyttöjä teillä on!

    Meiltä löytyy Emma Katariina :heart:
  9. C

    *Lokamassut 2009 Kesäkuussa*

    Tällä kertaa tulee pelkkää omanapaista juttua, käyn lukemassa teiän jutustelut paremmalla ajalla Eli täällä ollaan sairaslomalla ennenaikaisten supistusten takia ens viikon keskiviikkoon asti, jolloin on rakenneultra. Saa nähä jatkuuko sairasloma vielä senkin jälkeen. Ei nää supistukset kyllä...
  10. C

    *Lokamassut 2009 Kesäkuussa*

    Heippa täältä Etelä-Pohjanmaan suunnalta. Ensiksi Talvicille kiitokset päivityksestä. Tiedot on ihan oikein. Kerhopuolella käyn lukemassa ja yritän myös kirjoitella ahkerammin sinne, joten älä poista mua listasta :) Täälläkin on jo harjoitussupistuksia tai ainakin luulen niin. Esikosta kun...
  11. C

    Onko sinulla parempi kasvo vai nimi muisti?

    Mä taas muistan kyllä kasvot hyvin eli tunnistan aina että oon nähny henkilön jossakin ja nimetkin muistan kyllä aika hyvin. Ainut ongelma tulee siinä ku pitäis yhdistää oikea nimi oikeisiin kasvoihin. Tästä on mun kaverit nauranu mulle aina ku oon pokkana väittäny että en oo esim. jutellu...
  12. C

    mikä on ollut paras kivunlievitys (synnytys)

    Mulla ei ilokaasu toiminu ollenkaan ja sain sitten sekä paracervikaali että pudendaalipuudutteet kohdunsuulle ja ainaki mulla ne toimi. Ei tuntunu enää kipua, mutta ponnistustarve tuntu. Ei ottanu ponnistusvaihe kipeää ja tyttökin synty niin nopeasti ettei oikein kerenny mitään tajuamaan. Nyt...
  13. C

    G: Montako löytyypi samannimisiä kun sinä?

    etunimeä 25412, joista 2 miehellä, entistä sukunimeä nykyisenä nimenä 5624 ja nykyistä sukunimeä yht. 34 ja nykyisenä sukunimenä 20
  14. C

    Te joilla oma asunto.

    Meidän omakotitalo valmistu 2004 eikä oo vielä tehty oikeen mitään remppaa. Nyt ois tarkotus tapetoida tytön huone uusiksi.
  15. C

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    Pure love olen sanaton, toivon teille paljon voimia ja isot :hug: teille kummallekin.
  16. C

    Ikägallup

    27, syksyllä 28, tyttö 3v4kk ja toinen tulossa
  17. C

    Äiti-tytärsuhde

    Mulla on äitini kanssa tosi hyvät ja läheiset välit, vaikka murrosikäisenä otinkin äitini kanssa yhteen päivittäin aina jostakin todennäköisesti aika typerästä syystä. Mutta nykyään ollaan tosi hyvissä väleissä ja äiti on aina auttamassa jos jotakin tarvitsen ja hän on myös mun luottohenkilö...
  18. C

    Mikä kivunlievitys tokassa synnytyksessä, kun ensimmäinen nopeahko?

    Mulla oli ekassa synnytyksessä sekä pudendaali että paracervikaali -puudutteet ja kesto oli 4h 14 min. Sairaalassa kerkesin olla tunnin ennen kuin tyttö synty. Nyt ootan toista ja saa nähä miten nopeaa tää toinen tulee, et kerkeenkö saada mitään puudutteita. Mulla ainakin nuo puudutteet tepsi...
  19. C

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    39+1 ja synnytys kesti 4h 14 min josta ponnistusvaihe 6 min
  20. C

    *Lokamassut 2009 Toukokuussa*

    Pure love, Kävin kontrolliultrassa viime viikolla ja mulla on varattu ultra-aika rv 30, just tuon istukan kasvun takia. Mulla se johtuu siitä alhaisesta riskiluvusta 1:250 ja etenkin siitä, että mulla oli papp-hormoni matala, eli se hormoni, joka vaikuttaa istukan kasvuun. Eli siinä on riskinä...

Yhteistyössä