Hakutulokset

  1. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Meille syntyi poika heti kun päivä oli vaihtunut itsenäisyyspäiväksi, 4100g ja 55cm, 40+5. Synnytyskertomus samaan syssyyn: Edellisillan oli supistellut tehokkaasti mutta kivuttomasti, koko torstain oli sen sijaan mitä mainioin olo, kävin joogassakin, ei supistellut lainkaan. Pikkuisen...
  2. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    VanamoBr onnittelut! Kuulostaa siltä että meni mukavasti ja pieni nyt varmaan on mitä ihanin :) Aika monenmoista synnytyksen ennakko-oloa on täällä itse kullakin, ei vaan voi tietää mikä johtaa mihinkin. Täällä eilen paljon kivuttomia supistuksia, tänään päivän mittaan tullut limatulppa...
  3. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Judie ja Kurina onnittelut!!! Neyski tsemppiä pohdintoihin. Kyllä siinä miettiessä aina jotain itselle selkiää vaikkei helppoja vastauksia olekaan. Hanne miten polilla? Mullakaan ei juurikaan supistele, mutta voi se kohdunkaula kypsyä muutenkin. Tosin neuvolassa tutkiessa kätilö sanoi...
  4. P

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Minnie onnittelut!! Hyvä että on pieni kunnossa, vaikka varmaan menee aikaa sulatteluun..koska pääsette kotiin onko jo tietoa? Pelottavaa touhuahan tämä on, mutta ihanaa. Hyvää kolmatta päivää äitinä! Joanna lupaavalta kuulostaa synnytyksen suhteen, kun on noin tarkasti tutkittu. Synnytät...
  5. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    tömpsis joo itsekin toivon ja varmaan moni muu spontaania synnytystä! Mietin vaan kuinka monelle meistä tulisi 'luonnollisessa entisajan synnytyksessä' vamma tai vielä huonompi kohtalo itselle tai lapselle (muistaakseni ilman sektiota n. 1/15 ei selviä edes hengissä), ja sitten tulee ihan...
  6. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Hui kun monella synnytys alkaa olla käsillä! Minnie82 onnea matkaan! Jotenkin - mitenkään pelkoasi vähättelemättä - tuntuu hyvältä että huomasivat ettei pieni kestä supistuksia jo etukäteen, niin silloin ei tarvitse kesken synnytyksen moista arpoa - jos hänelle kerran sektio on se paras tapa...
  7. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Maikkis aivanihana synnytystarina kaikessa ennalta-arvaamattomuudessaan. Ja nyt se tulos siellä jo tunkee kahta jalkaa yhteen punttiin, suloista! Oikein hyviä ensipäiviä kotona teille!! Minniliini joo, maha ei koskaan ole sopiva, ärsyttävää tosiaan! Meidän esikoinen hikkaili paljon, ja...
  8. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    marr onnea! Hyvä että säästyi pieni murtumilta ja sinun selkäsi turhalta kiusalta, ja ihanaa kun pääsee tutustumaan pikkuiseen :) Minnie meillä on vain mies alkanut kuorsata näin loppuraskaudesta - ihan kuin ei muutenkin kaikki asiat herättäisi.. Valkovuotokeskusteluun vielä kommenttina...
  9. P

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Sandaali onnea! Ja hyviä tutustumispäiviä :) Ameile Vauva tuntuu pärjäävän monellakin varusteella, meilläkin oli melkein kaikki saatua. Jälkeenpäin parhaita 'varusteita' oli kietaisubodit kun ei tarvinnut pienenpientä päätä ujuttaa mistään kolosista, unipussit ja riittävä määrä harsoja...
  10. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Moikka. Neuvolakuulumiset täältä ihan ok. Pienen sykkeet on olleet 160-170 viime kertoina, ja puoliksi pyynnöstäni th soitti vielä polille ja kysyi onko syytä huoleen - onneksi ei. Jos ei vaihtelisi tai olisi yli 170 pitäisi selvitellä, aika hilkulla, toivottavasti ei tosiaan mitään sydänvaivaa...
  11. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Onnea Maikkis ja Naurukohtaus!!! :flower: Paivih oi voi pientä, pahoittelut! Pohjoistuuli olet kyllä pitkään saanut pitää kaksoset matkassa, sen mukainen on tuo komea mahakuvasikin! Hieno! Toivottavasti neuvolassa tulee jotain selkeyttä synnytykseen. Kaveri synnytti tuplansa niin että...
  12. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Tömpsis no onpas inhaa! toivottavasti on ainakin niitä vaivoja jotka häviävät heti kun syntyy. Sitä odotellessa.. Minnie no hyvä sitten. Tsemppiä vaunupalapeliiin. Pitäisi itsekin vähän tutustua paremmin, kun koelenkillä lähti pyörä irti niin ei tainnut kaikki olla vielä kunnossa :whistle...
  13. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Suvi88 kiva nimi :). En osaa tosin itse ajatella ennen kuin näen pikkuisen naaman. Vielä tuosta imetyspaita/toppi-aiheesta; se on kyllä ollut mun lempihankintani! En tykkää muiden läsnäollessa tai ainakaan julkisilla paikoilla kaivaa tissiä ulos kaula-aukosta tai paljastaa koko mahaa...
  14. P

    IVF/ICSI- hoidoista plussaan syksy-13/kevät-14

    Robina :)!! Ihania uutisia. Ja kaikille tasapuolisesti hyvää odotusta toivotellaan tuolta kevään plussanneiden pinosta!
  15. P

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Neppu joo kuulostaa aika yleistävältä - ehkä riippuu työn laadusta ja liitoskipujen määrästä pystyykö olemaan?!? Mulla oli kohtalaisia kipuja (makasin lonkat kipeinä joka ilta, mutta töissä tuntui ok) silloin kun olin töissä, mutta kivut loppui kokonaan kun seisomarasitus väheni äippäloman...
  16. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Hanne toivottavasti kaikki menee niin hyvin kuin vain voI! Täällä peukut pystyssä. Koska selviää lisää? Iikki & Noie, tervetuloa! Kävin Kättärillä tutustumiskierroksella, ystävällinen, mutta jotenkin vähän sellainen 'ahdas' tunnelma jäi. "Ei ole tohveleita ja päiväkahvit on säästetty pois...
  17. P

    Lapsettomuushoidoista keväällä -13 plussanneet

    Joo nostellaan. Minnie aika samoissa viikoissa mennään! Minulla on olo selkeästi helpottanut sen jälkeen kun äitiysloma alkoi (Neppu etkö pääsisi vähän aiemmin jos olo on tuollainen?), ei ole enää liitoskipuja kun ei ole niin paljoa pystyssä, saa paremmin nukuttua ja ilmeisesti vauva on kai...
  18. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Syyselo hienoa kuulla :) Diipadaapa minusta nuo carriwellit olivat ainakin tosi hyviä, ovat jotenkin joustavia niin sopivat vaikka rinnat kasvavat ja pienenevät. Minulla on omat jo nyt käytössä kun muut ei enää sovi. Rokotuksia pitää vielä harkita, ehkä otan ensi viikolla. Tuo on kuitenkin...
  19. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Syyselo onnittelut :)!! Tiedätkö vielä tarvitseeko pikkuinen kauan tehohoitoa? Tsemppiä ja kiitos kun käynnistit synnytykset tässä ketjussa.
  20. P

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Joo tosiaankin on kaikilla mielipide vatsan koosta, muodosta, minun yleisestä kunnostani jne jne. Olen opetellut sellaisen puoliksi kuuntelevan 'niin joo' vastauksen, kun ei ole tuohon oikein mitään sanottavaa. Oletteko te muuten huomanneet joutuvanne tönityiksi? En tiedä liikunko itse jotenkin...

Yhteistyössä