Hakutulokset

  1. S

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Minä odottelen edelleen päsyä sinne FB ryhmään...
  2. S

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    miranenn mua harmittaa todella etten ehtinyt siihen ensimmäiseen ryhmään :( , taitaa olla useampikin jolla on ennestään jo monta lasta..?
  3. S

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Täällä ilmoittautuu yksi odottaja, laskettu aika 19.6. haluaisin FB ryhmään mukaan :)
  4. S

    Vauvan ensilusikallisista

    meillä oli sama vika itse tehtyjen soseiden kanssa :|
  5. S

    Olenko ainut, jota politiikka ei kiinnosta?

    ja mulla on pyöriny joskus mielessä kysymys että olenko ainoa jota politiikka kiinnostaa.. tuntuu että enemmistöä se ei tunnu kiinnostavan lainkaan.
  6. S

    sattuuko kuparikierukan laittaminen ?

    mulla ainakin sattui :|
  7. S

    Jos sinun nyt pitäisi valita tyttärellesi nimi

    tytölle on paljon ihania nimiä.. Emilia, Jasmiina tai Amanda
  8. S

    Kaverini taitaa olla kateellinen minulle, mutta haluaa todistella, että hänellä asiat paremmin

    omia valintojaan hän saa toki "kehuskella" mutta toisen valintoja ei minun mielestä ole vara arvostella!
  9. S

    PUHEMEEMI: miten sanoisit seuraavat?

    1. Siskoni punainen mekko mahtuu myös minulle. siskon punane mekko mahtuu mullekki 2. Tarvitsetko apua kirjoitustehtävässä, jonka maantiedonopettaja antoi? tarvitko sää apua kirjotustehtävässä, minkä maantiedonopettaja anto 3. Hyvä on, tehdään niin kuin sinä ehdotit. hyvä o, tehhää...
  10. S

    minkätyyppinen lelujen säilytys systeemi teillä on?

    useampi muovilaatikko mutta niihin ne harvoin eksyvät :headwall:
  11. S

    huuli-ja kitalakihalkio

    eivät välttämättä ole periytyviä, meillä on esikoisella suulakihalkio mutta minä en tiedä omasta enkä mieheni suvusta ketään jolla olisi halkio. suomessa on erittäin hyvä huuli-ja suulakihalkiokeskus ja sieltä saa kaiken mahdollisen tiedon ja tuen =)
  12. S

    Onko muilla ennakkoluuloisia/nirsoja 3-vuotiaita ruokailijoita?

    täältä löytyy myös varsinainen nirsoilija :/ ainoastaan peruna ja makaroni kelpaavat, mitään niihin ei saisi sekoittaa :o
  13. S

    Ootteko menny salassa naimisiin?

    me mentiin vuosi sitten "salaa" ainoastaan miehen siskolle kerrottiin etukäteen =) muut oli iloisia mutta anoppi vetäisi herneen nenään siitä ettei kerrottu hänelle etukäteen :headwall:
  14. S

    Mä oon tullu siihen tulokseen

    sama vika täällä :laugh:
  15. S

    Salaatteja pinoon

    majoneesia broileria herkkusieniä kurkkua pekonia valkosipulia
  16. S

    Saat tietää raskaudestasi vai 13 tuntia ennen synnytystä! Mitä teet?

    olisin erittäin helpottunut :laugh: edellisissä raskauksissa kun on ollut niin paljon vaivoja että ei ole jäänyt huomaamatta. :D

Yhteistyössä