Hakutulokset

  1. V

    Täällä luovuttaja

    Hei luovuttaja!! Kiitos sinulle, että ajatuksissasi on tuollainen hyvä teko. Toivottavasti ajatuksesi vahvistuvat ja joku perhe saa sinun avullasi kauan kaivatun pienokaisen!! Olen itse 1,5 vuotiaiden kaksospoikien äiti, ja he saivat alkunsa luovutetuista munasoluista. Olin itse käynyt läpi...
  2. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiva kun mutkin vielä muistetaan :) ja aika hauskoja hymiöitä tänne on ilmaantunut , rupesi naurattamaan toi Nuppu68:n :stick: .. Rudylle terkkuja, melko samassa tilanteessa siis ollaan !! Kyllä luulen, että mekin päädymme siirtämään pakkasukot, ehkä tällä kertaa kuitenkin yksi kerrallaan :)...
  3. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan kaikille kanssasisarille! Olenkin pitkään ollut poissa palstalta, mutta aikanaan täällä tuli pyörittyä monta kertaa päivässä ;) Meillä on ihanat 1,5 vuotiaat kaksospojat luovutetusta munasoluhoidosta. Yritettiin ensin omilla soluilla 6 ivf-hoidon verran, joten toivo oli jo käytännössä...
  4. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Niin, ja Shendalle vielä: tosi upeeta, että olet luovuttanut munasoluja! Kiitokset meidän kaikkien puolesta!!
  5. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Joo, meidän hoito oli sen n. 7000 euroa yhteensä v.2009. Eli kallista lystiä on, varsinkaan, kun ei sekään kuitenkaan läheskään aina tulosta tuota.. Meillä kävi onni, ja ekasta siirrosta tuli kaksospojat, jotka nyt 9kk. 2 alkiota jäi pakkaseen vielä. Eli ilmeisesti vika tosiaan ollut mun...
  6. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Shenda: mekin oltiin aikanaan Felicitaksessa, jossa nuo 6 ivf-icsi hoitoa tehtiin, ja tyytyväinen olin kyllä heihin, mutta luovutettu munasoluhoito tehtiinkin sitten Fertinovassa, sillä Felicitaksen jono oli silloin 1-2 v, ja Fertinovassa n. 1/2 v., mutta jonoon voit ilmoittua useampaankin...
  7. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Aliisalle, Lokakuulle ja Selalle myöhästyneet vauva-onnittelut! Dream: ihanaa, että adoptioprosessi etenee, kyllä se aika siitä kuluu, ja kohta teilläkin on pieni napero sylissä!! Siitä on tosi pitkä aika, kun oon käynyt tällä palstalla, ja nytkin vaan pikaisesti kurkkaamassa, mitä kuuluu...
  8. V

    Klexane ja ivf

    Hei, minulle määrättiin klexanea neljännen tuloksettoman ivf-hoidon jälkeen, kun laboratoriotutkimuksissa selvisi hyytymishäiriö (apc-resistenssi), joka ilmeisesti on suomalaisilla melko yleinen.. sinullako siis tällaista ei ole löytynyt, vai onko tutkittu? Ilmeisesti tuo klexane on sellainen...
  9. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Teekupille ja Selalle piinispinnaa!! Peukutan täällä teitä kovasti! Marisabel: koita jaksaa. Mullakin oli noita itkukohtauksia hoitojen aikana ja odotellessa hoitoa. Itkin varmaan muutaman vuoden aikana enemmän kuin koskaan elämässäni tulen ikinä itkemään (toivottavasti..). Kait se on...
  10. V

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Heippa, meille on syntynyt 24.4. kaksi täydellistä pikkupoikaa. Synnytys käynnistettiin rv. 37+3, sillä minulle tuli raskausmyrkytys. Onneksi paikat olivat jo sen verran auki, että synnytys käynnistettiin kalvojen puhkaisulla, ja sitten sain oksitosiini-tippaa. Synnytys kesti 14 h ja pojat...
  11. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos onnitteluista!! Rudy: pojat olivat 2750 ja 2650 grammaisia, eli ihan kivan kokoisia jo. Ja raskaus tosiaan sujui hyvin, loppuvaheen raskausmyrkytystä lukuun ottamatta.. Vilhelmiina
  12. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei tytöt! Tulin vain pikaisesti ilmoittamaan, että meille syntyi 24.4. terveet pojat rv 37+4. Synnytys käynnistettiin raskausmyrkytyksen takia. Kotona ollaan, väsyneitä mutta onnellisia! On tämä ollut sellainen tuskien taival, että vaikea on uskoa, että nyt ollaan tässä ja perheenä.. Takana...
  13. V

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Taikapapu: ONNEA!! Ihana kuulla, että synnytys voi olla nopea ja helppo =) Alex: aika jännä, että sulle ei noilla paineilla aloitettu lääkitystä, johtuneeko raskausviikoista, kun mulla niitä kuitenkin enemmän.. Toivotaan, että vaiva pysyy kurissa, onneksi olet sinäkin kuitenkin jo noin...
  14. V

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Mitäköhän Napsikselle kuuluu?? On varmaan jo vauva kainalossa :flower: :flower: Rouva B: koita sinnitellä, odottavan aika on PIIIIITKÄ.. Kyllä sulla tosiaan on melkoisen pyörivä vauva masussa =) Alex: kurja juttu toi raskausmyrkytys.. Toivottavasti pysyy kurissa paineet, ettei tartte...
  15. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Teekupille vaan äkkiä vastaan tosta sairasajan palkasta, että lain takaama työnantajan minimimaksuaika on sen 9 (vai oliko 11) päivää, jonka jälkeen Kela maksaa työntekijälle sairaspäivärahat. Työehtosopimuksissa ja työsopimuksissa voi sitten olla tästä pidempiä palkallisia sairaslomia (niinkuin...
  16. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hillevi: mulla oli toi progestoron käytössä lugejen sijaan elokuussa, se oli ainakin silloin kela-korvattava, toisin kuin lugesteron. Suosittelen ostamaan sen YO-apteekin sijaan Stockan apteekista, sillä ero valmisteen käyttömukavuudessa oli kuin yöllä ja päivällä. Ne valmistaa sen myös siellä...
  17. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Emilialle onnittelut kahdesta sydämestä!!!! Suosittelen muuten rekisteröitymään sellaiselle palstalle kuin Monikko-Onnea (löytyy ainakin googlettamalla), joka on suljettu palsta, sieltä saa paljon hyvää vertaistukea monikko-odotukseen, jossa kuitenkin ne omat juttunsa. Rudy: hienoa, että...
  18. V

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    No hui, Kroko, onpa sulla ollut varsinaiset koittelemukset!! Onneksi kaikki kuitenkin nyt hyvin.. Alex: hienoa, että pieni kasvaa hyvin, eiköhän kaikki ole nyt siis ok? Napsikselle onnittelut puhtaista imusolmukelöydöksistä, oli varmasti suuri helpotus!! On se vaan jännää, että...
  19. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Lokakuu :hug: .. Nennuliini:onnittelut pikkuprinsessasta!!! Perässä tullaan, hui, taidanpa kohta olla seuraavana vuorossa.. nyt rv 33 meneillään, vielä kuukausi tai pari hyvässä lykyssä jäljellä.. vaikka maha alkaa kohta kyllä jo olla niin iso, että en tiedä miten se tästä enään kasvaa...
  20. V

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ihanaa Aliisa!!!! :heart: ja onnittelut Tuuttituulialle myös!! Vilhelmiina ja pojat 31+1

Yhteistyössä