Hakutulokset

  1. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Olen pahoillani etten kesäkuun puolivälin jälkeen ole täällä käynyt.. Netti tuntui vievän liikaa aikaa, joten osittain tarkoituksella jättäydyin "pois". :/ Mutta nyt olen siis 4 viikkoa ja 1 päivää vanhojen suloisien kaksospoikien ikionnellinen äiti!! Raskaus mulla meni kyllä...
  2. L

    Kaksosten odottajia v.2009

    Olen pahoillani etten kesäkuun puolivälin jälkeen ole täällä käynyt.. Netti tuntui vievän liikaa aikaa, joten osittain tarkoituksella jättäydyin "pois". :/ Mutta nyt olen siis 4 viikkoa ja 1 päivää vanhojen suloisien poikien ikionnellinen äiti!! :heart: :heart: Raskaus mulla meni kyllä...
  3. L

    Harjoittelusupistuksia(ko)?

    Ollaan juteltu aiheesta Porin ja lähikuntien kaksosodottajien kanssa (ollaan tutustuttu ja pidetään säännöllisesti yhteyttä lähes 10:n kaksosodottajan kanssa, kaksi on jo synnyttänytkin) ja tultu siihen tulokseen, että neuvolasta saa tuon(kin) asian suhteen yksisikiöistä raskautta koskevaa...
  4. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    ..rv 29+0! Paino: +6kg (+250g/vko) SF: 31cm (kaksosraskaudelle tyypillisesti vähän käyrän yläpuolella) Hb: 130 (noussut "itsestään" kuukaudessa 10:llä!) RR: 110/72 Pissa: Puhdas Turvotus: Ei Sykkeet: n.130 ja 135x/min Toivottelen taas kaikille oikein hyviä vointeja ja...
  5. L

    Kaksosten odottajia v.2009

    ..rv 29+0! Paino: +6kg (+250g/vko) SF: 31cm Hb: 130 (noussut "itsestään" kuukaudessa 10:llä!) RR: 110/72 Pissa: Puhdas Turvotus: Ei Sykkeet: n.130 ja 135x/min Edelleen on pakko kehua, että raskaus on mennyt ihan uskomattoman hyvin (ja helposti)!! Nyt vaan etenkin iltaisin...
  6. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Vähän "myöhästyin" teidän gallupista, kun en oo pariin päivään ehtinyt täällä käydä, mutta mä taisin voittaa? :wave: Huomenna poks 29+0 ja massun ympärys 83cm ja edelleen siellä on siis KAKSOSET.. :D Uskotteko, että on aika ahdas olo? :x Lilliputit ovat joka ultrassa vastanneet viikkoja...
  7. L

    Kaksosten odottajia v.2009

    :flower:
  8. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Toivottelen tervetulleiksi Hilla-80:n ja bettina1:n!! :wave:
  9. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Huomenta elo-mammat! B) Tulossa kunnon hellepäivä, tosin täällä rannikolla (asun 15km Porista) ei taida vielä lämpötila nousta yhtä korkealle, kuin jossain Tampereen suunnalla.. Meri on kuitenkin vielä niiiiin kylmä.. :/ Mennään iltapäiväksi mieheni ja veljeni kanssa mun vanhempien mökille...
  10. L

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Voi.. Otan osaa suruunne!! Sylintäydeltä halauksia!!
  11. L

    ***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

    Onnittelut tessak:lle pienen tytön syntymän johdosta!! :flower: LEAL; olit ilmeisesti Satakunnan keskussairaalassa? Pääsin pelkoklinikalla yksityisvisiitille sinne synnärille mieheni kanssa, onneksi oli tosi hiljaista, siis ääniä ei kuulunut, vaikka kuulemma suurimmassa osasta saleja oli...
  12. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Mulla oli eilen äitiyspoli-visiitti (rv 27+0) ja kuten kaksosraskaudessa yleensä tässä vaiheessa on tapana, kohdunkanava oli jo lyhentynyt. Se oli 4D-ultrassa 4 viikkoa sitten 50mm, nyt 26mm. Tuo mun lukema oli lääkärin mukaan kuitenkin kuulemma vielä ihan ok ja kohdunsuukin oli visusti kiinni...
  13. L

    ***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

    Mulla oli eilen äitiyspoli-visiitti (rv 27+0) ja kuten kaksosraskaudessa yleensä tässä vaiheessa on tapana, kohdunkanava oli jo lyhentynyt. Se oli 4D-ultrassa 4 viikkoa sitten 50mm, nyt 26mm. Tuo mun lukema oli lääkärin mukaan kuitenkin kuulemma vielä ihan ok ja kohdunsuukin oli visusti kiinni...
  14. L

    Kaksosten odottajia v.2009

    Mulla oli eilen äitiyspoli-visiitti ja odotetustikkin oli jo kohdunkanava lyhentynyt. Se oli 4D-ultrassa 4 viikkoa sitten 50mm, nyt 26mm. Tuo mun lukema oli lääkärin mukaan kuitenkin kuulemma vielä ihan ok ja kohdunsuukin oli visusti kiinni!! HUH!! Lääkäri määräsi mulle luonnollisesti...
  15. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    Outiko, viskeistä: Laphroaig on mieheni ja monen muunkin lempiviski. Se on sellainen savuinen, tervainen.. Kämppä tuoksuu jonkin aikaa, kun sitä on joku nautiskellut. Illusialle isot onnentoivotukset! :flower:
  16. L

    Kevään 2009 tuplia ?

    :flower:
  17. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    OnSiisKevät, älä pelottele. :x No onneksi sekin, että oon itse kovin pieni, johtaa kuulemma todennäköisesti siihen, että vauvat ulkoistautuvat melko ajoissa. En tietenkään toivo, että turhan ajoissa..
  18. L

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

    ..syntyi eilen, lähes päivälleen laskettuna aikana, neljäs lapsi: 53cm ja 4700g!! Ugh.. No tuo koko oli odotettavissakin, kun esikoispoika oli samaa luokkaa, tytär hiukan alle 4kg ja viime keväänä syntynyt (mutta 2,5 viikon ikäisenä kuollut) poikakin muistaakseni reilu 4kg. Tämä äiti itse on...
  19. L

    Kaksosten odottajia v.2009

    ..syntyi eilen, lähes päivälleen laskettuna aikana, neljäs lapsi: 53cm ja 4700g!! Ugh.. No tuo koko oli odotettavissakin, kun esikoispoika oli samaa luokkaa, tytär hiukan alle 4kg ja viime keväänä syntynyt (mutta 2,5 viikon ikäisenä kuollut) poikakin muistaakseni reilu 4kg. Tämä äiti itse on...
  20. L

    Kevään 2009 tuplia ?

    Toivotaan, että neidit voimistuvat ja pääsevät mahdollisimman pian kotiin! :flower:

Yhteistyössä