Hakutulokset

  1. Tiskirätti

    Olen NIIIIIN pettynyt julkiseen terveydehuoltoon, tajusin vihdoin itse sairauden josta olen kärsinyt ikäni (AD/HD)

    Jotenkin surullista, että jonkun pitää vetää tollanen määrä mömmöjä naamaansa selvitäkseen itsensä kanssa.
  2. Tiskirätti

    No jopas on hommat muuttunut.... =0

    Kaikenlaasta uutta ja ihmeellistä on vuoden aikana ilmaantunut tänne mammojen virtuaalimaailmaan... :D Osaako sitä enää vuoden tauon jälkeen käyttää koko Mitäsnyttiä...? :D
  3. Tiskirätti

    Huoh, mikä hinku puolivuotiaan vauvan äidillä on päästä pari kertaa kuussa viihteelle ja jättää vauva yöksi hoitoon.

    Ai juu, ja meilä on myös isä joka hoitaa, jos joka kerta ei ole tarvetta viedä yökylälle :wave: Se osaa kaiken ihan yhtä hyvin kuin mäkin.
  4. Tiskirätti

    Huoh, mikä hinku puolivuotiaan vauvan äidillä on päästä pari kertaa kuussa viihteelle ja jättää vauva yöksi hoitoon.

    Mä olen ainakin mennyt, ja meen vast edeskin. Pakko käydä tuulettumassa, unohtaa kitinät, marinat ja paskavaipat ja vaan pitää hauskaa. Seuraavana päivänä mussukat äkkiä kotiin hemmoteltavaksi, kun on ollut niin ikävä :D Mumma nauttii kun saa vauvaa 1 vee hoitoon, ja vauva 1 vee nauttii, kun...
  5. Tiskirätti

    saanko virtuaalista juomaseuraa?

    :wave: :D :laugh: :wave: :p B) B) :attn: :wave: :wave: :wave: :snotty: :snotty: :heart: :laugh: :D :hug:
  6. Tiskirätti

    saanko virtuaalista juomaseuraa?

    NYT! Tuu jo!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=FLQgjEhH400 Baila baila, heiluta heiluta :attn:
  7. Tiskirätti

    saanko virtuaalista juomaseuraa?

    No tottahan toki :D Näköjään tulee joku hidas: http://www.youtube.com/watch?v=vqjf7kPAX-g&feature=fvst
  8. Tiskirätti

    Mitä muistatte toisista palstalaisista? Nimiä+ehkä jotain muuta? Myös harmaat lasketaan mukaan!

    Oiskohan se ollut se sitten? :D Sori, liikaa käärmeitä, menee sekaisin :saint:
  9. Tiskirätti

    saanko virtuaalista juomaseuraa?

    En oo vissiin ikinä ennen kuullut, oikeen hyvä oli :D Ihana ääni tuolla typsyllä! Ja rupiaa tanssittamaan :laugh:
  10. Tiskirätti

    Mitä muistatte toisista palstalaisista? Nimiä+ehkä jotain muuta? Myös harmaat lasketaan mukaan!

    Ööööö, mun mielestä keskusteltiin näistä asioista kiivaasti ihan just näinä päivinä... Mikäs muu lohikäärme täällä sit on?
  11. Tiskirätti

    saanko virtuaalista juomaseuraa?

    http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM
  12. Tiskirätti

    Mitä muistatte toisista palstalaisista? Nimiä+ehkä jotain muuta? Myös harmaat lasketaan mukaan!

    Muistan et BV:n vauvan työnimi oli Paprica, Scarletti on Pohjanmaalta, Lunaticista oon kuullut paljon, et se olis riidanhaastaja, mut kumma kyllä, mä en ole huomannut. Herra Majuri on aina eri mieltä: Alaston Lohikäärme ei mene häihin, jos hääparin lahjatoive on raha, ja imettää ruokapöydässä...
  13. Tiskirätti

    saanko virtuaalista juomaseuraa?

    :wave: Täällä yks äiti vapaalla! Ja olutta kiskoo (hyi hyi, palstamammat suuttuu) :D Mikäs Sisaren meno ja meininki?
  14. Tiskirätti

    Tiedättekö naisia, jotka omasta mielestään ovat aivan tajuttoman upeita

    Tiedän, en varsinaisesti tunne. Musta tulee varmaan isona samanlainen :D
  15. Tiskirätti

    Ajatusketju: Jos saisit sanoa vain yhden lauseen enää,

    ja joutuisit sanomaan sen miehesi parhaalle ystävälle, mitä sanoisit?
  16. Tiskirätti

    Onko noista maajussipareista vielä oikeasti jotkut yhdessä,onko tietoa?

    :D Ihanaa, ne olikin mun mielestä niin tosimielellä matkassa.
  17. Tiskirätti

    ---Mitäs mieltä maajussien valinnoista???---

    |O Toivottavasti tää oli vale!
  18. Tiskirätti

    Vehnä lihottaa ei rasva!

    Vehnä on kyllä perkeleestä. Se turvottaa ja saa olon väsyneeksi. Siksi en sitä käytäkään enää juurikaan lainkaan, vaikka karppaukseta olen siirtynyt hivenen normimpaan ruokavalioon. Mutta sen pois jättämiselläkin on paino pysynyt samassa, lisää ei oo tullut, vaikka karkkia ja herkkuja joskus...
  19. Tiskirätti

    Olenko ainoa, joka ei kaipaa/pysty saamaan kuin yhden orgasmin per seksi?

    Mä ainakin vaan päätin, että mähän en enää seksiä harrasta, jos mies ei tuota mulle orkkuja joko ennen tai jälkeen oman tyydytyksensä. Sen päätöksen jälkeen, alkoi tulla orkkuja yhdynnässäkin, mitä ei ollut koskaan ennen tapahtunut. Mä tein vaan itelleni selväksi, että oon ihan oikeutettu myös...

Yhteistyössä