Hakutulokset

  1. R

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    minutkin saisi lisätä listaan.=) l.a on 28.6 ja seks synnytyssairaala. ja kuudes lapsi tulossa.=)
  2. R

    mitä ruuaksi tänään?

    ehdotuksia. =)
  3. R

    Lapua + lähialueet

    hei täällä on 5 lapsen kotiäiti nurmosta. olisi kiva tutustua.olen 32 vuotias. kirjoita yv:tä jos kiinnostaa!!!
  4. R

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    minulla on outoa pistelyä päässä(kuin sähköiskuja). voiko tämä olla ahdistuksen oire? olen käynyt kesän aikana kuvitellun ihosyövän ja mahasyövän jo läpi. :ashamed: nyt on sitten aivokasvain mielessä koko ajan. tiedän että voi olla ahdistusta. joka lapsen jälkeen on tullut(nyt viides...
  5. R

    Jännitysniska...

    kärsinköhän jännitysniskasta minäkin? minulla on aina silloin tällöin outoja pääkipuja. pistelyä(kuin sähköiskuja)päässä.lisäksi vähän epätodellinen olo ja joskus puutumista kädessä. olen stressaaja luonne ja huomaan ihan jännittäväni niskoilla. niskat kuitenkaan ei tunnu kipeiltä.lisäksi...
  6. R

    Montako kissaa alkaa olla jo liikaa?

    yli kolme on liikaa. Ja jos niitten pöydällä annettaa hyppii,nii ei tarttis olla yhtää. Oksettaa mennä joskus kylään semmoseen paikkaan,missä samalta lautaselta pitää kissan kans syödä. :whistle:
  7. R

    sodastream

    mikkä maut on hyviä?
  8. R

    Mitä kuulu?

    oikein hyvää kuuluu. =)
  9. R

    Korkeasaaressa omien eväiden syönti?

    kuha ette banaaneja apinoolle syötä. :laugh:
  10. R

    antaa kakkan lentää,mutta

    niiiii muakin. :kieh:
  11. R

    kavereita seinäjoelta ja lähistöltä

    täällä olisi viiden lapsen kotiäiti seinäjoen nurmosta.kavereita olisimme vailla!!!olis kiva saada juttukavereita itelle ja leikki kamuja lapsille.kirjottele yv:tä jos kiinnostaa!!!! =)
  12. R

    Jonkun kansio on tyhjentämättä

    ei ku mua. :hug:
  13. R

    Mitä olette mieltä nimestä Helmi Fanni Sofia?

    tykkään!!!!! =)
  14. R

    2 sektion jälkeen uusi raskaus

    kauhee vauvakuume.onko kellään kokemusta 2 sektion jälkeen kuinka pian uskaltaisi raskautua?
  15. R

    musta varpaan kynsi

    kenkä hinkkasi pikkuvarpaan kynteni mustaksi ja on ihan musta sielä kynnen altakin...osaako joku sanoa kauanko on musta...ei oo kiva sandaaleita pitää,ku ruman näköönen...=( kipeä ei oo...monta viikkooo ollu jo tommone...
  16. R

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    minä varovasti haluan kirjoittaa tänne myös kuumeestani.. B) kuumeilen kuudetta,vaikka pienin on vasta pian 7kk...mies ei kyllä ole yhtään innoissaan tästä kuumeesta,että saattaa kuumeeksi vaan jäädäkin...mutta haluan kuitenkin kirjoittaa ees tänne ja lukea teidän juttuja. =) lapset on poika...
  17. R

    haluun niin kuudennen...

    niin...mutta mies ei haluu...ja se surettaa niin,että olen ihan lamaantunut eikä mikään huvita... :'(
  18. R

    stressi ja hammassärky...

    voiko stressi aiheuttaa hammassärkyä...olen jo vuoden huomannut että aina stressin yhteydessä alkaa migreeni johon liittyy hammassärky...olen jo useasti maininnut asiasta hammaslääkärille,muttei hampaassa ole vikaa...

Yhteistyössä