Hakutulokset

  1. miconäiti

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Olen täytän heinäkuussa 29v ja mies toukokuussa 31v. Yhdessä ollaan oltu pian 8vuotta ja naimisissa 3v. Meillä on kolme poikaa; 4v 7kk, 2v 7kk ja 2kk
  2. miconäiti

    milloin lapsi omaan huoneeseen nukkumaan?

    Ollaan siirretty pojat (kolme kpl) omaan huoneeseen siinä vaiheessa kun pojat eivät ole tarvinneet yösyöttöjä ja ne ovat harventuneet. Lastenhuone on vieressä, niin ei se ole pitkä matka sinne mennä jos on. Pojat tuossa iässä olleet noin 3-4kk. Omaan huoneeseen siirtyessä yöt ovat rauhallisempia...
  3. miconäiti

    Hätäkaste nimet

    Mikael Jonatan ja Minea Johanna. Tuli poika ja sai nimekseen Miska Julius Miro Mikael ja Minea Sofia. Poika tuli ja sai nimekseen Max Mikael Miko Joonatan ja Mona Olivia. Poika tuli sai nimekseen Mico Matias (Kova vääntö olis kirjoitetaanko pojan nimi K:lla vai C:llä. Mies voitti ja nimi...
  4. miconäiti

    Millä nimellä kutsutte lastanne/lapsianne?

    Esikoinen on Miska, kutsutaan aika usein Miksu-ksi. Kakkonen on Max, siitä väännetään Maximilian tai Maximus (useimmiten jälkimmäinen) Kuopus on Mico, lempinimiä on Miku ja joskus harvoin Mikkeus Haluttiin pojille lyhyet nimet, ettei tulisi lempinimiä niin käytettyyn ja keksittyyn. Ei oikein...
  5. miconäiti

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Viivi, Sara ja Nea ovat kivoja. Idakin on kiva, mutta olisin laittanut kahdella ii:llä, kun kolmasnimi (Eerika) kirjoitetaan myös kahdella. =) Meillä on poikakopla: Miska Julius 10.8.2002 Max Mikael 30.8.2004 Mico Matias 5.1.2007 Olisin halunnut esikoisesta Mikaelin, mutta mies ei. Sain sen...
  6. miconäiti

    lapselle pipo jossa tekstiä

    riippuu missä asut .oltiin toissa vkl auto messuilla ja siellä myytiin pipoja ostettiin pojalle pikkuisäntä pipo joka oli fleesvuorella, tänään näin itiksessä mainoksen että siinä halosen jälkeen ennen anttilaa on semmonen pikku "kuja" jossa myydään niitä pipoja siis ihan jossain liikeessä...
  7. miconäiti

    Ruoka

    Mitä teillä syödään aamupalaksi? yleensä puuroa tai sitten leipää ja maitoa. ja aamu maito pullosta ollaa korvattu jugulla nokkamukista.. Kuinka usein syötte päivän aikana ? poika syö yleensä 2 lämmintä ruokaa yhden munkaa päivällä ja sit kun isi tulee kotiin niin sen kanssa ja sitten välipala...
  8. miconäiti

    ??

    korjatkaa jos olen väärässä mutta muistelen että se aika jotain 2h paikkeilla eli 2h polttamisen jälkeen voi imettää..toiki voi imettää aikasemminkin mutta siinä maidossa on reippaasti nikotiinii ja sit se masituu pahalle...kai... :whistle: mut ite en oo koskaan poltanu ja en osaa...
  9. miconäiti

    onko kellään kokemusta

    niin olisko jollain kokemusta MEGGY TRIPLE FIX turvaistuimesta?? :attn: ostettiin juuri auto ja turva istuin löytyy mutta se on vanha ja hunossa kunnossa. haluttaisiin ostaa uusi istuin ja joka olisi pitkälle tähtäimelle hyvä. jos jollain on kyseinen istuin niin minkä ikäiselle olette sen...
  10. miconäiti

    Isänpäivä!

    http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=44018&PHPSESSID=46e8c57cdf6c0b42ce88320e1bb3e222 tästä osotteesta löytyy sellanen kuppi idea mitä ite ajattelin eli voi kuvan laittaa kuppiin ja myös pikku tekstin..toi aikasempi kuppi idea oli kyllä myös kiva ja pitää ihan miettii että kumman tekee.. :D
  11. miconäiti

    Löytyiskö äitejä kotka ovat synytäneet vuona 2004

    \ meillä synty Mico-poika 8.9 ja myös löytyy vipinää kintuista... =)
  12. miconäiti

    Olenko omituinen?

    oi voi kuulostaa niiiiiin tutulle \|O meillä on niin samanlasita.. tuota kun joku sano että kuulostaa jo lievältä masennukseltä, niin myös minusta se alkaa kuulostaa ja omalta kohdalta näyttääkin..ja se että mies kun tulee töistä kotiin niin menee nukkuu suoraa tai aikasemmin muo koska hän on...
  13. miconäiti

    löytyykö yhtään 1985 syntyneitä?

    :wave: mie myös 85..mulla on poika 8½kk asutaan helsingissä :D
  14. miconäiti

    Oma nimesi?

    \ mie myös... :D sit näyttää hannele olevan täällä naisten keskuudessa suosituin toinen nimi kun miehillä oli juhani :laugh:
  15. miconäiti

    Miehesi nimi?

    miika tapani pari muutakin miika oli.. aika hauska toi juhani..miten s eonkaan noin suosittu toinen nimi..mun iskän etunumi on juhani ja mun veljillä se on sitten toinen nimi.. :)
  16. miconäiti

    Minkä nimisiä lapsia?

    \ ai hauska... :laugh: meillä taas on antero miehen isän toinen nimi ja olavi mun isän kolmas nimi.. :D
  17. miconäiti

    Minkä nimisiä lapsia?

    Mico Antero Olavi :heart:
  18. miconäiti

    iloinen uutinen

    oi onnea..:flower: mulla on kamala vauva kuume mut ei nyt viellä toista..
  19. miconäiti

    Lastenne nimet?

    Mico Antero Olavi

Yhteistyössä