Hakutulokset

  1. T

    Mulla normipäivä

    No, joo henkisesti sekä fyysisesti niin valmiina, ku vaa voi olla. B)
  2. T

    Mulla normipäivä

    Mitäh ? :o Koskas sä oisit mua pelänny. :D :D Soita vaan en mä purematta niele. :p
  3. T

    Mulla normipäivä

    Jaiks mitä musaa. :| Mitäs sulle kuuluupi normipäiväläinen ?
  4. T

    ++++++++

    Ei mua tää rievo...Kunhan hämmästelen, että luinko mä nyt ihan oikein vai menikö multa jotain ohi. :hug:
  5. T

    ++++++++

    :o
  6. T

    onko tomaatin syömiselle

    Mun kaveri syötti miehelleen tomaatteja kun yrittivät vauvaa, ku oli kuullut jostain, et mälli ois jotenkin vahvempaa ja lentäis paremmi... Noh, ihminenhän on taipuvain uskomaan kaikenlaisiin kummallisuuksiin. :whistle: Et varohan vaa... Kohta varmaan tärähtää ja kovaa ja koet suuremmanluokan...
  7. T

    Perhe uimarannalla ja vain lapsilla uikkarit.

    No, tottakai on. :D Vanhemmillahan pitää olla uikkarit päällä, et lapset oppivat uimaan, niin se on tuo minun isompikin oppinut kun olen bikineissä laiturilla maannut vaikken uimassa käykkään. :laugh: Pienemmän kanssa ollaan vielä hilkulla uimaan oppimisessa ilmeisesti pitäisi olla enemmän...
  8. T

    mitä tehdä tallinnassa kahden 9v pojan kanssa?

    Näinkö me silti ehitää treffata, ku me tullaan klo.11.00 A-terminaalii ja meinattii siit hypätä ostoskierros bussiin ja mä en tiedä monelt se tulee takas... No, voi kökkö. :/ Ja jos teitin laiva lähtee klo.13.00, nii eiks siel laivas pidä sit olla suunilleen puolta tuntia ennen ?
  9. T

    mitä tehdä tallinnassa kahden 9v pojan kanssa?

    No, niin pitää ! :) Missähän me treffattais ?
  10. T

    Ihanaa, mikä helle !

    Höpönlöpön. |O Mites se nyt niin ahistaa ?
  11. T

    mitä tehdä tallinnassa kahden 9v pojan kanssa?

    Päiväreissulla keskiviikkona oon. B)
  12. T

    mitä tehdä tallinnassa kahden 9v pojan kanssa?

    Tulkaa siiderille mun kaa vaik Sadamarketin terassille. :D
  13. T

    Missä se luvattu helle on?

    Ahaa, täällä olikin jo helle avaus... No, se on täällä. B)
  14. T

    Ihanaa, mikä helle !

    Toisaalta taas on niin saaketin kuuma, et ei kestä auringos kauaa makoilla... Ipana polskuttelee uima-altaas ja mä vaan lekottelen. :) Jee, kauppaa pitäis mennä, mut nyt ei viel jaksa... Ihanaa, toivottavast tää jatkuis pitkään. :) Mitäs muut puuhailette ?
  15. T

    Mitä 30v täyttävä nainen tarvitsee? Lahjapakettia kerään...

    Tohon vielä lisäksi laastaria tapaturmien varalle (olettaen, että juhlissa on tarkoitus juoda alkoholia) kaljaa+grillimakkara (tartteehan bile ruokaa olla) aamuksi krapula kalja, buranaa päänsärkyyn, pari kortsua. B)
  16. T

    Naapurinaisen flirttailu.

    40 ja ilman liivejä tissit terhakat... Mitäääääh ?? :o Sil on varmaan silikoonit tai sitte mulla on vaa huonot geenit. |O :laugh:
  17. T

    Jonkun kansio on tyhjentämättä

    No, ei varmaankaan mun, ku ei sinne kukaan koskaan viestejä laita. :snotty: *Menee takaisin bikinit vinossa makaamaan aurinkoon*
  18. T

    Ketään selvännäkijää paikalla?

    Pitäiskö mennä takasin nukkumaan, ku luin otsikon "Ketään selvinpäin paikalla ?" :headwall: :D
  19. T

    Tommy Tabermann on kuollut

    :(
  20. T

    Mitä helppoa sitä ompelis?

    Patalappuja. :D

Yhteistyössä