Hakutulokset

  1. T

    Ketju jälleenmyyjille!

    Asiakkaana suoraan Avonille: * Oma asiakasnumero * Tee tilaus netissä koska vain 24/7! * Hae paketti postista, kun ehdit * 2 viikkoa maksuaikaa laskulla * ilmainen toimitus yli 80? tilauksista 3,50? jos tilaus on alle 80? * jäsenenä (=kauneuskonsulttina) huomattavia etuja: - 25%...
  2. T

    Ketju jälleenmyyjille!

    Haluatko tilata laadukasta mutta edullista kosmetiikkaa? 3 kk tyytyväisyystakuu.. Avonilla se onnistuu. Teet tilauksen kun haluat. Liittyminen ei maksa mitään, eikä mukana olo. Tilauksia teet omaan tahtiin, myyt jos myyt, tai tilaat itsellesi ja vaikka perheellesi. Pääset mukavaan tiimiin...
  3. T

    Avon ja Y-tunnus

    Hei, eihän muissakaan nettikaupoissa tarvii mitään ilmottaa verottajalle. Jos itsellesi ostat niin Avon on sinulle nettikauppa. Eikä siitä mitään veroilmoituksia tarvitse tehdä. Minun tiimissäni on monta "kauneuskonsulttia" jotka tilaavat vain itselleen. Heitä en painosta myymänkään! jokainen...
  4. T

    Millaista on Avon kosmetiikka?

    asiakas minä olen siinä kuin muutkin. myyn kyllä niitä mutta tuotteisiin minä olen alunperin ihastunut enkä konsultin hommiin :)
  5. T

    Millaista on Avon kosmetiikka?

    3 kk palautusoikeus jos ei jostain tykkää tai ei sovi omalle iholle. Avonilta onneksi löytyy monen hintaista ja laatuista että varmasti löytyy jokaiselle jotain jos vaan konsultti osaa auttaa.
  6. T

    Millaista on Avon kosmetiikka?

    vaikka konsultti olenkin :) en kommentoi mitään tuotteista sen lupaan :D "miä" kirjoitti että harmittaa kun pitää konsultin kautta tilata.. ei sinun ole pakko tilata konsultin kautta. Minä voin rekisteröidä sinut ja saat oman asiakasnumeron, näin pääset tilaamaan tuotteita milloin haluat. Jos...
  7. T

    AVON?

    margit.tirkkonen@gmail.com
  8. T

    AVON?

    laita mulle sähköpostia tai yksityisviesti! Otan heti yhteyttä
  9. T

    Pk-seutu ja lähiympäristö

    Illanvietto ystävien kesken, saunailta, työporukka lounastauolla, teemailta? Avon sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen! Kattava valikoima tuotteita, mahdollisuus kokeiluihin, arvonta, saunahemmottelua tai pienempiä hoitoja sekä rento esittelijä, joka jakaa tietonsa ja kokemuksensa tästä...
  10. T

    Ketju jälleenmyyjille!

    :flower: Aivan mahtavat aloituslahjat kun liityt nyt Avoniin :flower: Omiin tarpeisiin tilaaville omat nettitunnukset tai jos haluat myydä tuotteita ja saada itsellesi lisätuloja niin sekin onnistuu. Autan sinut alkuun ja apua annan myös jatkossakin. Etsitään yhdessä asiakkaita sinulle. Ja...
  11. T

    [b]Auttakaa neuvotonta[/b]

    Kyllähän tommosesta voi jo sanoa vanhemmillekkin!
  12. T

    Ketju jälleenmyyjille!

    Tilaa meikit, pesuaineet, korut, kassit ym kätevästi netistä. Ilman mitään velvotteita ja alotussummia. Tilaa tuotteita omaan käyttöön tai myy tuotteita ja saat mukavat provisiot sekä muuta kivaa Avonilta. Ei mitään ostovelvotteita eikä lisäkustannuksia mhagmark@hotmail.com Onko sinulla...
  13. T

    Ketju jälleenmyyjille!

    Helppo tapa tilata itselleen kosmetiikkaa. Rekisteröidy kauttani, saat extrana vielä Planet Spa tuotteita normaalin liittymislahjan lisäksi. Liittyminen on ilmaista eikä ole mitään ostovelvotteita. :flower: mhagmark@hotmail.com :flower:
  14. T

    Tässä idea pk-seudulle

    Voisin tulla pitämään kutsut jos löytyis kiva porukka teistä mammoista, ja tietty jos joku vielä haluaa emännöidä kutsut. Eli paikka vaan tarvitaan ja vaikka termari kahvia.. Avonista on siis kyse, eli tuotteita mulla on yllin kyllin joten pääsette tuoksuttamaan ja kokeilemaan kaikkia kivoja...

Yhteistyössä