Hakutulokset

  1. K

    Minne muualle vois lahjottaa kuin sairaalaan...

    vauvan peukuttomia tumppuja? Tai miten ne sit käytännössä lahjotetaan? Mihin soitan ja kysyn huoliiko ne etten tuki mitään tärkeetä numeroo tämmösillä... Vai näpytänkö mä niitä huutikseen pilkkahintaan? On siis itse tehtyjä osa uudesta kankaasta, mutta suurinosa kierrätysmatskusta.
  2. K

    Neytiri

    meseen?
  3. K

    Eikö parturissa enää tehdä värinpoistoja O_o

    Tai vaalenneta jos haluaa tummasta vaaleampaan väriä vaihtaa? Joudunko mä oikeesti kasvattaan sata vuotta tätä tumman ruskeeta pois että saan taas punaiset hiukset? Vai oliko se parturi ihan urpo keltä kävin kysyyn :whistle:
  4. K

    Onko kukaan ladannut biisejä nrj:n nettikaupasta?

    Miten se homma toimii? Miten maksetaan ja miten sen biisin saa? Saako sen heti?
  5. K

    Toinenkin biisi hukassa, mikäs tämä?

    Tästä on jo monta vuotta kun tän kuulin meni jotenkin näin "gedo wei gedowei audof my mind gedowei gedowei audof my life" ja on kirjotettu vähä niinku lausutaan kun en osaa muutenkaan :ashamed: nainen tais tänkin laulaa...ja aikas menevä.
  6. K

    Mikä biisi?

    Nainen laulaa enkuksi. En oo varma sanoista mut ihanku kertsis sanottas "love or life" todella tanssittava biisi, ääni ehkä vähä sama kuin anna abreulla tai se tulee mieleen...tietäskö joku? soi nyt aika paljon radiossa.
  7. K

    Jos teen muutaman parin vauvan tumppuja...

    omalla kaavalla niin voinko mä tuuppaa ne huutikseen, eihän mun tarvi oikeesti alkaa jotain toiminimee hommaan? Kun haluan vaan saada tota tilkkukasaa pienemmäksi eikä mun kellään tutulla oo vauvoja et vois lahjoa, en ajatellut mitenkää rikastua tällä tms kunhan haluan ommella jotain pientä ja...
  8. K

    Neljän suora/ ujo poika

    Millä levyllä tää ujo poika biisi on? Vai onko vielä missään? Radiossa soi, mutta mistään en netissä löydä sitä...
  9. K

    Mistä netissä saa ostaa yksittäisiä biisejä?

    Ja jos mahdollista niin ihan linkillä niitä sivuja tai sitten niin selkeesti se paikka että löytyy heti googlella :D Mikäköhän ois halvin? Mimmonen hintataso noissa on ja miten ne toimii?
  10. K

    Tänään kirpparilla nähtyä...

    KISSA! Joku oli ottanut kissan valjaissa mukaan kirpalle :D Siellä se pieni pentu välillä naukui sylissä ja välillä pääsi taablaan lattialle, aikas vekkuli oli, sain silittää sitä :D Ja samaan syssyyn löydöt; Polkupyörä tytölle 10?, lasten leikkiostoskorillinen leikkiruokaa 1,50? ja...
  11. K

    Nyt se on valmis, mun tylliunelma.

    Tämmönen siitä nyt tuli, se saman kaavan mekko minkä aiemmin esittelin oli vain harjoituskappale tätä varten. Ja nyt on tylliä helman alla vaikka muille jakaa :D
  12. K

    Kuuluuko kukaan JUJU kirjakerhoon?

    Mitä ootte tykänneet?
  13. K

    Taapero höpöttää yöllä tunnista toiseen, millä sen saa nukkumaan?

    1v9kk herää yöllä ja alkaa lähes tauoton höpötys, se vaan höpäjää ja höpisee tunnin joskus toistakin tuntia, alkaa oleen vähän väsynyt olo... Ei vastata sille mitään, jossain vaiheessa jompikumpi tokasee et nyt on yö, nukutaan tms...ei mitään vaikutusta...kellään muulla samaa?? mitä ratkaisuja??
  14. K

    Mitä väriä yhdistäisit siniseen, pojalle paita.

    Huomaa etten oo pojille tehnyt kauheesti, mutta jos nyt kaverin muksulle tekis lahjaksi paidan...eli sininen ois kangas ja jos eteen painaa kuvan. Olisko ruskee huono? Jos kauluksen resori ruskea myös ja tikkaukset? musta menee vähä synkäksi kai pienelle?
  15. K

    Auttakaas hoitopaikkahakemuksen kanssa...

    Kun siellä kysellään niistä työajoista ja mä olen siis palaamassa alkuvuodesta töihin ja eivät osaa vielä sanoa mitä vuoroja teen, käskivät soitella joulukuussa uudelleen, että mitä mä laitan siihen hakemukseen sitten mun työajaksi kun en tiedä sitä itsekkään???
  16. K

    Ei menny ihan putkeen mun tiikerikakku...

    Sillai päähänpistona aattelin aamusella et pyöräytämpä tiikerikakun kun äiti oli tulossa kylään...aloin tekeen ja sulatin voita liian vähän no eihän se menny vaahdoksi sokerin kans ku jäi kökköseksi...no ei se mitn hyvä siitä silti tulee mietin. Jauhoja aloin mittaan, 3dl meni ja pussi tyhjä, no...
  17. K

    Taaperon pottailusta, vaippako takaisin?

    nyt tuli tenkkapoo... tyttö on osannut kertoa kun on hätä nyt jotakuinkin 3kk ja on ollut kotona ilman vaippaa päiväunia lukuunottamatta. Reissuihin on laitettu vaippa. Tälläviikolla olen nyt uskaltautunut puistoon ilman vaippaa ja hyvin on mennyt. Eilen tyttö oli koko päivän vaipatta...
  18. K

    MARSKUUKKELI

    Onks kamat jo kasassa :D
  19. K

    Moikkaatko jos joku päästää sinut suojatien yli?

    niin, eli heilahtaako käsi kun auto pysähtyy ja pääset tien yli vai ei?
  20. K

    Onko tallinnassa kirppareita? Mitä siellä voi tehdä?

    Mies keksi että voitas lähtee tallinnaan sillai et 1yö hotellissa, ei olla ikinä käyty yhdessä missää tuommosissa...nii et mitäs kaikkee siellä sit vois tehdä ja mhtaako siellä olla kirppareita? Tai onko jotain semmosia kauppoja tms mitä ei täällä suomessa olisi...

Yhteistyössä