Hakutulokset

  1. Ä

    molon...

    kaipailisin kovasti seuraa yksinhuoltajista tampereen seudulta. itse olen 23v. ja poika on 3,5v. asustellaan nokialla. joten ottakee yhteyttä
  2. Ä

    Löytyykös tampereelta ketään?

    tääl olis yks äite ja poika 3,5v. asutaan kylläki nokialla, mut sehän on ihan naapurissa!
  3. Ä

    virikkeitä kaipailisin :)

    Asutaan täällä Joensuun Karsikossa ja välillä aika menee madellen reilun vuosikkaan poitsun kanssa.Jos joku tietää jotain virikejuttuja olevan täällä päin niin olisi erittäin mukavaa kuulla niistä. Kiitos jo etukäteen! :)
  4. Ä

    munattomia leivontaohjeita

    Heips! Meijän poitsun 1- vuotissynttärit lähestyy ja nyt kaipailisin munattomia leivontaohjeita,koska meijän poitsu on kananmuna-allerginen ja olisi mukava antaa pojankin syödä jotain omilla synttäreillään!!! =) Kiitos jo etukäteen vinkeistä! :heart:
  5. Ä

    uusii ystävii muista äideistä joensuusta

    Heips! Täällä olisi 22-vuotias kotiäiti ja 10 kk-ikäinen poitsu seuraa myöskin vailla.Asutaan Karsikossa.Voi laittaa mailia osoitteeseen tiinuli83@jippii.fi :hug:
  6. Ä

    kananmuna-allergia ja 10 kk ikäinen muksu

    Meidän pojalla todettiin kananmuna allergia prick-testillä.Pitää nyt yrittää vältellä tuotteitä joissa on käytetty kananmunaa.
  7. Ä

    kananmuna-allergia ja 10 kk ikäinen muksu

    Hei, tiedustelisin kananmunattomia ruoka ja leivontaohjeita.Meidän pojalla todettiin kananmuna-allergia ja nyt pitäis saada ruokaohjeita,joita voisi tehdä pojalle.Synttäritkin lähestyy ja kakku pitäisi tehdä mutta miten se on mahdollista kun kananmunaa ei voi käyttää. Kiitos jo etukäteen.
  8. Ä

    ketä on itä-suomesta

    Joensuusta ollaan.Kotona hoitelen 9 kk ikäistä Tomi-poikaa. =)
  9. Ä

    Nuori aikuinen äiti rakas

    \ Itse olen 22-vuotias ja kyllä sitä katseita saa kummasti osakseen kun ulkona lykkii lastenvaunuja. Kukaan ei tosin ole vielä kertaakaan tullut mitään kommentoimaan, mutta kannattaa jättää sellaiset omaan arvoonsa. Kukaan ei tunne sinua niin kuin sinä itse!!
  10. Ä

    koira ja vauva

    Isälläni oli bernhardilainen kun olin pieni, leppoisa koiravanhus. Noin puolitoista vuotiaana "erehdyin" menemään koiran ruokakupille, koira suuttui ja raapaisi minua kasvoihin. Ei ikinä kannata olettaa että koira ei satuta ihmistä vaikka olisi kuinka kiltti, eikä se olisi ikinä mitään pahaa...
  11. Ä

    Uusia ystäviä Joensuusta

    Olisiko täällä ketään Joensuusta tai lähiympäristöstä.Täällä olisi 22-vuotias äiskä ja 8 kk-ikäinen poitsu lenkki,- leikki ja kahvitteluseuraa vailla.Olisi niin kiva vaihtaa ajatuksia muidenkin samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. :hug:
  12. Ä

    Uusia ystäviä Joensuusta

    Heipähei!! Löytyskö täältä Joensuun seudulta lenkki,- leikki ja kahvitteluseuraa 22-vuotiaalle äipälle ja 8 kk-ikäiselle poitsulle. Asutaan Karsikossa ja tuntuu välillä, että kaipaisi seuraa muista lapsiperheistä. Lähiympäristössä ei ole yhtäkään tuttua lapsiperhettä, jotka olisivat samassa...
  13. Ä

    atoopikkojen äitejä?

    Kiitos sinulle äippä vaan! pitää kokeilla sitä Elideliä,jospa siitä olisi apua.Saako sitä muuten ilman reseptiä?Kyllä luulen, että pojalla on myös ruoka-aineallergioita mutta niitä on niin hankala saada selville.Allergiatesteissä ei olla käyty.Poika syö enimmäkseen purkkiruokia mutta toisinaan...
  14. Ä

    atoopikkojen äitejä?

    Meilläkin on täällä todella hankalaa aikaa pojan kanssa.Iho oireilee jatkuvasti. Tälläkin hetkellä posket on ihan rikki ja punaiset ja kaula ja niska on täynnä pientä näppylää.Tuntuu, että mikään ei auta, ei etes kortisoni.Olisiko kellään vinkkejä/apukeinoja jolla kaula ja niska-alueen saisi...
  15. Ä

    Entä 2005 synnyttäneitä?

    Meidän esikoinen,pikku prinssi syntyi 3/05 :heart: :heart: :heart:
  16. Ä

    atoopikkojen äitejä?

    Meilläkin täällä on pojalla ( 8kk) atooppinen iho ja luultavasti myös ruoka-aine allergioita, joita ei ole vielä saatu tarkasti selville.Hankalaa ja masentavaa on kun poitsu raapii poskiaan ja ei millään parane.Onneksi ihottumaa on tällähetkellä vain poskissa. Jospa se siitä ajan kanssa...
  17. Ä

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    meiän poitsu on Jesse Kalevi Mikael ( Kalevi on miehen ukin ja isän toinen nimi)
  18. Ä

    Jyväskyläläisiä äitejä?

    niin me asutaan Ristonmaalla ja tuli pieni kirjotusvirhe..heh.. siis lähden salille. mutta katsellaan ja kuullaan
  19. Ä

    Jyväskyläläisiä äitejä?

    joo vuokrat on kyllä ihan hirveetä luokkaa... mun osote on jonski1983@hotmail.com mun nimi on jonna ja mulla on 2,5 vuotias Jesse-poika? mutta nyt kähden salille joten mailaile niin luen sit ku tuun kotiin B)
  20. Ä

    muita samassa tilanteessa?

    välillä tuntuu et mies on naimisissa tän koneen kans. Heti ku herää ni kone pitää heti laittaa päälle ja istuis siinä vaiks kuinka kauan.... jos pyydän apua esim. kotihommiin niin vastaukseks kuuluu et kohta ja se kohta saattaa olla monta tuntia!viimeks eilen taas raivostuin tästä asiasta....

Yhteistyössä