Hakutulokset

  1. Lily of the valley

    Jos haet lapsiasi päivähoidosta ja ulkona sataa.....

    Meidän päikkärissä oli kiinni joskus siitä, että henkilökuntaa oli liian vähän. Pukeminen olis siis pitänyt ajoittaa siihen aikaan, kun toinen ei ollut vielä lähtenyt kotiin, eli klo 15 taisi olla (koska yksi hoitaja ei pystynyt pukemaan niin montaa ja valvomaan samalla). Siksi sellaisina...
  2. Lily of the valley

    Tammivauvat 2010

    Niin ja missä hemmetissä se kerho oikein on? :laugh:
  3. Lily of the valley

    Tammivauvat 2010

    Niiz, eli sulla on varmaan ns. suihkutissit? http://www.babyidea.fi/imetys/ipalsta/suihkutissit.html Perusidea on kai se, että pitää imettää aina samasta rinnasta useita kertoja peräkkäin. Voisiko joku laittaa minulle salasanan sinne kerhoon?
  4. Lily of the valley

    Tammivauvat 2010

    Mukana! :wave: t. Lily ja pikku-menninkäinen 1 kk 1 vko :heart:
  5. Lily of the valley

    Sanokaa, että on urbaanilegendaa, että joku HERÄTTÄÄ täysiaikaisen, terveen vastasyntyneen syömään!

    Juu kyllä herätin, myös tämän kakkosen, joka oli ihan normipainoinen. Synnärin ohjeistuksesta. Esikko piti herättää pienen syntymäpainon takia 3 tunnin välein, tämä kakkonen 4-5 tunnin välein. Eipä sitä tarvinnut montaa yötä herätellä, sen jälkeen on herännyt itse alle 3 tunnin välein syömään...
  6. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Mulla vatsa oli myös hyvin tyhjänä n. viikon ennen synnytystä joka päivä, PAITSI sinä lopullisena synnytyspäivänä, eli mä tein ne klassiset kakit siihen synnytyspöydälle ennen vauvaa. :D Limatulppa irtos samana päivänä kun neiti syntyi, sairaalassa oltiin jo. Esikosta en nähnyt koko...
  7. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Onnea vauvansa saaneille taas! :flower: :heart: Pikaisesti ilmoittelen, että meille syntyi pikkuneiti tiistai-aamuna kahden jälkeen (40+5). Tyttö oli hyvän kokoinen, 3436 g ja 50 cm. Siskoltansa näyttää kovasti äitin ja isän silmään ja on oikein ihana tuhisija. Synnytys oli jotain aivan...
  8. Lily of the valley

    Paljonko synnyttäminen maksaa?

    Niin justiinsa. =)
  9. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    pippur1 Olipa koettelemus. Toivottavasti ihana palkinto korvaa kärsimykset. :heart: Kaikille vauvan jo saaneille paljon paljon onnea, en varmaan oo kaikkia muistanut onnitella! :flower: :hug: :heart: Itse jännitän, tuleeko tänään lähtö, tai oikeammin odotan, että tulis. Pari tuntia...
  10. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Mä ja ukko tullaan molemmat jo hulluiksi, kun vaan odotellaan, eikä hirveesti voi mihinkään lähteä kuitenkaan, kun kaikki shoppailu yms. tekee tosi kipeetä jo. Ei oikein ole ketään, ketä vois nyt tavatakaan. TULIS NYT JO!!! :kieh:
  11. Lily of the valley

    voi noita lapsia, miten niillä on tuota virtaa heti kun herää

    Meilläkin neiti 2 v 4 kk lähtee välillä heti herättyään juoksemaan ympäri kämppää ja huutaa "Kovaa, kovaa!" :D Mutta parempi näin, sillä niinä aamuina, kun ei satu olemaan virtaa, itkee ihan täysillä väsymystään (ilmeisesti herää vahingossa liian aikaisin eikä osaa enää nukahtaa), ja se...
  12. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Edelleen kotona, kuten arvasinkin... kerpele! :D
  13. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Meillä on kantoreppuna Ergo, mun mielestä sen suurin arvo alkoi vasta 8-9 kk iässä, ja erittäin tarpeellinen se oli vuoden iässä Rooman reissulla. Kaksivuotiaanakin neiti pääsi siinä luontoretkelle kalasääkseä bongaamaan. :D Että jos Manduca jäisikin pienellä vauvalla käyttämättä, niin ei...
  14. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    8 min välein tulee puolikipeitä supistuksia. Josko ne nyt pysyisi ja voimistuisi... vaan varmasti taaskin lopahtavat. :kieh: Haluaa jo sen nyytin! Lily ja pikkurakas 40+2
  15. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Kauheeta, nyt kun valitin miehestä, niin kaikki luulee, et se on joku pelkkä törppö! :D No valituksieni ulkopuolella, siis kaikessa muussa, hän on todella todella hyvä mies ja isä! Ettei nyt vaan jää väärää käsitystä. Joskus vaan pakko valittaa kun noi pienet asiat ottaa päähän, vaikka suuret...
  16. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Täällä ollut koko päivän suppareita, ja vähitellen alkaa tulla kipeämmiksi. Saapa nähdä, vieläkö rauhoittuvat yöksi. Tähän mennessä kyllä on aina loppuneet kun menen nukkumaan. Maha myös ollut löysällä tänään. Kiitos paljon kaikille mies-vertaistuesta. :hug: :D
  17. Lily of the valley

    Äitiyspakkaus toiselle lapselle?

    Rahana otin. Kai se on kiinni aika paljon myös siitä, tykkäskö siitä pakkauksesta vaiko ei. Itse koin, että siellä oli paljon turhaa tavaraa, ja monet vaatteista meni heti rikki. Ne ehjät taas on edelleen tallella. Joten itselleni tää oli aika itsestäänselvä ratkaisu.
  18. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Mua ottaa mies päähän yhä enemmän. Vitsi kun sen pitäis nyt jaksaa ottaa isompaa roolia, ja entistä enemmän sitoutua perheeseen ja kotiin, niin tolla suurin murhe on vaan se, pääseekö hän varmasti joka päivä luistelemaan. :headwall: Tuntuu, ettei se ota yhtään huomioon tätä mun olotilaa, saati...
  19. Lily of the valley

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    Vauvaketjusta Minä oon pitänyt ihan itsestäänselvänä, että keskustelua jatketaan vauvapuolella, sen minkä ehditään... Niin tein esikonkin kanssa. 2010 On mitä ilmeisimmin meidänkin vauvan syntymävuosi, edelleen yhtenä kappaleena! :D Karmeita kipuja alapäässä illalla, mut eipä sen ihmeempiä.

Yhteistyössä