Hakutulokset

  1. N

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    esikoiseni sain kun oli 16 ja nyt olen 18 (vm-87) :hug: :whistle: :wave:
  2. N

    Paikkakuntagallup?

    TAMPERE :wave: :D B) :whistle: :wave:
  3. N

    Ystäviä?!

    täällä ois myös yksi äippä vm-87 jolle saa kirjoitella jos haluaa :wave: osoite on jani833@hotmail.com
  4. N

    Paljon taaperonne syö nami nameja viikossa?

    minun neitini ei syö noita makupaloja ollenkaan, tavalliset jugurtit kyllä menee. :wave: :p
  5. N

    Kaksi vuotiaan päiväunet?

    meillä nukutaan päiväunia 2-3 tuntia,paitsi poikkeus päiviä löytyy jollon nukkuu vähemmän. neiti täytti pari viikkoa sitten kaksi vuotta. :heart: :hug: :saint: :wave:
  6. N

    Tampere/lähikunnat

    täällä olisi myös yksi mamma joka olisi kiinnostunut asiasta :wave: tyttö täytti viime torstaina 2 vuotta :hug: olen itse vm87 ja tampereella asustellaan..
  7. N

    18v ja jälleen raskaana,kaksosia odotan

    paljon onnea teille :flower: :wave:
  8. N

    paikkakuntakysely

    Tampereelta ollaan :D :wave: :wave:
  9. N

    nuoreja hauskoja äitejä!

    \ kotosalla ollaan ainakin toistaseks :wave: :whistle:
  10. N

    nuoreja hauskoja äitejä!

    täältä löytyis mamma vm.87 ja prinsessa 1v9kk kohta 1v10kk :wave: :wave: :p :D
  11. N

    monta lasta..?

    minä 18 ukko 22 pikku prinsessa 1v9kk :wave:
  12. N

    monta lasta..?

    itse olen 18 ukko on 22 typykkä tulee piakkoin 1v8kk :heart: :saint: :wave:
  13. N

    äidit 87 pinotus

    :wave: :wave: minä täytän tuossa vähän ajan päästä 18. tyttäreni on vähän yli vuoden vanha ja ukko on 21 :hug: :D :heart: B)
  14. N

    tervehdys!!

    minä olen 17 vuotias ja prinsessani on kohta puoliin 1v1kk :heart: :saint: :hug: =)
  15. N

    eka ultra :)

    onneksi olkoon :flower: :heart: :hug: :wave: :D
  16. N

    Minusta tuli Äiti!

    paljon onnea uuden tulokkaan johdosta !! :flower: :hug: :saint: :heart: =) :D
  17. N

    kertokaas "teiniäidit"

    \ no joo!!! sun puheista on saanu semmoisen kuvan että vähän liian tekopyhää esität... sorge ny vaan... mutta kyllä se ärsyttää... no anna anteeksi että kerroin omasta elämästäni, en voi asialle mitään jos toisia ei miellytä se mitä täällä kerron, eihän näitä ole pakko lukea jos kerran...
  18. N

    kertokaas "teiniäidit"

    \ ei tarvitse mitään palkintoa antaa,halusin vain kertoa asiani. =) en voi sille mitään jos sinua noin kovasti ärsyttää se mitä kerroin..
  19. N

    mitäs meinasitte vappuna???

    ollaan typykän kanssa kotona ja käydään vapputorilla. :hug: =) :heart: :p :wave:
  20. N

    kertokaas "teiniäidit"

    olen vuosimallia 87,en ole vielä täyttänyt 18 vuotta. sain tyttäreni ollessani 16 vuotias. ennen raskauttani ryyppäsin ja rällästin,hilluin kaupungilla jne. sitten kun tulin raskaaksi se loppui kun seinään,en käynyt missään,totta kai näin kavereita ja kävimme kahvilla jne. ystäväni sanoivatkin...

Yhteistyössä