Hakutulokset

  1. L

    uskaltaako huutis-myyjään luottaa jos

    Jostain se on aloitettava joo..jos epäilyttää kato enirosta mis asuu ja findistä numerolla mitä löytyy..
  2. L

    aaarg ,että voi olla raivostuttava kakara naapurissa.

    täällä roissa oli kans tollanen likka..ja se oikeesti rupes yhes välis raastaan..sanoit sille niin prkl ipana vei lasten rattaat rapusta "kostoks"
  3. L

    Miksi minusta tehdään aina se syypää?

    onks sulla sama anoppi joka mulla oli joskus :snotty:
  4. L

    Mie oon kyllä nyt todella tyhmä..antakee saappaita..

    joo mutta tähän asti pitänyt olla "korvaus"eli liittymä pitäisi pystyä korvaamaan jollain ja tuonne uuteen osoitteeseen ei tule näin käymään.. se sanoi se nainen itsekkin sen että korvaava tuote pitäisi olla tarjota mulle että toi sopimus pysyy molemmin puolin voimassa..
  5. L

    Mie oon kyllä nyt todella tyhmä..antakee saappaita..

    eli tyhmä ku saapas.. en oikein ymmärrä miten en voi irtisanoa muuton takia laajakaista liittymää? määräaikasena voimassa 2010 asti hintaan 21e/10megaa kk.. ja tonne uuteen ei saa samanlaista ja muutenkin kuuluvuus ihan todella huono eli sanoin etten ota sitten mitään just nyt sinne..tää...
  6. L

    164-166cm pitkät, kuinka paljon painatte?

    164cm ja 63 kg
  7. L

    Onko paikalla ketään jolta imetty polvesta nestettä?

    :$ tuntuu et ton kans joutuu meneen uudestaan..muutenkin toi polvi jotenkin tommonen ällöttävän löllyttävän oksettavan tuntuinen :D
  8. L

    Onko paikalla ketään jolta imetty polvesta nestettä?

    riittikö yksi kerta vai kertyikö nestettä uudestaan? mulla viimeviikolla otettiin ja nyt tuntuu et sie on taas jotain kummaa :snotty:
  9. L

    Onko paikalla ketään jolta imetty polvesta nestettä?

    riittikö yksi kerta vai kertyikö nestettä uudestaan? mulla viimeviikolla otettiin ja nyt tuntuu et sie on taas jotain kummaa :snotty:
  10. L

    vastatkaa nopeasti, olkaa kilttejä

    mua rupes etoon kun se yks tv nainen veteli puolivuotta vanhaa kermaviiliä :$ en olis syöny kyl :D
  11. L

    Häissä ruokana muus i+ lihapullat?

    No en ihmettelis vaan söisin ihan hyvällä ruokahalulla..ei häissä aina pidä mitään kaviaarisössöjä olla :/
  12. L

    Kandeeko myydä haalari+kengät yms?

    Noilta jää pieneks yhen talven käytetyt haalarit ja sit kuoman kengät ja meinasin pipot ja hanskat kans..eli tekisin sellaset "setit",ihan silleen ok kuntoiset et menee syksyn ekalumikeleillä.. Meniskö kaupaks mielipiteitä? hinnan meinasin ihan huuttikseen 2e sit jossain vaihees..
  13. L

    Lindexin uusretro paita... hinnoitteluapuja =)

    Oli tarjouksessa täällä 5e noita paitoja lindexillä..et ite maksaisin jonkun 2e :) Mutta ne jotka pääse lindexsiin varmaan jonkun 4-6e:)
  14. L

    Paras ilmainen virustorjuntaohjelma????

    avg tai avast..ccleaner kandee ottaa ja sbybot rinnalle
  15. L

    Miks lapset ei sais mennä seiskalta nukkumaan?

    jaa a..meil ainakin menee 7-9 välillä..monesti nukahtaa 7 aikaan jo sänkyynsä ja herää siin aamulla 8-9 aikaa..
  16. L

    Paljon maksaa karttapallo?jos joku tietää ja missä niitä myydään?

    Onko,vitsi pitää huomenna mennä kattoon,en ole tähän mennessä törmänny ja tolle pojalle se olis ihan unelma.
  17. L

    Paljon maksaa karttapallo?jos joku tietää ja missä niitä myydään?

    huuttiksest TODELLA vähän et 2 palloo ja hinta on suolainen.. pitäs pojalle saada kun on kiinnostunut maista sun muista sellainen valolla toimiva pallo..ei vaan ole missään osunut silmiin :snotty:
  18. L

    Kauan toi kirjekuori oikein prkl!

    eilisestä odottanu et kuorimuuttuu normaaliks.siis toi yv kuori :headwall: saa osotetta sieltä :kieh:
  19. L

    kyl tuo vanhanajan nintendo ja supermario bros 3 on vaan

    hinta on suolainen,ja aika paljon vikaisia on..katselin meinaan ja jätin kyllä huudon pariin :p

Yhteistyössä