Hakutulokset

  1. B

    kutsu huumorilla höystetty

    Jos jollain vaan ois jotain kivaa miten voi kutsuu vierata esim. 40 bibbaloihin niin laittakaa tuleen. Minulla pitäis kutsut laittaa ens viikolla postiin mut haluaisin et kutsu ois semmoinen runollinen tai huumorii
  2. B

    Booli ohjeita kaipaan

    Eli kaipaan booli ohjeita sellaisia mihin laitetaan väkeviä. jos jollain vain ois niin kiitollinen oisin.
  3. B

    Muita vähähampaisia 1,5v?

    Meillä kans pojalla 2 ylhäällä ja 2 alhaalla ja ei ole näkyny lisää vielä tulevan. Kyllä ne sieltä vielä esiin tulee. Pojalla ikää 1 v 4kk
  4. B

    lihapulla ohje ??

    Mihin tulee kermaviiliä laittakaa pikaisesti semmoinen ohje.....
  5. B

    Toukomammat 04!!

    Meillä poika synty lpks Kemissä ja nyt asustellaan Posiolla. 25.5.2004 syntyi. Minä 26 v ja mies 38
  6. B

    sisaruksia millaisa ne on??

    siis tarkoitan äitien omia sisaria et millaisia ne on. Mulla toinen sisar on ihan ok mut toinen on niin kaks mieleinen et mulle lepertelee ja sit menee päätä pahkaan haukkuun mua vanhemmilleni. joka on todella luokkaavaa. ja ei se sit mitään ku morkkaa syytöntä pientä poikaaki . ja sit ku kysyn...
  7. B

    miten?????????

    miten saatte tuon maili osoitteen niin et voi suoraan siihen likata mä en saa sitä näkymään sillain missä vika??
  8. B

    Mese-Kamuja ja Mailikamuja

    täällä ois 25 v äiti jolla poika 8 kk kohta
  9. B

    Käykää katsomassa!

    mahtavia!!!!! :laugh:
  10. B

    no nii vm-79 vielä mukaan kyselyyn!

    minä olen :wave: :wave: :wave: :wave:
  11. B

    Onko miehesi se oikea?

    :heart: kyllä on oikea :heart: :hug:
  12. B

    Tärkeysjärjestys

    \ näin myös täällä :wave:
  13. B

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    25 olin minä ku esikoisen sain!! =)
  14. B

    Sain kuin sainkin...

    Onnea oikein paljon!!!!!!!!! :hug: :heart:
  15. B

    kertokaa mulle??

    miten saan tähän sähköposti osoitten niin et voi suoraa klikata siihen en saa onnistumaan mitä teen väärin??
  16. B

    mese kamuja

    minut voi lisätä ei ole minullakaan kamuja. osoite : :) =) aalto79@hotmail.com en tiiä miksi en saa sitä noin et voit suoraan klikata mut pistä listaan niin kirjoitellaan.
  17. B

    Imelletty perunalaatikko "pikana"?

    nostan!!!!!!
  18. B

    messenger ystävät/osoitteet!

    heippa minä olen 5 kk sitten muuttanu posiolle ja en ole vielä kavereita saanu täältä ja olis kiva mesen kautta jutella muille äiteille. minulla poika 6 ja puoli kk aalto79@hotmail.com minä en saanu tätä linkkinä mut pistäkää meseä tulemaan =)
  19. B

    huomenta tännekin

    Joo meillä herätään 7 aikaan ku poika herää ja kyl äiti vois vielä nukkua...
  20. B

    Mikä on horoskooppisi?

    Vesimies!!

Yhteistyössä